Najefektivniji načini za davanje priznanja i pohvala

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Najefektivniji načini za davanje priznanja i pohvala’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lyuyr’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Osećanje da smo priznati i cenjeni su dva najveća motivatora[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lz61n’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Devet saveta za davanje priznanja prodavcima koji će stvarno dopreti do njih i uticati na njihovu samomotivaciju.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lzemr’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zašto što su na listi najvećih motivatora zaposlenih na prva dva mesta osećanje da smo priznati i cenjeni. Zato što kompaniju ništa ne košta davanje priznanja i poštovanje prodavaca od strane njihovog lidera a mnogo znači za krajnji prodajni rezultat tima.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1m0r5h’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
  1. Izrazite priznanje otvoreno i direktno
    Veoma sam zadovoljan sa vašim radom u prethodnom mesecu Milane i napredkom koji ste postigli ne samo u prodajnim rezultatima nego pre svega u pristupu prodaji i strategiji.
  2. Istaknite konkretna postignuća
    Veoma sam zadovoljan što ste postigli vaše mesečne targete. Sjajno je što se vaš prosek pozivanja novih klijenata i broju dnevnih poseta klijentima kontinuirano povećava u zadnja dva meseca.
  3. Podvucite i razloge za povećanje produktivnosti
    Razlog za veću produktivnost je taj što ste bolje planirali svoje posete klijentima. To je povećalo procenat vašeg aktivnog prodajnog vremena i zato imate veće rezultate. Naročit napredak ste postigli u Cross Selling aktivnostima i zakazivanju sastanaka na osnovu preporuka.
  4. Istaknite i pozitivne efekte rasta produktivnosti
    Porast vaše produktivnosti je značajno uticala i na rezultat tima i dostizanje targeta koje smo postavili. I vašim kolegama ste mnogo doprineli i neka vam to bude još veći podsticaj.
  5. Ohrabrite zaposlenog da nastavi sa tim tempom
    Nastavite samo ovim tempom i ja ću vas javno pohvaliti na sastanku menadžera prodaje a potom i predložiti za priznanje ili nagradu koje se dodeljuju na prodajnim konvencijama.
  6. Takođe, uzmite u obzir i prosečne rezultate
    Prosečnim prodavcima je takođe potreban motivacioni podsticaj. Rečenica: Vidim koliko naporno radite i mnogo cenim vaš napor. Gde bi naša kompanija bila bez vašeg konstatnog napora i angažovanja. Kada im date ovakvu podršku prodavci se osećaju manje frustriranim što ne prave veklike rezultate, podignu samopoštovanje i često se ohrabre da povećaju svoju produktivnost.
  7. Povećajte svoje kontakte sa prodavcima koji prave prosečne rezultate.
    Pošaljite im mailom poruku podrške i priznanja za naporan rad, upišite pozitivnu ocenu u njihovom izveštaju o radnom učinku, čestitajte im za upornost i borbenost i sl. Uvek imajte na umu da je prosečan rad koji se izvodi u kontinitetu jednak nadprsečnom radu koji se izvodi s vremena na vreme.
  8. Varirajte forme priznanja.
    Nije keš jedini način priznavanja. Pozovite prodavca sa suprugom na večeru u restoran, dajte im ekstra dane odmora, veći sto u kancelariji, bolju kancelariju, uvrstite ih u prodajni komitet koji donosi odluke o prodaji i sl.
  9. Učinite da se osećaju kao vredan deo kompanije.
    Obratite posebnu pažnju na razvoj socijalnog kapitala. Neka vaši prodavci imaju osećaj da ih organizacija ceni i ozbiljno tretira i da na njih gleda kao na važnu konkurentsku prednost firme.
[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1m1nfi’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Prodajni rezultati su imperativ a motivacija prodavaca je pogonsko gorivo koje je potrebno sipati svakog dana.

Zašto:

Bukvalno je tačno da najbolje i najbrže uspevate pomažući drugima da uspeju. 

Napoleon Hil[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop