Najveći „sagorevači“ novca u marketingu

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Najveći „sagorevači“ novca u marketingu’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kkfaj1v1′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da ne bacite novac na precenjene marketinške strategije[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kkfajh2y’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da preduzetnici izbegnu najskuplje zamke u marketingu i najveće promašaje koji vam oduzmu i vreme i novac i ugase svaku nadu u uspeh.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kkfajpul’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je nepoznavanje marketinga a smelo i nekritičko upuštanje u tu skupu igru jedan od najvećih razloga za propast novih preduzetnika. Troškovi koje naprave u samom početku poslovanja a mali ili gotovo nikakvi rezultati tih marketinških strategija i kampanja ne potroše samo keš neophodan za život kompanije, nego i prezaduže preduzetnika i pomere njegov fokus  i nadanja za razvoj posla u pogrešnom smeru.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kkfak476′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Navešćemo nekoliko najvećih zabluda i ogromnih, marketinških  troškova koje preduzetnici naprave na samom početku i načine kako da ih izbegnete.

„Sagorevač“  novca # 1 – Fokusiranje na Logo i „Brendiranje“ firme u samom početku. Mnogi vlasnici malih preduzeća misle da je stvaranje pametnog logotipa i brendiranje njihov prvi redosled poslovanja. Njihovo obrazloženje: „Bez moćnog logotipa ja nemam posao.“ Tako troše veliki novac uzajmljujući više agencija da im pomognu u tome. Ali devet puta od 10, ova strategija ne funkcioniše. Kako se njihovo poslovanje razvija i menja, tako se moraju menjati i njihov logotip i brendiranje. Na kraju moraju ponovo da plaćaju nekome da to ispravlja  više puta. Prva stvar koju vlasnik preduzeća treba da uradi je da otkrije šta je to jedinstveno što njegova kompanija donosi na tržište. Drugo, kako izgledaju drugi logotipi u toj industriji? Cilj je da budete primereni industriji, ali i malo drugačiji. Na ovaj način kupci znaju šta nudite, ali su i zaintrigirani. Pogledajte različite logotipe na mreži i odaberite elemente koji vam se najviše sviđaju. Jednom kada izvršite to istraživanje, a zatim ga dajte dizajneru ili dizajnerskoj kompaniji, uštedećete mnogo vremena i novca.

„Sagorevač# novca # 2: Kreiranje web stranice u samom početku posla. Svi misle: „Ako napravim dobru web stranicu, klijenti će sami doći.“ To nije istina. Zamislite veb stranicu ne kao glavni stvar u predstavljanju svog posla nego kao mali zupčanik vašeg marketinškog točka. Ovo nije 2001. Niko se ne sapliće slučajno vašu web stranicu. Morate imati strategiju koja usmerava saobraćaj na vašu web lokaciju, a zatim sa web lokacije morate odvesti kupce negde – na lokaciju ili van nje – da biste zaključili posao. I vaša web lokacija ne mora da bude moderna sa svim ukrasima. Treba vam profesionalno i  strateški izgrađena web lokacija koja će olakšati ljudima da kupuju vaše proizvode ili usluge.

„Sagorevač# novca # 3: Strategija jedna veličina odgovara svim društvenim mrežama. Mnogi sav ovaj novac troše angažujući ljude da vode njihove društvene mreže, ali ne postižu željene rezultate. Razlog je dvojak. Prvo, stručnjaci za društvene medije koje angažuju često nemaju veze sa njihovim identitetom. Zamislite da su društvene mreže gigantski „parti“. Je l biste želeli da se neko drugi pojavi na toj zabavi u vašem kostimu a da ne zvuči ili ne misli poput vas. Jednostavno dolazi kao lažna i prozirna maska koja ne ostavlja utisak ni na koga jer svi osećaju da nije autentična. Ako unajmljujete nekoga da vas menja na zabavi, onda mora stvarno da vas upozna. Mora da zvuči poput vas i da prenosi vaše poruke tako što veruje u njih i ima entuzijazam vezan za njih kao što ga vi imate. Drugi razlog zbog kojeg strategije socijalnih medija propadaju je taj što kompanije pokušavaju da izvrše uticaj na iste društvene medije ali na više platformi – Facebook, Instagram, LinkedIn itd. Opet, ako su društveni mediji zabava, ne želite da se pojavite u smokingu na rođendanu male dece ili u kratkim pantalonama na venčanju. Sve platforme društvenih medija imaju različitu upotrebu i zahteve. Retko koja osoba zna kako da ovlada svakom od platformi. Kada unajmite nekoga da se bavi društvenim mrežama, morate da otkrijete na kojoj platformi je najuticajniji. Ako je potrebno, unajmite više odgovarajućih ljudi za različite platforme.

„Sagorevač“ novca # 4 Slepo verovanje u Pay-Per-Click reklame. Mnoge vlasnike preduzeća mami jednostavnost interfejsa kao što su Google Advords i Facebook Ads. Ali samo zato što su jednostavni za upotrebu, ne znači da će vam doneti prodaju. PPC oglasi su nauka. Za svaki oglas postoji najmanje pet kritičnih pokretnih delova, uključujući: jezik zaglavlja, podtekst, slike i ciljnu grupu. Nekim od najboljih svetskih stručnjaka potrebno je da podešavaju i usavršavaju ove oglase nekoliko dana kako bi dobro funkcionisali. Ne pokušavajte sami da radite PPC. Angažujte profesionalca koji će vam pomoći ili naučite to putem YouTube video snimaka ili plaćenih kurseva.

„Sagorevač“ novca # 5: Smeštanje marketinga i prodaje na isto mesto i iste ljude. Kada ste malo preduzeće, možete da priuštite odvajanje marketinga i prodaje. Recimo da vaš marketing dovede nekoga u vaš prodajni levak (Sales Pipeline), posao nije završen i dalje morate da obavite prezentaciju, pregovaranje i prodaju. Činjenica 1: 80 procenata prodaje je ostvareno nakon petog kontakta. Činjenica 2: Samo 10 procenata prodavaca se obrati potencijalnom kupcu pet ili više puta. To znači da 10 odsto prodavaca zaključuje 80 odsto poslova. Šta ovo znači? Ako nemate dobru komunikaciju sa kupcima u vašem levku, gubite 80 procenata prodaje. Razdvojte marketing i prodaju i oslanjajte se najviše na direktan kontakt sa kupcima a manje na njihovu odluku samo na osnovu vaše online ponude. Neka vaši prodavci kontaktiraju najmanje pet puta sa kupcima.

„Sagorevač“ novca # 6: Ne znati kada treba odustati. Pre nego što potrošite bilo kakav novac na marketing, morate da napravite finansijsku analizu tog poduhvata.  Koliko vremena i novca će vas koštati ta zabava a koliku dobit od toga očekujete? Dobro sračunajte dobit od svake prodaje i količinu kupaca koji su vam potrebni da biste isplatili troškove marketinga. Da li ta kampanja može da vam obezbedi dovoljno kupaca da samu sebe isplati i da vi na njoj zaradite? Veliki deo ušteda novca na marketing otpada na prethodno trezveno razmišljanje i računanje. Zapitajte se: Da li ćete kroz tu kampanju emotivno dodirnuti i zaintrigirati ljude dovoljno da biste ih pretvorili u svoje kupce? Da li imate dovoljno finansija da ih sprovedete od početka do kraja kampanje u jednom vremenskom periodu i naravno hoćete li na kraju zaraditi dovoljno? Pa onda probajte i merite. Ako vam kampanja ne zarađuje novac kako ste planirali ili više, prestanite odmah. Ne trudite se više; pokušajte nešto drugačije.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kkfakynu’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Svaki trošak a naročito uzaludan koji ne pravi novac treba odmah seći.

Zašto:

Mudrost je veština da se spoznaju stvari koje mogu da se zanemare. Vilijam Džejms[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop