Najefektivniji i najjeftiniji način za marketiranje

[av_one_fourth first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-r1k1v0′][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-p71afw’] [av_codeblock wrapper_element=” wrapper_element_attributes=” custom_class=” av_uid=’av-nbly6k’] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-8alx8′][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-k9negs’] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Najefektivniji i najjeftiniji način za marketiranje’ color=” style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=” size=” subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”] Svedočanstva zadovoljnih klijenata su najmoćnije oružje marketinga[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-fvq698′] Najbolji načini i tehnike za dobijanje kvalitetnih svedočanstava zadovoljnih klijenata radi osnaženja vašeg marketinga i prodaje.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-1aqs64′] Ako znamo da se 85% kupovina završi marketingom od usta do usta ili preporukom onda svedočanstva zadovoljnih klijenata moramo tretirati kao najmoćnije oružje za marketing i prodaju naših prozvoda i usluga. Tehnike za dobijanje svedočanstava su najjeftiniji i najefektivniji način za marketiranje.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-92x5qk’ custom_class=” admin_preview_bg=”] Najznačajnija prednost u preporukama i svedočanstvima zadovoljnih klijenata je to što vas tu hvali treća strana koja je impresionirana vašom uslugom a ne hvalite se samo vi sami kakav je slučaj kod ostalih reklama. Zato svedočanstva i preporuke treba koristiti na svim reklamnim materijalima, na web sajtu, na socijalnim mrežama, u svim medijskim nastupima i svakako na svim prezentacijama vaših proizvoda i usluga bilo uživo, bilo telefonom. Kako da češće dobijate ova sjajna svedočanstva o vašoj izvrsnosti? Češće pitajte. Stvorite naviku kod svojih zaposlenih da uvek pitaju klijenta koji je zadovoljan uslugom da vam da svedočanstvo o tome. Postoji više načina da se to uradi:

Zamolite korisnika da popuni kratak upitnik o korisničkom zadovoljstvu. Ostavite mesta za komentare na kraju upitnika. Takođe uvek na kraju upitnika tražite: „Možemo li da koristimo ime vaše kompanije i komentare u našim reklamnim materijalima.“ Ostavite im prostor da mogu da čekiraju Da ili Ne odgovor zajedno sa njihovim potpisom. Većina ljudi je raspoložena da se njihovi komentari javno čuju.

Ako koristite javne nastupe da povećate vidljivost vašeg brenda i generišete potencijalne kupce obavezno na kraju prezentovanja podelite formular za evaluaciju publici. Takođe na kraju formulara tražite: „Možemo li da koristimo ime vaše kompanije i vaše lične komentare u našim reklamnim materijalima.“ Ostavite im prostore da mogu da čekiraju Da ili Ne odgovor zajedno sa njihovim potpisom.  I ovom slučaju će se potvrditi da je većina ljudi raspoložena da se njihovi komentari javno čuju.

Korišćenje imena zadovoljnog klijenta još više povećava vaš kredibilitet. Mnogo je ubedljivije kad imate svedočanstvo sa imenom čoveka iza njega. Koristite i ime čoveka i ime kompanije i obavezno tražite dozvolu za to.

Zamolite svoje korisnike da napišu pismeno svedočanstvo ili preporuku. Koristite sledeći pristup: „Mogu li da vas zamolim da mi pomognete (ljudi vole da pomažu). Da li biste napisali pismeno svedočanstvo o vašem iskustvu sa našom kompanijom i zadovoljstvu koje ste imali sa našim proizvoduima i uslugom?“ Naravno ovu vrstu usluge ćete tražiti samo od korisnika koji su prezadovoljni sa vama.

Ponudite se da im vi napišete takvo pismo. „Znam koliko ste zauzeti i biće mi veliko zadovoljstvo da tu opštu formu  svedočanstva napišem umesto vas a vi ga možete samo preraditi.“ Ljudi uglavnom žele da pomognu ali su uglavnom prezauzeti. Ovako im olakšavate celu stvar.

Kad god završite projekat sa korisnikom i/ili kad god on kaže nešto pozitivno o saradnji sa vama iskoritite taj momenat i recite: „Da li biste zapisali ovo sjajno zapažanje o našoj saradnji na vašem memorandumu? To bi bilo od velikog značaja i važnosti za marketiranje naših proizvoda i usluga i mnogo bi mi pomoglo.“

Koristite svedočanstva kao uspešne priče (Success Story) kad god pričate sa potencijalnim kupcima ili sa korisnicima koje želite da pretvorite u lojalne. Pričajte to nenametljivo u formi primera recimo: Vaš korisnik je imao problem, vi ste ga munjevito rešili i on ovo kaže o saradnji sa vama. Uvek priču pričajte iz ugla korisnika ističući sve benefite koje je on imao.

Koristite svedočanstva korisnika za motivaciju zaposlenih. Postavite svedočanstva na oglasne table i blizu radnih mesta kako bi podsećali zaposlene koliko su njihov rad i profesionalnost pomogli ljudima i kako su stvorili vrednost u njihovom životu. Ljudi se osećaju bolje kada znaju da njihov rad pozitivno utiče na druge ljude i da im je neko zahvalan.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-6huogc’] Ovo su jednostavne i logične stvari koje svako može da uradi ali koje većina zaposlenih u žaru svakodnvne borbe ne uradi. Na narednom sastanku stavite ovu tačku na dnevni red i zamolite zaposlene da sakupe po par svedočanstava do sledećeg sastanka. A potom tražite da jednom mesečno sakupe po tri svedočanstva i stavljajte ih u sve reklamne materijale i prezentacije.

 Zašto:

Kako se jede slon? Zalogaj po zalogaj!

Indijska poslovica[/av_textblock] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-438jd8′] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=” buttons=” custom_class=” admin_preview_bg=” av_uid=’av-2q07cs’] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop