Gde je tu moja dobit

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Gde je tu moja dobit’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kakvu sve ličnu dobit imaju zaposleni od pružanja vrhunskog servisa klijentima[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kada razmišljate o načinima da poboljšate kvalitet servisa značajno je podsetiti se na koji način isporučivanje vrhunskog servisa može uticati na ličnu dobit svih zaposlenih koji pružaju servis. Koji su najveći motivi zaposlenih da kontinuirano unapređuju uslugu klijentima?[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što nas korisnici zapošljavaju i održavaju na poslu bilo da smo radnici ili vlasnici kompanija! Razlika između sigurnog posla u budućnosti i nezaposlenosti je veoma ozbiljna. Ljudi u kompanijama sa kojima korisnici nisu zadovoljni suočiće se sa ovim ozbiljnim problemom. Kompanije su prinuđene na smanjivanje radnih mesta kada korisnici odluče da potroše svoj novac na nekom drugom mestu.

Tri činjenice o realnosti zapošljavanja u budućnosti:

  • Zaposlenost u novoj ekonomiji će biti fokusirana na sticanje veštine pružanja vrhunskog korisničkog servisa.
  • Kompanije će zapošljavati i unapređivati one koji poseduju sposobnosti značajne za korisnike.
  • Razlika između profesionalca i amatera u korisničkom servisu nije očigledna samo korisniku nego i poslodavcu.
[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Primarne sposobnosti  za buduće preduzetnike i zaposlene će sadržati sledeća 4 principa:

  • Fleksibilnost za individualne potrebe korisnika
  • Kvalitet vašeg posla (bez grešaka) i vrednost koju isporučujete korisniku
  • Brz odgovor na korisnikove zahteve i potrebe
  • Sposobnost da se servis personalizuje

Sposobnost da ove principe pretvorite u centralnu tačku vaših aktivnosti u bilo kom poslu biće glavni izvor vaše poslovne sigurnosti i razvoja. Dobra vest u svetu koji kontrolišu korisnici – i vi imate kontrolu nad svojom budućnošću. Jednostavno radite na način koji će uticati da vas vaši korisnici ponovo izaberu. Uradite zajedno sa svojim zaposlenima sledeće vežbanje i diskutujte.

Vežbanje – Gde je tu moja dobit

Kada razmišljate o načinima da poboljšate kvalitet servisa značajno je podsetiti se na koji način isporučivanje vrhunskog servisa može uticati na vašu ličnu dobit. U prostoru ispod zapišite sve dobiti i koristi koje ćete imati sada i u budućnosti ako budete isporučivali vrhunski servis vašim korisnicima.

Gde je tu moja dobit sada?

Gde je tu moja dobit u budućnosti?

Primer za dobit sada:

  • Lakši radni dan
  • Manje stresa sa zadovoljnijim korisnicima
  • Ušteda vremena kad je servis ispravno obavljen
  • Pohvale od strane korisnika
  • Veća sigurnost radnog mesta
  • Veće mesečne zarade…

Primer za dobit u budućnosti:

  • Dugoročna sigurnost radnog mesta
  • Šire poslovne mogućnosti
  • Priznanja koja vode ka unapređenjima
  • Kontinuirano povećanje životnog standarda…
[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Onda kada vam postane važno da zaposleni budu 200% posvećeni vašim klijentima. Znači juče!

Zašto:

Bukvalno je tačno da najbolje i najbrže uspevate pomažući drugima da uspeju.

Napoleon Hil[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop