Zašto je važno da vaša firma ima svoj Blog

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Zašto je važno da vaša firma ima svoj Blog’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jmlr872m’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Marketing ratovi su se preselili na internet a Blog je jedno od najmoćnijih oružja[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jmlr8jto’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kreiranje bloga radi privlačenja potencijalnih klijenata na vašu web stranicu i radi stvaranja svog kruga lojalnih klijenata i prenosioca poruke o vašem proizvodu ili usluzi.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jmlr8uld’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je komunikacija putem bloga najefektivniji način da se do potencijalnih korisnika dobaci poruka o vrednostima koje nudite tržištu. Zato što su prenosioci poruke preko interneta ili ljudi koji dele vaše blogove sa drugima ustvari davaoci preporuka za vaš posao ili najmoćnije oružje marketinga koje možete da upotrebite.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jmlr9a8h’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Prodaja i marketing se često kod novih preduzetnika izjednačavaju a bitno se razlikuju. Prodaja je proces u kome vi korisniku pomažete da dobije ono što mu treba a vi baš to nudite a marketing je način na koji pozicionirate svoj posao na tržištu, kako pronalazite potencijalne korisnike i način na koji  vršite uticaj na njih da bi postali vaši lojalni korisnici i prenosioci dobrog glasa o vama. Dakle marketing prethodi ali i podržava prodaju i zato je jedan od najvažnijih koraka korišćenje moćnog marketinškog sredstva bloga. Vaš blog je mesto na kojem ćete se sresti sa svojim korisnicima, nahraniti ih informacijama koje su njima važne a povezane su sa vašom ponudom  i predstaviti im vrednosti koje vaš posao donosi na tržište. Ljudi ne surfuju internetom da bi nešto kupili nego da bi pronašli informacije koje su im potrebne i zato je prvi zadatak vašeg bloga da obezbedi vredne, interesantne i po mogućstvu originalno upakovane informacije. Znači vaš blog mora da ponudi relevatne infomracije i to tako da ne mirišu na vulgaran marketing vaših proizvoda i usluga.

Prvo pravilo bloga je morate prvo da date da biste kasnije dobili. Ne morate biti svestki ekspert da biste bili dobar bloger jer ljude ne interesuje toliko da li ste vi najbolji u tome što radite koliko ih interesuje zašto to radite i kako to radite. Podelite sa njima sovja iskustva recimo u podizanju sopstvene kompanije na noge, delite ih redovno tako da vaši čitaoci znaju gde mogu uvek da pronađu te informaicje koje ih interesuju i vremenom ćete sakupiti broj ljudi koji su zainteresovani za vaš posao i ono što nudite. Čak iako nisu spremni odmah da kupe nešto od vas vaš brend se pozicionirao u njihovom umu i oni će deliti informaciju o vama sa drugim  ljudima koji će možda biti spremni da kupe odmah to što nudite.

Pažnja, pretraživači vas ocenjuju. Ima previše informacija na internetu. Svakih 18 meseci se taj borj duplira. Kako u tom okeanu informacija možete da istaknete svoju? Pretraživači su pametni i čim startujete blog njihovi roboti stavljaju vaš sadržaj u njihove algoritmove i ocenjuju vas. Na primer vaš blog će dobiti bolju ocenu ako vam je gramatika ispravna a vaši posetioci vam daju lajkove, šeruju i komentarišu vaš sadržaj. Oni takođe tragaju za ključnim rečima koje korisnici pretražuju. Od toga koliko ključnih reči ima vaš blog i web sajt toliko značaja će i imati. Zato je presudno važno pre nego počnete da pišete blog da istražite šta je to što vaši potencijalni kupci žele da znaju i koje su to specifične reči i fraze koje oni mogu koristiti za pretraživanje. Naravno, potrebno je da se prvo fokusirate na to da vaš blog bude originalan, interesantan, angažovan i iznad svega blizak onome što vaši čitaoci žele da saznaju. Kada imate dobar sadržaj onda se možete pozabaviti i sa ključnim rečima. Jer šta ako ljudi preko tih reči dođu do vašeg sajta a tamo se razočaraju sadržajem, ta negativna reklama može da nanese ogromnu štetu vašem brendu.

Zašto je jednom preduzetniku potreban blog? Zato što će se vaš sajt kao vaš biznis ID pojavljivati na višem i bolje mestu na pretraživačima ako imate blog nego ako ga nemate. Ako niste na prvoj stranici Google pretraživača onda niste nigde ili kako u šali kažu najbolje mesto da pronađete mrtvo telo je stranica broj 2 na Google rezultatima pretrage. Što više saobraćaja primi vaš blog, što angažovaniji bude vaš sadržaj i što više lajkova i šerova dobije to će biti bolje rangiran na pretraživačima. A to znači da će više vaših potencijalnih kupaca pronaći vašu web stranicu, blog, proizvod, uslugu i sve što nudite dakle i povećaćete svoje šanse da više prodajete.

Koliko često treba da pišete blogove? Pisnaje bloga je kao vežbanje a najbolja vežba je ona koju upravo radite. Savet je da pišete kad možete i kada to želite. Jednom mesečno je bolje nego nijednom, jednom nedeljno je bolje nego mesečno a dnevno je bolje nego nedeljno. Što više pišete sve će vam lakše biti a istovremeno ćete imati veće šanse da prikupite potencijalne klijente. Pronađite balans između pisanja blogova i vođenja vašeg posla jer vreme je novac u poslu.

O čemu treba da pišete? Pišite o svom poslu, o svojim korisnicima, o svom proizvodu i usluzi, o svom uspehu i neuspehu i lekcijama koje ste naučili, pišite i interesatne priče iz svog života, možda o tome kako i zašto ste odlučili da postanete preduzetnik, eudukujte ih u nečemu što im treba, informišite ih o nečemu ineteresantnom za njih i sl. Uvek imajte na umu da se u današnjoj biznis džungli na netu nalazite na nekoliko koraka od potpunog zaborava ali i na svega nekoliko dobrih komentara i ocena od uspeha. Ljidi idu na net radi informacija a neke od tih informacija su ocene i komentari korisnika o kvalitetu nekog proizvoda. Ako izgradite dobar odnos sa svojim kupcima putem bloga vi povećavate šansu da dobijete dobre kritike i ocene koje prave razliku od uspeha do neuspeha.

Moguli da iznajmim nekoga d apiše blog umesto mene? Naravno, profesionalni blogeri mogu biti rešenje ako niste sami zainteresovani ili talentovani za pisanje. Taj proces se zove marketing sadržaja i mora biti izveden jako precizno i dosledno da ne bi proizveo katastrofalana rezultat. Najmljeni bloger mora biti sposoban da prenese vaš sadržaj sličnim tonmom i stilom kojmi vi to radite. Snimite mu svoj sadržaj, vrednosti posla i njegovu suštinu ili to uradite u formi intervjua da bi bloger uvek imao podsetnik kada piše. Šta god da koristite obezbedite da sadržaj  i stil pisanja budu vama bliski.

Koliko blogova treba da imate? Kvalitet vaših blogova je veoma važan ali i količina je itekako važna. Trebalo bi da pišete više blogova od vaše konkurencije na taj način će pretraživači uočiti da je vaš sajt robusniji i aktivniji od vaše konkurencije i bolje će vas pozicionirati. Naravno što je više vaših blogova na netu to veća šansa da privučete zainteresovane klijente. A najbolja vest je da blogovi traju i ono što ste napisali juče biće dostupno godinama nekim novim zainteresovanim klijentima. Zato se kaže da blog nastavlja da daje i daje bez prestanka.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jmlraa2i’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Onda kada vam bude potrebno da privučete klijente i povećate prodaju, dakle prekjuče!

Zašto:

Najlepša istina života je da ne možeš da pomogneš drugom čoveku da dobije nešto što mu treba a da istovremneo nisi pomogao i sebi da dobiješ to što tebi treba.

Napoleon Hil[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop