Šampionsko stanje uma

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Šampionsko stanje uma’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnramhx’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zašto hoću da budem vrhunski prodavac[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnraye3′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Vežba za izgradnju šampionskog prodajnog stava ili postavljanje pobedničkog stanja uma.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrb79e’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je utvrđeno u brojnim istraživanjima načina na koji ljudi utiču jedni na druge, a suština prodaje je izvršiti pozitivna uticaj na mišljenje i odluku druge osobe,  da na drugog čoveka utičete: 7% verbalno (sadržajem vašeg govora) 36% vokalno (načinom na koji to izgovarate) i 57% stavom (svojim verovanjem i oduševljenjem za to što govorite ili svojim entuzijazmom). Zato što jedna od najkraćih definicija prodaje glasi: Prodaja je transfer entuzijazma. Dakle transfer vašeg stava o vašoj vokaciji prodavca plus entuzijazma za ono što prodajete ima najveći uticaj na drugog čoveka a samim tim i na vaše prodajne rezultate.

Zato što je na veliku scenu trgovine i ekonomije je stupio novi lik prodavca: konsultant, finansijski savetnik, asistent u traženju dobrih rešenja, dugoročni saradnik u procesu nabavke proizvoda i usluga, poštena i prijatna osoba od poverenja i integriteta koja nikada ne izneveruje ono što je obećala klijentu. Ukoliko ne vidite sebe kao ovakvu osobu i profesionalca nikada nećete postati šampion prodaje i nikada nećete biti omiljeni od svojih klijenata, zadovoljni svojim ugledom u društvu i srećni na svom poslu a to znači da nikada nećete biti zadovoljni ni svojim bankovnim računom. Postavljanje šampionskog prodajnog stava ili stanja uma nije samo prvi nego obavezujući korak u gradnji vrhunske prodajne karijere.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrdimr’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Uradite sledeća tri vežbanja da biste osnažili svoj prodajni stav:

 

Vežbanje # 1.

Pokušajte da pronađete svoje veliko zašto u sledećim iskazima i njihovim kombinacijama:

Sloboda, Novac, Sigurnost, Značaj, Raznovrsnost, Prihvatanje, Razvoj ličnosti, Priznanja, Užitak, Pomoć drugima, Izazov, Dostizanje vrhunske veštine, Mreža poznanika, Prijateljstvo, Isporučivanje vrhunskog kvaliteta,  Finansijska nezavisnost…

 

Hoću da budem šampion prodaje zbog:

Vežbanje # 2.

Opišite  vaš stereotip prodavca, sve loše epitete koji vam padnu na pamet, a zbog kojih vam se ta uloga u kompaniji i životu čini nedovoljno primamljivom, uglednom, značajnom.

Moj stereotipni lik prodavca izgleda ovako:

Vežbanje # 3

Opišite vaš idealni lik prodavca, sve pozitivne karakteristike čoveka koji se bavi prodajom a zbog čega vam se ta uloga čini jako primamljivom, uglednom i značajnom.

Moj idealni lik prodavca izgleda ovako:

[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrev63′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Svakog jutra pre polaska na posao postavite sebi sledeća pitanja i čitajte svoje odgovore da biste se podsetili zašto je važno i značajno što ste odabrali poziv prodavca i odlučili da postanete Šampion prodaje.

  • Zašto volim da radim kao prodavac?
  • Zašto je moj rad značajan mojoj kompaniji i mom društvu?
  • Zašto je moj rad značajan mojoj porodici?
  • Kolikom broju klijenata ću danas pomoći da ostvare svoje želje i zadovolje svoje potrebe?

 Zašto:

 Vi prvo prodajte poverenje i simpatije prema vašoj ličnosti pa tek onda vaš proizvod ili uslugu.

Zig Ziglar[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop