[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“]
[thumbnail]
[/av_codeblock]
[/av_one_half]
[av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[av_heading heading=’Zašto preduzetnici treba da koriste YouTube’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jp3wsdyl’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Kakve benfite imaju i kako da ih osvoje[/av_heading]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jp3wtveq’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Korišćenje YouTube kanala i video blogova za marketing kompanije i prodaju proizvoda.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jp3wu4j9′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Zato što je marketing na YouTube već sada najpopularnija tema među preduzetnicima u svetu i zato što se ti trendovi brzo prenose i na nap region. Prema Ciskovoj analizi i predviđanjima video sadržaji će do kraja 2019. godine zauzeti 80% prometa na internetu. Budući da trenutno više od polovine svetske populacije koristi internet to je jako mnogo online prometa koji će se odvijati uglavnom preko YouTube kanala. Zbog ove činjenice veliki broj malih biznisa se utrkuje da kreira strategiju video marketinga da bi povećali svoju vidljivost, posete na sajtu i prodaju. Ako niste počeli da promovišete svoj posao preko video sadržaja vreme je da se uključite u marketinšku trku budućnosti. Na vreme ste počeli da razmišlajte jer je u USA procenjeno da samo 9% malih preduzeća koristi YouTube. Situacija na našem tržištu je još mnogo povoljnija i ostavlja vam ogroman prostor da zauzmete ovo važno marketinško polje koje će odlučivati o pobednicima na tržištu budućnosti koje je već tu.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jp3wuiwv’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Za početak ćemo vam predstaviti dva važna segmenta ove priče da biste dobili dobar uvid u prirodu ovog posla:
- Razumite sve pogodnosti i mogućnosti marketinga preko YouTuba da biste se motivisali i započeli sa tom praksom koja nije komplikovana ali zahteva vreme i redovno posvećivanje koje će se višestruko isplatiti.
- Razumite kako YouTube rangira video sadržaje u svojim rezultatima pretrage da biste bili što vidljiviji i okupili grupi sledbenika ili svoje „pleme“ (Tribe)
Zašto treba da objavljujete video sadržaje na YouTube? Najpre, iako mnoge društvene mreže pružaju mogućnost kreiranja i deljenja video sadržaja YouTube je bez konkurencije #1 izvor za video sadržaje online. Zatim YouTube je drugi (Google je #1), najveći internet pretraživač na svetu. Ako vas ovo nije ubedilo onda pogledajte i sledeću listu benefita od YouTube korišćenja:
- Internet saobraćaj: 1 milijarda korisnika YouTuba svakog meseca izvrši više od 3 milijarde pretraga (to je više saobraćaja od Yahoo, Bing, Ask i AOL zajedno)
- Angažman na websajtu: Prema studiji Shareholic, posetioci koji dođu na vaš websajt sa YouTube provedu više vremena na sajtu i pregledaju više stranica u poređenju sa drugim društvenim mrežama.
- Google rezultati pretrage: Pošto je Google vlasnik YouTube njegovi video sadržaji imaju prednost u pretragama na Google-u i uvek su među prvih 10!
- Možete da se reklamirate: Ako ste se umorili od lošeg odziva reklama na drugim platformama dajte šansu YouTube video reklamiranju. Sjajna stvar u vezi te opcije je da plaćate samo ako neko klikne na vaš oglas.
- Ljudi vole da dele video sadržaje: YouTube sadržaji su izuzetno laki za šerovanje.Oni mogu da se ugrade u Facebook postove, blogove i tvitove a svi ti pregledi se prikazuju na vašem YouTube kanalu.
- Možete da prepravite sadržaj: Ako imate sadržaj u drugom formatu (kao blog, post ili podcast epizode) možete ih lako prepraviti u video sadržaj.
Kako YouTube rangira video sadržaje u svojim rezultatima pretrage? Pošto je vaš cilj da vaš video pronađe što više ljudi kojima se obraćate morate da razumete najpre kako YouTube rangira vaš sadržaj i postavlja ga na listu pretrage. Postoje dva glavna kriterijuma koje YouTube razmatra prilikom ocenjivanja: relevantnost i popularnost. Relevatnost prati koliko je vaš video značajan za termine pretrage koje korisnici koriste. Ovo su glavni atributi koje YouTube koristi da bi ocenio koliko je neki video relevantan za termine pretrage:
- Vaš video naslov
- Vaš video opis
- Vaš video tag
- Vaš zatvoreni natpis (closed captions)
- Vaša video sličica
Popularnost prati koliko je video gledan i kometarisan i koristi taj podatak da popularne sadržaje gura na vrh liste. Dakle video sa milion pregleda i hiljadu komentara je rangiran na bolju poziciju od onoga sa nekoliko stotina pregleda i bez komentara.
Atributi popularnosti uključuju:
- % dužine gledanja videa
- # pregleda
- # ocena (likes/dislikes)
- # komentara
- # pretplatnika posle pregleda videa
- # obožavalaca (favorites)
Preduzetnici više objavljuju relevatne video sadržaje povezane sa interesovanjima njihove ciljne grupe i sa njihovim proizvodima ili uslugama i daju im prednost nad zabavnim i popularnim sadržajima. Nisu vam potrebni milioni pregleda treba vam nekoliko hiljada zanteresovanih ljudi za teme koje obrađuje vaš biznis i vi ste napravili respektivnu bazu za privlačenje kupaca. Mali biznisi sa bazom do 2.000 pratilaca uspevaju da prave promet veći od milion evra godišnje.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jp3ww69z’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Juče. Doba internet poslovanja i marketinga je odavno svanulo, prespavali ste ga!
Zašto?
Najbolji način da stvorite dobru budućnost je da je sami kreirate.
Piter Draker[/av_textblock]
[av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[/av_one_full]