[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“]
[thumbnail]
[/av_codeblock]
[/av_one_half]
[av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[av_heading heading=’Šampionsko stanje uma’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnramhx’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Zašto hoću da budem vrhunski prodavac[/av_heading]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnraye3′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Vežba za izgradnju šampionskog prodajnog stava ili postavljanje pobedničkog stanja uma.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrb79e’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Zato što je utvrđeno u brojnim istraživanjima načina na koji ljudi utiču jedni na druge, a suština prodaje je izvršiti pozitivna uticaj na mišljenje i odluku druge osobe, da na drugog čoveka utičete: 7% verbalno (sadržajem vašeg govora) 36% vokalno (načinom na koji to izgovarate) i 57% stavom (svojim verovanjem i oduševljenjem za to što govorite ili svojim entuzijazmom). Zato što jedna od najkraćih definicija prodaje glasi: Prodaja je transfer entuzijazma. Dakle transfer vašeg stava o vašoj vokaciji prodavca plus entuzijazma za ono što prodajete ima najveći uticaj na drugog čoveka a samim tim i na vaše prodajne rezultate.
Zato što je na veliku scenu trgovine i ekonomije je stupio novi lik prodavca: konsultant, finansijski savetnik, asistent u traženju dobrih rešenja, dugoročni saradnik u procesu nabavke proizvoda i usluga, poštena i prijatna osoba od poverenja i integriteta koja nikada ne izneveruje ono što je obećala klijentu. Ukoliko ne vidite sebe kao ovakvu osobu i profesionalca nikada nećete postati šampion prodaje i nikada nećete biti omiljeni od svojih klijenata, zadovoljni svojim ugledom u društvu i srećni na svom poslu a to znači da nikada nećete biti zadovoljni ni svojim bankovnim računom. Postavljanje šampionskog prodajnog stava ili stanja uma nije samo prvi nego obavezujući korak u gradnji vrhunske prodajne karijere.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrdimr’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Uradite sledeća tri vežbanja da biste osnažili svoj prodajni stav:
Vežbanje # 1.
Pokušajte da pronađete svoje veliko zašto u sledećim iskazima i njihovim kombinacijama:
Sloboda, Novac, Sigurnost, Značaj, Raznovrsnost, Prihvatanje, Razvoj ličnosti, Priznanja, Užitak, Pomoć drugima, Izazov, Dostizanje vrhunske veštine, Mreža poznanika, Prijateljstvo, Isporučivanje vrhunskog kvaliteta, Finansijska nezavisnost…
Hoću da budem šampion prodaje zbog:
Vežbanje # 2.
Opišite vaš stereotip prodavca, sve loše epitete koji vam padnu na pamet, a zbog kojih vam se ta uloga u kompaniji i životu čini nedovoljno primamljivom, uglednom, značajnom.
Moj stereotipni lik prodavca izgleda ovako:
Vežbanje # 3
Opišite vaš idealni lik prodavca, sve pozitivne karakteristike čoveka koji se bavi prodajom a zbog čega vam se ta uloga čini jako primamljivom, uglednom i značajnom.
Moj idealni lik prodavca izgleda ovako:
[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kpnrev63′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Svakog jutra pre polaska na posao postavite sebi sledeća pitanja i čitajte svoje odgovore da biste se podsetili zašto je važno i značajno što ste odabrali poziv prodavca i odlučili da postanete Šampion prodaje.
- Zašto volim da radim kao prodavac?
- Zašto je moj rad značajan mojoj kompaniji i mom društvu?
- Zašto je moj rad značajan mojoj porodici?
- Kolikom broju klijenata ću danas pomoći da ostvare svoje želje i zadovolje svoje potrebe?
Zašto:
Vi prvo prodajte poverenje i simpatije prema vašoj ličnosti pa tek onda vaš proizvod ili uslugu.
Zig Ziglar[/av_textblock]
[av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[/av_one_full]