Maketinški lepak za lojalne kupce
Personalizujte svoju poruku
Nekadašnje poruke koje se obraćaju svim korisnicima istim tonom ili strategijom „jedna veličina odgovara svima“ su osuđene na neuspeh. Korisnici najbolje odgovaraju na česte, personalizovane sadržaje u formi emejla, blog postova, preporuka za proizvode i slično. Cilj je otkriti potrebe i interesovanja potencijalnih korisnika i davati im te informacije, edukovati ih i prikazati kako uz pomoć vaših proizvoda mogu da zadovolje te svoje potrebe.
Razumite korisničku personu kako bi lakše personalizovali poruke.
Praksa u kojoj se igra na osećaj vlasnika biznisa ili neke marketinške agencije na koji način i na koga će njihov proizvod „sigurno“ uticati ne daje više rezultate kao nekada. Najsigurniji način da razumete ličnost svojih potencijanih korisnika je da ih jednostavno pitate. Korisnici pokazuju spremnost da podele informacije o svojim interesovanjima i izborima ukoliko zuazvrat dobiju ponudu fokusiranu na njihove potrebe i vredan sadržaj koji im je interesantan u zamenu. Pitanja koja im možete postaviti su:
- Šta najviše volite u vezi naših proizvoda i usluge?
- Šta vam najviše ne odgovara?
- U čemu najviše uživate koristeći naše proizvode i usluge?
- Koji benefiti su vam najkorisniji?
- U kojoj formi biste želeli da primate informacije o novitetima u našoj industriji?
Bilo da koristite online upitnike, odgovore na vaš emejl pisma ili osluškivanje društvenih mreža važno je d asakupljate informacije kako biste što preciznije „nacrtali“ personu vaših korisnika. Taj profil korisnika je danas najvrednija alatka marketinga.
Prikažite efektivne preporuke zadovoljnih korisnika i prezentujte lagan način plaćanja.
Marketinški eksperti se slažu da današnji korisnici najviše zahtevaju tri stvari: lakoću pristupa, komfor u korišćenju i osećanje pripadništva. Cilj je da se korisnicima dopadnete kroz sdaržaje koji su njima vredni, kroz personalizovane preporuke vaših proizvoda i stvaranje osećanja udgodnosti i pripadništva. I tu nije kraj, potrudite se da sve oinformacije o ispurućic, fakturisanju i načinu plaćanja budu maksimalno transparetne i jednostavne kako bi bile komforne za korišćenje. Uzorni model je svakako Amazonov „one click“ proces kupovine.
Razumite i prilagodite se navikama korisničke komunikacije
Današnji korisnici komuniciraju kroz širok spektar tradiiconalnih i pre svega online platformi i kanala. Ako želite da ostanete konkuretni vaša marketinška strategija mora da razume te trendove i prilagodi im se. U poslednje vreme se najčešće primenjuje integrisana strategija koja kombinuje tradicionalne elemente direktnog marketinga i centara za komunikaciju sa korisnicima. Takav proces omogućava korišćenje analitike podataka, prilagođenih marketinških strategija i e-trgovinu da bi omogućili relevatnu, personalizovanu interakciju sa korisnicima preko svih kanala komunikacije. Cilj je da se uspostavi jedan na jedan korisničko iskustvo u svim tačkama dodira na jedan tih i nenametljiv način.
Koristite instrumente za konverzaciju (chat tools) da biste uvukli vaše korisnike u razgovor.
Aplikacije koje omogućavaju konverzaciju su postale veoma popularan resurs koji kompanije koriste da bi ojačali svoje povezivanje sa korisnicima. Najnovija istraživanja pokazuju da korisnici preferiraju da im se na pitanja odmah odgovori u direktnoj komunikaciji i to za vreme procesa donošenja kupovne odluke, chat sa prodavcem u realnom vremenu. Na taj način kupci dobijaju kvalitetnu informaciju Online kroz razgovor porukama sa prodavcem i mogućnost da im se brzo odgovori na sve nedoumice u vezi proizvoda. Komfor je što nemaju pritisak diketnog sučeljavanja sa upornim prodavcem i obavezu da nešto kupe a dobijaju sve informacije koje ih interesuju.
Neka svi u vašoj kompaniji budu na istom poslu uključivanja korisnika u vaš posao.
Nikada ne možete isporučiti vrhunski korisnički servis koji će preporukama graditi svoj brend ukoliko svi u kompaniji nisu na istim „svetom“ zadatku uključivanja korisnika u vaš posao. Cilj je da svi zaposleni budu posvećeni stvaranju vrhunskog korisničkog iskustva u svakom dodiru sa vašom kompanijom i da im to mora postati najvažniji posao. Angažovanje korisnika i energično, ljubazno obezbeđivanje svih informacija su ključ stvaranja optimalnog iskustva i to je ujedno i glavni merni instrument za produktivnost svih zaposlenih a naročito onih na prvoj liniji komunikacije. Zadatak svakog zaposlenog ja da korisnicima pruža osećaj pune angažovanosti, personalizacije i uključenosti kako bi se stvorila doživotna lojalnost vašem brendu.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jvez4873′ custom_class=” admin_preview_bg=”] Vaša konkurencija uveliko radi na tome pa vi procenite kada treba i vi da se uključite.
Zašto:
Ljudima nije važno koliko znate sve dok ne saznaju koliko vam je stalo.
Džon Maksvel[/av_textblock] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=” buttons=” custom_class=” admin_preview_bg=”] [/av_one_full]