Artiljerijska podrška prodajnom procesu

Svedočanstva zadovoljnih korisnika

ŠTA

Saveti i tehnike za dobijanje kvalitetnih svedočanstava zadovoljnih korisnika i njihovu pravilnu eksploataciju u marketinškim i prodajnim operacijama.

ZAŠTO

Zato što 85% uspešnih prodaja započne sa preporukom zadovoljnih korisnika. Izjave zadovoljnih korisnika su najelegantniji i najjeftiniji način da poboljšate prodaju. One vam daju kredibilitet u vidu overene potvrde treće, objektivne strane koja nema interes. Kada postavite oglas, svi znaju da ste ga platili. To ste vi koji nam nabijate na nos sopstveni proizvod sa veštim marketinškim trikovima. Ali kada neko drugi svedoči o kvalitetu vaših proizvoda i usluga onda to u očima potencijalnih kupaca ima mnogo veću težinu i verodostojnost! Zato sve uspešne kompanije obilato koriste ta svedočenja u svojim marketinškim materijalima, koristite ih na svojoj veb lokaciji, koristite ih u reklamama, koristite ih u medijskim paketima, stavljaju čak i na vizit karte a obavezno ih koristite u prodajnim prezentacijama i / ili na telefonu kao priče o uspehu.

KAKO

Kako od zadovoljnih kupaca dobiti sva ta vredna i blistava svedočenja? Jednostavno, pitajte ih. Izgradite običaj ili još bolje proceduru da svakom zadovoljnom kupcu tražite pisanu ili audio/video izjavu. Poslušajte staru biblijsku mudrost koja savetuje: Ko kuca otvoriće mu se, ko traži daće mu se… Teško da će se neki zadovoljni kupac setiti da bi bilo dobro da vas pismeno ili usmeno pohvali. Tu uslugu vi morate da tražite od svojih kupaca. Zapamtite, za vrhunskog prodavca prodaja nije završena dok od kupca ne zatraži svedočanstvo o uspešnom poslu i zadovoljstvo njegovim proizvodom ili uslugom.

Postoji mnogo načina da od zadovoljnih korisnika tražite referencu. Evo nekoliko:

  1. Zamolite svoje kupce da popune kratku anketu o zadovoljstvu kupaca.

Ostavite prostor za komentare na kraju. Obavezno na kraju ankete pitajte: „Da li možemo da koristimo vaše ime i komentare u našim marketinškim materijalima?“ Imajte prostora za njih da potvrde „da“ ili „ne“, zajedno sa svojim potpisom. Većini ljudi je drago što ćete koristiti njihove komentare!

  1. Ako koristite javni nastup da biste povećali svoju vidljivost i stvorili potencijalne klijente za svoje poslovanje, prosledite obrazac za procenu svojoj publici.

Obavezno pitajte na kraju obrasca za ocenu: „Da li možemo da koristimo vaše ime i komentare u našim marketinškim materijalima?“ Imajte prostora za njih da potvrde „da“ ili „ne“, zajedno sa svojim potpisom. Opet, većina ljudi će biti oduševljena što ćete koristiti njihove komentare!

  1. Korišćenje imena zadovoljnog kupca značajno povećava vašu verodostojnost.

Daleko je jače imati potvrdu sa imenom nego bez nje a sa slikom ili videom je još moćnije. Koristite ime kupca i ime kompanije. Obavezno prvo zatražite dozvolu za upotrebu njihovog imena.

  1. Zamolite svoje kupce da napišu svedočanstvo p zadovoljstvu vašom uslugom. Recite: „Pitao sam se da li biste mogli da mi pomognete … (Ljudi vole da pomažu!) Značilo bi mi mnogo ako biste napisali izjavu u kojoj ćete izneti koliko ste zadovoljni našim proizvodom / uslugom?“ (Naravno, pitajte samo kupce za koje ste sigurni da su zadovoljni!)
  2. Ponudite se da im to napišete.

“Pošto znam da ste veoma zauzeti nudim se da vam ja napišem osnovne teze tog pisma a vi, ako vam se svidi koncept dodajte svoj lični pečat u vidu impresije.” Ljudi zaista žele da pomognu ali ljudi su i zaista veoma zauzeti. Kada im olakšate ceo proces šanse da vam izađu u susret se višestruko povećavaju.

  1. Svaki put kada završite projekat i / ili kupac kaže nešto pozitivno o vašem proizvodu / usluzi, recite im: „Da li biste to zapisali na vašem memorandumu jer je zaista veoma originalno i vredno? To bi mi bila od velike pomoći u daljnjem radu “.
  2. Koristite svoja svedočenja kao priče o uspehu kada razgovarate sa potencijalnim klijentima ili čak sa kupcima.

Ovo vam pruža elegantnu mogućnost da drugima kažete šta ste sve postigli za svoje kupce a da to ne izgleda kao hvalisanje razmetljivog prodavca. Model priče o uspehu je: Naš kupac je imao taj i taj problem. Ja sam pomogao da se to reši tako i tako. Sada su ti ljudi veoma srećni jer nemaju više problem i uživaju u korišćenju toga i toga. Ne zaboravite da svoju priču o uspehu uvek pričate sa stanovišta kupca ili potencijalnog klijenta. To znači fokusirajte se na njihov problem i prikažite njihovu dobrobit koju su dobili od vašeg rada.

  1. A ako povremeno patite od „prodajne depresije“ i pada interesovanja za svoj poziv, evo još jednog saveta.

Postavite svoja omiljena svedočanstva na oglasnoj tabli ili oslobodite prostor na zidu u blizini mesta gde radite. Ostatak povežite i fajlujte i ostavite negde pri ruci. Kad god počnete da se osećate depresivno i ispražnjeno, pročitajte pisma svih zadovoljnih ljudi kojima ste pomogli i koje ste usrećili. To će vas razveseliti, podići a svakako će vratiti veru u smislenost vašeg posla i truda.

KADA

Kad poželite da se osećate dobro, smisleno i zadovoljno svojim poslom i životom.

Zašto:

Bukvalno je tačno da najbolje i najbrže uspevate pomažući drugima da uspeju. 

Napoleon Hil