[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“]
[thumbnail]
[/av_codeblock]
[/av_one_half]
[av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[av_heading heading=’Zadržite lojalne korisnike!’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kb7mztr9′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Trka za osvajanje lojalnih korisnika je počela pre završetka pandemije[/av_heading]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kb7n071t’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Jedna poslovna aktivnost se posebno ističe u praksi najuspešnijih kompanija kao odgovor na sve složeniju tržišnu utakmicu a naročito ovu koja se očekuje posle krize sa korona virusom. Bespoštedna borba za lojalnost klijenata.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kb7n0erq’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Zato što će glavna komanda najsvesnijih top menadžera glasiti: Zadržite lojalne korisnike po svaku cenu! Zato što je sada pravo vreme za ulaganje u lojalnost klijenata, kada je i njima i vama teško. U dobru je lako dobar biti na muci se poznaju junaci kaže naša narodna a isto poručuje i nova tržišna filozofija. Velike kompanije pokazuju svoj karakter kada sve male kompanije u panici beže sa tržišta u zimski san i štednju na kvalitetu usluge dok kriza ne prođe. Veliki igrači se trude da održe svoj «obraz» i kvalitet kod klijenata koji im veruju. Ljudi vam nikada neće zaboraviti korektno ponašanje u trenucima kada je svima bilo teško. Da li vaši ljudi u strepnji od izvesnog smanjenja plate i mogućeg gubitka posla gube živce u radu sa klijentima? Da li su u potpunosti izgubili osmeh i empatiju za korisnike? Da li zato komunikacija sa vašom kompanijom postaje napor klijentima koji su i sami nervozniji ovih dana? Kako se to odražava na procenat «dezertiranja» vaših klijenata? Kako ćete nadoknaditi taj gubitak?[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kb7n0rom’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Ispravni odgovori bazirani na snažnom integritetu kompanije na ovakva i slična pitanja odrediće pobednike tržišne utakmice sutra. Međutim pitanje koje treba postaviti pre svih ovih jeste ključno strateško pitanje koje je osnov za sticanje konkurentske prednosti:
Zašto izabrati Vas?
Današnji korisnici imaju više izbora sličnih proizvoda i usluga po sličnim cenama i približno istog kvaliteta na više mesta nego ikada pre. Po mnogim svetskim stručnjacima Korisnički Servis je možda poslednje konkurentsko borilište. Sasvim je moguće da će početak 21-og veka biti upamćene kao dekada u kojoj proizvod više nije bio odlučujuća razlika iz ugla korisnika. U prvim dekadama novog milenijuma iskustvo koje korisnici imaju sa kompanijom od koje kupuju proizvod ili uslugu postaje ključni faktor uticaja na korisnikov izbor gde će potrošiti svoj novac. Prezasićenost tržišta robama i uslugama je postavila interesantan izazov. Kako kreirati vrednost kada današnji korisnici ne vide razlike u mnoštvu izbora koji im se nude? Postoje tri suštinske vrednosne tačke za korisnika:
- Cena proizvoda ili usluge
- Kvalitet proizvoda ili usluge
- Servis koji se korisnicima pruža
Pošto se kvalitet proizvoda/usluga univerzalno poboljšao i mi možemo da kloniramo čak i najsloženije proizvode, konkurentsku prednost oslonjenu isključivo na kvalitet proizvoda/usluge je teško održati. Postoji takođe usklađenost cena koje su danas ujednačenije nego ikada ranije. Naglasak je zato bačen na kvalitet Servisa, koji je teško dostižan i još teži za kopiranje. Danas je upravo Korisnički Servis tačka na kojoj korisnici vide najveću razliku među kompanijama. Mogućnosti su ogromne budući da većina kompanija još uvek ima inertan i aljkav Servis a ostatak isporučuje samo prosečan Servis. Fokus na poboljšavanje Korisničkog servisa sve do tačke dostizanja vrhunskog servisa koji će korisnicima neprestano isporučivati dodatnu vrednost u radu sa vama je ultimativan cilj svih ozbiljnih tržišnih igrača.
Bitka za lojalnog korisnika
Poznato je da je sveta reč današnje tržišne utakmice – Lojalan klijent. Na njemu se grade sve strategije održivog razvoja. Ako nebrigom o klijentima izmaknete taj temeljni strateški oslonac vašoj kompaniji kako ćete se održati? Sada u očekivanju velikog plimskog talasa svetske ekonomske krize uzrokovane korona virusom čiju dubinu ne možemo precizno da odredimo pravi je trenutak za čekiranje vaše veštine isporučivanja vrhunskog Korisničkog Servisa.
Korisnički servis. Lista za proveru. obično počinje sa pitanjima koja glase otprilike ovako:
- Da li vaši ljudi znaju monetarnu vrednost svakog klijenta?
- Da li znaju koliko kompanija i oni sami gube godišnje ako samo jedan klijent ode dnevno zbog lošeg korisničkog servisa?
- Koliko su vaši ljudi motivisani da pružaju vrhunski korisnički servis?
- Da li znaju koliko dobijaju oni lično od vrhunskog korisničkog servisa?
- Znaju li da korisnici uručuju otkaze zaposlenima svojim odlaskom kod vaše konkurencije?
- Da li su vam servisne procedure jasne?
- Imate li uigrane procedure za korisničke reklamacije?
- Da li vaši ljudi znaju kako profesionalno da upravljaju sa ljutitim korisnicima, a takvih će biti sve više zbog porasta tenzije u društvu?
- Imate li izvežbane profesionalce u komunikaciji sa teškim klijentima?
Nadam se da ste pripremili dobre i profesionalne odgovore na ova pitanja, da ste obučili svoje ljude u veštini korisničkog servisa i da ih dnevno motivišete da ga pružaju.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kb7n1acp’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Korona se još nije povukla a pištolj za start ekonomske trke se već oglasio i neke kompanije već stiču prednost. Šta čekate?
Zašto:
Postoji samo jedan gazda danas – Korisnik, i on može da otpusti svakog u kompaniji, od predsednika do domara, jednostavnom odlukom da novac potroši na drugom mestu.
Sem Volton, osnivač Wall Mart-a[/av_textblock]
[av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[/av_one_full]