Psihološki kod uspešne ličnosti

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Psihološki kod uspešne ličnosti’ color=“ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=“ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“] Da li imate pobedničke ili gubitničke misli, pobedničke ili gubitničke navike,
pobedničko ili gubitničko ponašanje?[/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Proučavanjem hiljada i hiljada ljudi koji su uspeli i načina na koji se ponašaju mase neuspešnih naša civilizacija je konačno otkrila veliku tajnu uspešnih ljudi. Psihološki kod pobedničke ličnosti je dešifrovan! Ljudi koji uspevaju u životu misle drugačije, veruju drugačije, rade i ponašaju se drugačije od neuspešnih. Ključno pitanje za vas glasi: Da li imate pobedničke ili gubitničke misli, pobedničke ili gubitničke navike, pobedničko ili gubitničko ponašanje? Da li ste otkrili svoj pobednički kod ličnosti koji svaki čovek u sebi poseduje? Kroz dvadeset, trideset godina saznaćete odgovore na osnovu vaših životnih rezultata ali kako da danas saznate da li ste na putu velikog uspeha ili na putu prosečnog neuspeha? Jer samo 1% ljudi napravi veliki uspeh u životu kada su u pitanju: karijera, finansije i društveni ugled a 99% živi prosečan neuspeh. Znate li šta tih 1% uspešnih misli, veruje i radi da biste odmah počeli tako da se ponašate? Čuveni motivacioni trener Zig Ziglar jednom rekao: „Za uspeh su vam potrebne samo tri stvari. Olovka, kafa i neko ko je uspeo. Sedite sa čovekom popijte kafu, zapišite kako je uspeo i počnite da se ponašate isto tako i uspećete.“ E pa skuvajte sebi kafu, uzmite olovku u ruke a ja ću vam na jednom primeru pokazati kako to uspešni ljudi drugačije misle i rade.

Čovek po imenu Tomas Votson je dugo godina bio prosečan prodavac a potom je i nekoliko puta bankrotirao na sitnim poslovima pa čak i dospeo u zatvor zbog privrednog prekršaja. Posle nekoliko godina muke i poraza koji nimalo nisu ličili na uspeh on je osnovao i izgradio najveću trgovačku firmu u Americi i četrvtu najbogatiju kompaniju na svetu IBM. Kada su ga pitali za tajnu uspeha on im je rekao svoju magičnu formulu uspevanja.

Ako hoćete da uspete udvostručite broj svojih neuspeha. Tomas Votson

Novinari su ga začuđeno pitali: Gospodine Votson da niste nešto pobrkali, valjda za uspeh treba da udvostručimo broj pogodaka a ne broj promašaja. Gospodo, morate znati da vas na putu do uspeha čeka mnogo više promašaja od pogodaka i zato je pogrešna taktika fokusirati se na pogodak i njega očekivati jer će vas veliki broj neuspeha zaustaviti na pola puta. Na primer u prodaji – kada pozovem dva čoveka da im prodam svoj proizvod i oni me odbiju ja odmah dupliram broj svojih neuspeha i pozovem 4 nova, kada mi oni kažu ne ja dupliram i pozovem 8, kada me i oni odbiju ja bez ikakvog nerviranja pozovem 16. Pozvao sam dakle 30 ljudi. Ako znam da je prosek prodaje na 10 poziva jedna prodaja ja sam dakle prodao 3 proizvoda. Ali problem je u tome što  mi ne znamo kada te tri prodaje dolaze. Možda su to bili pozivi broj 27, 28 i 29. Da sam se fokusirao kao većina ljudi na pogodak odustao bih od pokušavanja iznerviran kod desetog ili dvadesetog promašaja sa izgovorom da je proizvod loš ili cena velika i da to ne može da se proda.

Veliki guru prodaje Tomas Votson je postavio kriterijume za uspeh i ključno pitanje za svakoga ko želi da uspe u poslu glasi: Imate li snage da izdržite neuspehe i da ponovo i ponovo pokušavate sve dok ne uspete?

Zapamtite dobro ovu životnu lekciju: Najveći gubitnici nisu ljudi koji promašuju nego ljudi koji ne pokušavaju. Odlučite zato šta hoćete i ne odustajate od pokušavanja sve dok ne uspete jer tako igraju pobednici.

ZAŠTO:

Uspeh ostavlja tragove.

Hodjate po njima i dospećete na isto mesto.

Džim Ron[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop