5 skupih predrasuda o socijalnim mrežama

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’5 skupih predrasuda o socijalnim mrežama’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ako ste okušali svoju sreću u marketingu preko socijalnih mreža i niste dobili povratni efekat koji ste želeli nemojte tako lako da odustajete od tog moćnog marketinškog prostora.[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Saznajte kojih je to pet najčešćih i najskupljih predrasuda u vezi sa marketingom preko socijalnih mreža koje vas mogu sprečiti da iskoristite ovo moćno marketinško polje.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što veliki broj ljudi oseti mučninu i preopterećenje od obilja informacija i mišljenja o socijalnim mrežama i lako stekne pogrešan utisak. U tom moru superlativa i veličanja uticaja socijalnih mreža na kupovne odluke klijenata u novoj ekonomiji ne možete da uočite stvarnu vrednost ovog marketinškog medija. Mnogi odustanu od ovog vida marketiranja i prodaje svojih proizvoda i usluga a da se nisu istinski upoznali sa njihovim realnim vrednostima i prednostima.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Nabrojaćemo pet najčešćih predrasuda koje vas sprečavaju da iskoristite ovo moćno marketinško polje.

Socijalne mreže su čist gubitak vremena.

Socijalni mediji omogućavaju ljudima da se brzo povezuju i komuniciraju sa drugim ljudima, sa mnogo njih. Najednom pronađete druga iz trećeg osnovne, srodnu dušu ili se povežete sa mnogima koji dele slična interesovanja. Ogroman civilizacijski zaokret se desio u načinu na koji su ljudi počeli da se povezuju i komuniciraju ali i da donose odluke. Jednostavno ljudi slušaju šta drugi ljudi govore a ti prvi i drugi ljudi su vaši potencijalni kupci. Zar vam se ne čini korisnim i logičnim da vaš posao bude deo te konverzacije? Kako to može biti gubitak vremena? Neučešće na socijalnim mrežama govori pre o vašoj izgubljenosti u vremenu koja je sve samo ne osnova za vaš posao u budućnosti.

Moj posao je previše mali da bi imao koristi od socijalnih mreža.

Te mreže se i pletu oko zajednica ljudi a šansa da je neka od tih zajednica važna za vaš posao je ogromna jer su manje više svi prisutni na tim mrežama. Ako postanete jedan od njih i pokažete razumevanje i poštovanje za ljude u pojedinim socijalnim grupama velike su šanse da ćete steći lojalne klijente. Šta više ovi novi klijenti neće biti ćutljivi u vezi sa iskustom koje ste im priuštili svojim proizvodom ili uslugom, nego će ga podeliti sa ostalima.

Aktivnost na socijalnim  mrežama neće značajnije uticati na suštinu mog posla.

Skoro svaka kupovna odluka je bazirana na dve stvari: šta su vaši kupci čuli od drugih ljudi i šta su sami istražili i pronašli. A gde mislite da ljudi danas sprovode najveći deo svojih pretraga i razgovora? Socijalne mreže su postale najveći prenosilac preporuka a one u 85% slučajeva utiču na kupovne odluke vaših klijenata.

Marketing preko socijalnih mreža je previše komplikovan i oduzima mnogo vremena.

Otvorite jednostavno bazičnu Facebook stranicu ili Twiter račun i fokusirajte se na stvaranje kvalitetnih odnosa sa vašim korisnicima. Ne treba da postanete guru socijalnih medija ili da zaposlite jednog takvog, dovoljno je da slušate šta vaši korisnici misle o vama ili o sebi samima i da odgovorite na njihove komentare i zabrinutosti.  Ako to pojednostavite vaše druženje sa korisnicima neće vam oduzeti više od 30 minuta dnevno.

Nikome nije stalo šta ja imam da kažem na socijalnim mrežama.

U pravu ste, ako samo pričate o sebi samome. Pokrenite dvosmernu komunikaciju i pitajte svoje korisnike za mišljenje. Objavite promene u vašem poslovanju na koje su uticala njihova mišljenja, žalbe ili ideje. Podelite sa njima informacije o novim proizvodima ili specijalnim popustima na koje su oni uticali. Poenta je da korišćenjem socijalnih mreža naučite šta je to što vaši klijenti žele, da poboljšate to što nudite i da učinite svakom kupcu zadovoljstvo što je baš vaš klijent.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ne znam da li ste primetili ali događaji se u civiliyaciji sve brže odvijaju i dok vi shvatite značaj socijalnih mreža za vaš posao može se pojaviti novi medijum za komunikaciju. Zato je bolje da to uradite odmah.

ZAŠTO:

Ljudi se ne spotiču o planine nego o krtičnjake.

Konfučije

Proverite svoje predrasude pre nego se sapletete o neuspeh.

Zvonko Popović[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop