[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“]
[thumbnail]
[/av_codeblock]
[/av_one_half]
[av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth]
[av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[av_heading heading=’7 smrtnih grehova marketinga na internetu ‘ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5ut4my’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Znaci koje ne smete prevideti jer puno koštaju[/av_heading]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5utfa4′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Greške koje kompanije prave u pokušaju da plasiraju svoje marketinške kampanje preko interneta i načini kako da ih izbegnete.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5utmny’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Zato što je internet ubedljivo najuticajniji medij za marketing proizvoda i usluga. Zato što su greške na tom tovom mediju česte, skupe i teško se popravljaju.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5uu4lx’ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Internet je uvek u pokretu. To su i dobre i loše vesti. Vi možete na osnovu sledećíh uvida odmah da promenite svoju marketinšku kampanju na internetu da biste postigli bolje rezultate, i obrnuto ukoliko na ove greške ne obratite pažnju na vreme možete doživeti ne samo finansijski nego i gubitak imidža kompanije.
Zaštitite svoj brend od ovih skupih grešaka:
- Gubljenje koda za praćenje oglasa
Ako se prethodno profitabilna oglasna kampanja rezerviše, saznajte da li su vaše veb stranice ugrađene u kod za praćenje oglasa slučajno zamenjene. Podsetite svoj veb tim da preuzmu (download) stranice sa servera pre nego što počnu da rade na njima.
- Neuspešno uklanjanje zastarelih ponuda
Pratite posebne promocije kako biste mogli da zamenite kopiju bilo koje internet kampanje koju vodite, kao i odgovarajuće odredišne stranice oglasa.
- Propuštene odložene radnje
Neće svi potencijalni klijenti kliknuti na vaš oglas i odmah preduzeti akciju. Povećajte dužinu trajanja kolačića ili rešenje za praćenje oglasa na najmanje 30 dana kako biste pravilno ispratili potencijalne korisnike koje ste zadobili marketingom.
- Ignorisanje sumnjivih klikova
Proučite datoteke dnevnika u izveštajima o saobraćaju na vašem sajtu, ako primetite nagli skok u kampanjama sa plaćanjem po kliku. Možda ćete morati da popravite svoje kampanje, podsetite članove tima da ne klikću na vaše oglase ili se obraćaju konkurentima koji učestvuju u prevarama sa klikovima.
- Propust u nadgledanju konkurencije
Kada konkurenti promene svoje ponude, vaša možda više neće biti ubedljiva. Pazite na svoj marketinšku nišu da biste brzo odgovorili sopstvenim novim promocijama i održali svoju konkurentsku prednost.
- Propust da se optimizuju ponude
Prestanite da prikazujete jednu te istu marketinšku poruku! Poboljšajte učinak kampanje i privucite nove kupce tako što čete neprestano testirati inovativne ponude. To je jedini način da zadržite konkurentsku prednost u ovom vremenu munjevitih promena i inovacija..
- Previđanje stope konverzije
Mali porast stope konverzije na vašem „websajtu“ može dovesti do skoka vašeg prihoda i dobiti, zato se ne fokusirajte isključivo na svoje marketinške poruke. Vaš „websajt“ takođe igra važnu ulogu u vašem marketinškom učinku.
U potrazi za rastom i razvojem svog poslovanja uz pomoć internet marketinga, morate biti osetljivi na sve znakove upozorenja i odmah odgovoriti unapređenjem svoje trenutne kampanje pre nego što započnete neku novu. Na taj način možete poboljšati svoj rezultat bez dodatnih ulaganja i troškova.[/av_textblock]
[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading]
[av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5uv1v8′ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
Promene na internetu a posebno online marketing su toliko brze I brojne da ste zakasnili I ako počnete sad odmah.
Zašto:
Dobar plan danas je bolji od najboljeg plana sutra.
general Džordž Paton[/av_textblock]
[av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“]
[av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“]
[/av_one_full]