8 načina da izgradite Wow Homepage

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’8 načina da izgradite Wow Homepage’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jnwxifyo’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Imate u proseku 5 sekundi da privučete pažnju posetiocima vaše web prezentacije[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jnwxipua’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Saveti za kreiranje uspešne Homepage radi prezentovanja vaše ponude što većem broju ljudi koji posete vašu web prezentaciju.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jnwxiyqq’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je Homepage odgovorna za prvi utisak o vašoj kompaniji i zato što nećete imati drugu priliku za prvi utisak. To je bukvalno čin dobrodošlice vašim gostima kao kod kuće i vi želite da se oni odmah sa vrata osećaju prijatno, udobno i da shvate da ste i vi radosni što ste ih ugostili.  Želite da na jedan pogled oka ne više od 5 sekundi steknu dobar prvi utisak i ideju o tome ko ste vi,  šta vi to radite i najvažnije zašto je to njima bitno da znaju.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jnwxjgfy’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Postoji mnogo različitih elemenata i načina koji definišu uspešnu Homepage i razlikuju se od vrste biznisa i postavljenih ciljeva tog posla ali neka osnovna pravila se tiču svakog posla i moraju se uzeti u obzir prilikom kreiranja web prezentacije. Evo nekoliko važnih pravila.

Razgovarajte sa vašom publikom i razumite je. Koga vi to želite da privučete? A možda još važnije danas, koga vi to ne želite da privučete? Svi dobri web sajtovi imaju jasno razumevanje ko su im poželjni posetioci. Ovo zvuči očigledno i logično ali najveći broj sajtova se ne bavi svojim posetiocima nego onim što oni jesu i šta imaju da ponude. Na primer prva rečenica na vašem Homepage opisuje ko ste vi: Lider na tržištu B2B prodajnih treninga. To je možda istina ali gde je tu vaša publika? Zašto bi njima ta infomacija trebala da bude značajna? Mnogo je bolje ljudima reći odmah šta tu ima za njih: Kontinuirnao ćete povećavati prodajne rezultate uz pomoć naših treninga i konsultacija. Primetili ste da koristimo reč publika i posetioci a ne korisnici. To je zato što se vaša Homepage obraća onima koji njoš uvek ne znaju ko ste vi i kako možete da im pomognete a pre svega da li mogu da vam veruju. Ona ne treba da bude informacija za vaše postojeće korisnike nego za one koje koji kucaju na vaša vrata i žele da saznaju da li tu pripadaju i zašto.

Zašto treba da vas volimo? Morate razumeti pre svega šta je to što motiviše vaše korisnike, kada to znate onda možete da komunicirate sa svojim potencijalnim korisnicima jezikom koji oni razumeju i koji im je važan. Potrebna vam je Homepage koja kaže: Drago nam je što vas imamo ali još važnije vi pripadate ovde. Mi razumemo vaše izazove, strahove, bolove, vaše nade i potrebe. Mi ćemo podmetnuti leđa pod vaša opetrećenja i mi ćemo vam pokrivati leđa kad zatreba. Šta god da bude vaša metafora najvažnije je da vaša osnovna poruka bude fokusirana na dobrobit korisnika. Zapamtite, vaša vrednost nije ono što radite ili imate da ponudite nego ono što možete da uradite za vaše korisnike. Ovo je suptilna razlika ali ogromna komunikaciona provalija stoji između ova dva pristupa. Najveća propuštena prilika je ako svojim porukama kažete samo Dobrodošli.

Neka bude glupo-jednostavno i Zen čisto. Većina kompanija želi da natrpa što više informacija na Homepage a naročito su preopterećeni naslovi i podnaslovi sajta sa gomilama rubrika koje nikome ne privlače pažnju. Vrh stranice mora biti strašno jednostavan, umirujući kao Zen vrt. Mora de se oseća antistres atmosfera kao recept za smanjenje anksioznosti. Istaknite svoje vrednosti najpre, dajte im ukratko svoje Zašto se vi bavite tim poslom, prenesite im svoje verovanje i oduševljenje ili entuzijazam koji imate a potom im recite koje dobrobiti imaju korisnici od vašeg entuzijazma. Izbegnite da objašnjavate sve ono što vi jeste, sve što radite i što predstavljate na tržištu jer možete da zamorite posetioce. Potom im dajte malo više ali ne sve informacije o vašim proizvodima i uslugama.

Koristite jezik i reči koje koriste vaši posetioci. Ne morate da zasijate svojom elokventnošću i stručnošću na prvoj stranici. Koristite reči sa kojima su vaši posetioci familijarni. Dropbox na primer kaže stvari (stuff) umesto fajlovi, podaci, slike. Verujem da imaju kapacitet da pronađu i sofisticiranije izraze poput resursi, sadržaji, sredstva ali reč stvari pokriva sve ono što želimo da sačuvamo na svom kompjuteru i razumljiva je svakom.

Koristite zamenicu Vi što više. Homepage mora da bude popunjena sa zamenicom Vi više nego mi. Empatija se oseća mnoog više u reči Vi nego u reči mi ili nas.

Šta sad? Vaša naslovna poruka je istakla vaše vrednosti i benefite za posetioce ali šta želite da bude njihov sledeći korak? Ponudite im tri ili četiri jasna izbora ili poziva na akciju svaki vezan za specifičan problem koji rešavate sa jasnom mapom koju mogu da prate do rešenja. Koristite različite forme predstavljanja rešenja od slika i reči pa do video bloga.

Ponudite im šlag na tortu. Homepage je sajno mesto da im ponudite poklon. Razmislite o Free download uzorku, probi, priručniku ili nekom drugom alatu. Ovde besplatno dajete znanje i infpormacije koji su važni vašim posetiocima a istovremeno ih edukujete kako da koriste vaše proizvode i stvarate im potrebu za njima.

Pružite dokaze poverenja. Ovo je mesto na kojem morate odgovoriti na pitanje: A zašto da vam verujemo? Obezbedite dokaze i svedočenja vaših zadovoljnih korisnika u pisanoj ili video formi. Prikažite da ste član uglednih udruženja koja asociraju na kvalitet, pokažite da vas na drušvenim mrežama prati veliki broj ljudi, istaknite listu vaših uglednih klijenata…[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jnwxkgnt’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Prilikom pravljenja ili reidizajniranja web prezentacije. Redizajnirajte makar Homepage ako nema barem 50% ovih saveta u sebi.

Zašto:

Biću spreman a onda će se i šansa pojaviti.

Abraham Linkoln[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop