Osnažite prodaju u vreme krize

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Osnažite prodaju u vreme krize’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jk0wa63l’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kriza se na kineskom piše sa dva slikana znaka, jedan označava opasnost a drugi mogućnost.
Samo od nas zavisi koji ćemo od ova dva znaka izabrati.
Džon F. Kenedi[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jk0wanix’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da podignete moral svog prodajnog tima i motivišete ga da pruža svoj maksimum i  uslovima ekonomske ili tržišne krize koje su se trajno nastanile među nama.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jk0wb430′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je kriza uvek bilo a prodaja se nikada nije zaustavila, samo je privremeno oslabila. Bez obzira da li će kriza biti teška ili ne ljudi i kompanije će nastaviti da imaju probleme i biće im potrebna pomoć da bi ih rešili. Prodaja se neće zaustaviti. Zato što će pravi profesionalci prodaje sa vrhunskim veštinama i tada prosperirati a oni bez veština će imati sve više problema.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jk0wbrhu’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Uprkos strašnim, ekonomskim prognozama kojima nas bombarduju u medijima svet će nastaviti da se okreće, sunce da izlazi a naredni dan da se rađa. Taj naredni dan je znak mogućnosti u krizi. Svakog jutra imate izbor: Da li ćete dopustiti okolnostima da upravljaju sa vama ili ćete pokušati da stvorite svoje okolnosti? Najlakše je biti paralizovan strahom. Pomislite na stvari kojih ste se plašili nekada a nikada se nisu dogodile ili jesu ali nisu bile ni blizu tako strašne. Strah postoji samo u vašoj glavi i zato uvek možete odaberati da ga kontrolišete umesto da on kontroliše vas.

Saveti za vaše prodajne timove koji će im pomoći da zadrže svoj učinak u uslovima krize:

  • Postavite vaše prodajne ciljeve, aktivnosti i evaluaciju pod mikroskop.Podignite obim vaših prodajnih poziva i sastanaka, ne dopuštajte nikako da vaša aktivnost padne. Budite još svesniji svih vaših aktivnosti na dnevnoj osnovi.
  • Upravljanje vremenom je ključ.Da li svoje vreme provodite brinući o stvarima koje ne možete da kontrolišete ili radite u svakom momentu ono što je najproduktivnije za razvoj posla.
  • Pronađite motiv!Vaši potencijalni kupci imaju razlog zašto pričaju sa vama. Pronađite šta je to. Poznavanje kupčevog motiva je ključni element prodaje čak i u stabilnoj ekonomiji. Kada su ljudi uplašeni motivi su još važniji.
  • Radite na vašim prodajnim veštinama, naročito na postavljanju pravih pitanja.Kopajte dublje.Otkrijte želje, potrebe i probleme kupaca. Postavljajte otvorena pitanja kao: Koje je vaše mišljenje o ovom problemu?
  • Radite na veštini slušanja.Prodavac treba 70% vremena da sluša a 30% da priča.  Slušanjem sagovornika najbrže stičete njegovo poverenje.
  • Fokusirajte se na rešenja a ne na probleme.Ako ne postižete rezultate koje želite fokusirajte se na to kako da drugačije obavljate stvari da biste uspeli. Ako se fokusirate na problem on će postajati sve veći a vi sve manji. Prodavac je majstor za rešavanje kupčevih problema i zato ne sme emitovati ličnu problematiku i nemoć.
  • Vežbajte, hodajte, trčite, vozite bicikl… samo pokrenite svoje telo.Vežba proizvodi endorfin u vašem mozgu a on je odgovoran za dobro raspoloženje. Dobro raspoloženi prodavci su efektivniji za 65% od loše raspoloženih.

Kako ćete se snaći u novim ekonomskim uslovima kontinuirane krize zavisi samo od vas.

Zapamtite to i podsetite svoj prodajni tim da u svakoj krizi neki ljudi i kompanije propadnu a neki prosperiraju. Kojoj grupaciji ćete vi pripadati? Postavljate stalno ovo pitanje svom prodajnom timu. Zahtevajte odlučnost i optimizam. Zajednička rešenost čini čuda.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jk0wcud0′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Primenjujte ova pravila uvek bilo da postoji ili ne ekonomska i tržišna kriza. Odredite datume za primenu svakog od gornjih pravila i držite se te prakse.

Zašto:

Ako ne možeš da podneseš vrelinu, nije ti mesto u  kuhinji.

Hari Truman[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop