Dobri odnosi sa korisnicima su moneta budućnosti!

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Dobri odnosi sa korisnicima su moneta budućnosti!’ color=“ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=“ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“] Slušajte, slušajte a onda još malo slušajte korisnike![/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Najbrži način da uspostavite dobre odnose sa korisnicima je slušanje korisnika. Saznajte sve o važnosti ove tehnike za vaše poslovne uspehe i procenite stepen profesionalnosti vaše kompanije u ovom segmentu.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što se slušanje nalazi u samom srcu dobrih odnosa sa korisnikom. Zato što je slušanje je čin pažnje, poštovanja i razumevanja i otvara dvosmernu ulicu poverenja između kompanije i korisnika. Današnji korisnik želi da bude nešto više od samo jednog običnog računa. Kako da uslugu učinite personalizovanom ako niste saslušali korisnika i njegove želje, navike, preferencije i ocene poslovanja sa vama?[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Test vaše poslovne prakse biće snaga dobrih odnosa koje uspostavljate sa korisnicima!

Ti odnosi biće bazirani na:

  • tome koliko dobro slušate korisnike
  • kvalitetu informacije koju imate o njima
  • vašoj sposobnosti da koristite te informacije kako biste korisnike tretirali na poseban način.

Kratak test vaše poslovne prakse:

  • Da li slušate ono što vaši korisnici govore?
  • Da li čitate korisnička pisma?
  • Da li pokušavate da razumete uzroke zadovoljstva vaših korisnika?
  • Da li znate ključne tačke poslednjeg istraživanja  korisnika vaše organizacije?
  • Da li istražujete ono što ste lično čuli od korisnika?
  • Da li imate svoju bazu podataka o ovim informacijama

Ako nemate pozitivne odgovore na sva gornja pitanja budućnost upravo prolazi pored vas!

Povećanje profita na osnovu samo 5% poboljšanja korisničke odanosti kreće se od 25% u nekim  industrijama do čak 125% u uslužnim delatnostima!

Čini se neverovatnim da ljudi najčešće ignorišu nešto što je u samom korenu njihovog uspeha, informaciju o njihovim korisnicima. Većina korisnika  je tretirana na jedan prosečan i neodgovarajuć način koji u sebi ne sadrži ništa što bi ih trajnije vezivalo za kompaniju.

Važnost Slušanja:

  • Pokazivanje interesovanja za korisnikove probleme i ideje proizvodi lojalnost.
  • Sakupljanje informacija o korisniku omogućava bolje razumevanje njegove tačke gledišta.
  • Razvijanje pozitivnog i prijateljskog odnosa vodi ka još većoj potrošnji.
  • Slušanje izgrađuje odnos ne samo sa pojedinim zaposlenim već i sa celom organizacijom. To omogućava ostalim zaposlenima da uskoče i obezbede isti, personalizovani servis.

Primer:

  • Pizza Hut pita svoje korisnike za ono što vole i ne vole u pici i pravi bazu podataka. Potom šalju porudžbine po preferencijama kupaca iz baze podataka bez pitanja. Na ovaj način personalizuju posao i čine da se svaki korisnik oseća posebnim.
[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Da li slušate ono što vaši korisnici govore? Da li čitate korisnička pisma? Da li pokušavate da razumete uzroke zadovoljstva vaših korisnika? Da li znate ključne tačke poslednjeg istraživanja  korisnika vaše organizacije? Ako ne, kada ćete to početi da radite?

  • Odlučujem da pažljivo slušam korisnike i zapisujem njihove savete, pritužbe i pohvale.
  • Odlučujem da se upoznam sa poslednjim istraživanjima korisnika naše kompanije i sličnih ciljnih grupa.

Zašto:

ODNOSI SA KORISNICIMA SU MONETA BUDUĆNOSTI

  • Onaj koji „poseduje“ dobre odnose održaće posao!
  • Poslovni odnosi će zavisiti od toga ko će imati najbolju

i najpotpuniju informaciju o korisnicima!

  • Informacije se moraju koristiti da bi se kreirale brže i bolje biznis transakcije!
[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop