Kako zaposleni mogu da upravljaju stresom

a) Korak 1 – Identifikujte potencijalne stresne rizike i opasnosti na vašem poslu

  • Učestvujte u procesima prikupljanja informacija o opasnosti od stresa na poslu.
  • Prijavite opasnosti od stresa na poslu svom poslodavcu i odgovornoj osobi za pitanja zdravlja i bezbednosti na poslu
  • Podstaknite svoje kolege da učine isto

 

b) Korak 2 – Procenite rizike od stresa na poslu

  • Ukazivanje kada, koliko često i tokom kog perioda nastaje rizik od stresa u vezi sa vašim radom
  • Opisivanje kako stres na poslu može uticati na ili štetiti vašem zdravlju

 

c) Korak 3 – Kontrolišite opasnosti i rizike od stresa na poslu

  • Dajte svoj doprinos sa idejama za kontrolu opasnosti od stresa na radnom mestu
  • Diskutujte na temu na koji način stres na poslu može da negativno uticati na vas

 

d) Korak 4 – Implementirajte kontinuirano poboljšanje

  • Izvestite o efikasnosti tih mera i rukovodioce i odeljenje zaduženo za zdravlje i bezbednost zaposlenih
  • Doprinosite rešenjima za poboljšanje efikasnosti
  • Prijavite svaki novi rizik od stresa na radnom mestu koji može nastati

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop