7 načina za zadržavanje korisnika
Predvidite korisničke želje. Kada se korisničke želje predvide i ispune pre nego su ih korisnici zatražili od vas to šalje snažnu poruku da vi neprestano razmišljate od dobrobiti svojih korisnika i oni će tu pažnju uzvratiti. Nisu potrebne telepatske moći dovoljno je da upoznate svoje korisnike, da ih slušate i razmišljate o svojoj usluzi iz njihovog ugla. Na primer – Dobri hoteli nisu napisali na vratima toaleta: Ako nedostaju neki materijali molimo vas da se obratite našem osoblju; nego su uveli praksu da se svakih 15 minuta proverava toalet, čisti i vodi računa da svih potrebnih materijala ima u dovoljnoj meri i ta se provera upisuje na tabli koju vide i korisnici. Pored toga što imaju sve na raspolaganju i što je tolaet čist i namirisan oni na listi vide da se o njihovom konforu i zdravlju profesionalno i organizovano brine i to im uliva sigurnost i u hranu i u kompletnu uslugu.
Zapošljavajte pažljivo ljude koji će komunicirati sa korisnicima. U kompanijama koje vode računa o korisnicima jedan neodgovoran i neprijatan radnik može da upropasti trud svih i da sruši timski moral. Bolje je ostaviti neko mesto praznim nego zaposliti nekoga ko nije odgovarajući. Najuspešniji su oni poslovi u kojima je vlasnik posla postao ekspert za zapošljavanje i treniranje svojih ljudi koji obavljaju korisnički servis.
Napravite svoj rečnik korisničkog servisa. Stvorite izraze i rečenice koje će vaši službenici napamet naučiti a koji u potpunosti odgovaraju nivou komunkacije i očekivanjima vaših korisnika. Na primer: Nemojte da se sekirate je možda primereno da izgovori službenik na šalteru pošte ali ne i službenik na recepciji Hajat hotela. Sve reči koje mogu da uznemire vašeg korisnika treba da budu izbačene iz upotrebe i zamenjene sa drugim, odgovarajućim izrazima. Umesto: Vi nam dugujete toliko i toliko probajte sa: Po našim podacima na balansu vašeg računa postoji suma koju treba izmiriti…Zaposleni u vrhunskim kompanijama koji imaju čestu komunikaciju sa korisnicima nose kartice podsetnike sa ključnim frazama koje treba izgovarati korisnicima naročito u situacijama nezadovoljstva i reklamacija.
Izgradite proceduru u kojoj se svaki korisnik povratnik primećuje i uvažava. Softversko rešenje koje prati imena korisnika i signalizira da je neko povratnik je najlakši metod za ovu praksu. Ljudi vole da ih prepoznate i da ih izdvojite kao drage i posebne klijente jer se onda kod vas osećaju prijatno i zaštićeno i veruju da će dobiti vrhunsku uslugu i kvalitet. Ako tom uverenju dodate i neki mali popust za povratnike dobili ste lojalnog korisnika koji će vas još i preporučivati.
Neka svako vaše dobar dan i doviđenja bude savršeno prijatno i ljubazno. Psihološke studije su pokazale da se korisnici najživlje sećaju prvih i zadnjih minuta vašeg servisa. Zato je neophodno da vaši ljudi znaju tu činjenicu i da uvežbaju savršeno prirodnu i toplu dobrodošlicu kao i pozdravljanje sa nenametljivim i simpatičnim pozivom korisniku da vas opet poseti.
Ubrzajte svoje usluge do maksimuma koji neće ugroziti kvalitet. Svi moderni korisnički servisi su mnogo brži nego usluge koje su te iste kompanije vršile pre desetak godina. Korisnici su zbog brojnih informacija i ubrzanja koje su doneli kompjuteri i internet navikli na brže i efikasnije usluživanje i morate se tome prilagoditi ili nestati. Brzina usluživanja, naročito isporuke proizvoda koje je korisnik kupio je postala presudna za dobar utisak i poverenje korisnika u kompaniju. Neophodno je da neprestano merite i ubrzavate sve vaše radnje koje se tiču korisnika jer tako stičete konkuretnsku prednost.
Pokažite svoj karakter i personalnost. Svaki kontakt sa vašom kompanijom treba da ostavi utisak kod korisnika da ste puni razumevanja i brige za korisnike, da je prisutan jedan ljudski i prijateljski ton i odnos i profesionalizam koji je besprekoran. Ovo se naročito odnosi na trenutke istine ili momente kada korisnici iznose svoje primedbe na neki deo vašeg servisa. Tada je ključan ljudski odnos i razumevanje koje uvažava korisnikovu zabrinutost i dobrobit i reaguje brzo i u korist korisnika.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” margin=”][/av_heading] [av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jmlrleix’ custom_class=” admin_preview_bg=”] Lojalnost korisnika nije posao koji sme da se odlaže ni na jedan sekunda jer mnogo košta.
Zašto:
Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari.
Abraham Linkoln[/av_textblock] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=”] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=” buttons=” custom_class=” admin_preview_bg=”] [/av_one_full]