Kako zaposleni mogu da upravljaju stresom
a) Korak 1 – Identifikujte potencijalne stresne rizike i opasnosti na vašem poslu
- Učestvujte u procesima prikupljanja informacija o opasnosti od stresa na poslu.
- Prijavite opasnosti od stresa na poslu svom poslodavcu i odgovornoj osobi za pitanja zdravlja i bezbednosti na poslu
- Podstaknite svoje kolege da učine isto
b) Korak 2 – Procenite rizike od stresa na poslu
- Ukazivanje kada, koliko često i tokom kog perioda nastaje rizik od stresa u vezi sa vašim radom
- Opisivanje kako stres na poslu može uticati na ili štetiti vašem zdravlju
c) Korak 3 – Kontrolišite opasnosti i rizike od stresa na poslu
- Dajte svoj doprinos sa idejama za kontrolu opasnosti od stresa na radnom mestu
- Diskutujte na temu na koji način stres na poslu može da negativno uticati na vas
d) Korak 4 – Implementirajte kontinuirano poboljšanje
- Izvestite o efikasnosti tih mera i rukovodioce i odeljenje zaduženo za zdravlje i bezbednost zaposlenih
- Doprinosite rešenjima za poboljšanje efikasnosti
- Prijavite svaki novi rizik od stresa na radnom mestu koji može nastati