
Uticaj Instagrama na promociju brendova u 2020 godini
Planirajte svoju marketinšku strategiju na osnovu ovih trendova
ŠTA
Statistika i trendovi na jednoj od najmoćnijih društvenih platformi za širenje vašeg marketinškog uticaja u 2020.godini Instagramu.
ZAŠTO
Podaci o porastu popularnosti i uticaja instagrama će vam sve sami reći ako to već ne znate.
KAKO
Dobro proučite statističke podatke i na osnovu njih formirajte svoju marketinšku strategiju na ovom moćnom kanalu za slanje vaših poruka.
- Instagram koristi milijardu ljudi svakog meseca, drugi od tradicionalnih društvenih platformi po aktivnim korisnicima odmah posle Facebooka
- 89% korisnika su izvan USA. 110 miliona korisnika USA, 70 Brazil, 69 indija, 59 indonezija, 40 Rusija…važan podatak za targetiranje ciljne grupe i sadržaja
- Instagram je drugi po broju downloads na Apple app store odmah posle Youtube, to je najbrže rastuća društvena platforma na svetu
- 63% korisnika Instagrama uloguje se na njega barem jednom dnevno
- 52% korisnika su žene a 48% muškarci, priličan balans
- Instagram korisnici će provesti u proseku 28 minuta dnevno na platformi u 2020
- Potencijalni marketinški dobačaj na Instagramu je 849,3 miliona korisnika
- 500 miliona ljudi koristi Instagram stori svakog dana, stori je postao veoma uticajna alatka za brendiranje proizvoda
- Jedna trećina najgledanijih storija su iz domena biznisa, nikako ne smete da zapostavite ovu činjenicu
- 62% korisnika je izjavilo da se zainteresovalo za brend posle gledanja storija
- Uspešni brendovi postuju u proseku 2,5 storija nedeljno, ovo je olakšanje jer ne morate da postujete storije svakog dana ali ne smete ni da zaostanete za najboljima
- 200 miliona korisnika poseti barem jedan poslovni profil dnevno
- 75,3% svih kompanija u USA će koristiti Instagram a slično je svuda u razvijenom svetu, ako već niste na Instagramu znajte da vaša konkurencija sigurno koristi ovaj moćni medijum
- 81% ljudi koristi Instagram da pronađe informacije o proizvodima i uslugama
- 130 miliona korisnika Instagarama uđe na šoping postove svakog meseca
- Više od 50% Instagram profila koristi Explore svakog meseca, Explore taster na Instagramu je mesto na kojem otkrivate nove sadržaje i profile za praćenje. Postavljanje vašeg sadržaja na Explore je najbolji način da izložite svoj brend novim korisnicima
- Reklama na Instagramu može da dosegne potencijalnih 52,9 miliona mladih (13-17 god)
- Brendovi plaćaju Instagram influensere u proseku od 100 do 2.085$ po postu, po videu od 114 do 3.138$ a po storiju od 43 do 721$
- USA marketinški profesionalci troše 69% svojih budžeta na influensere na Instagramu
- USA marketinški profesionalci troše 31% svojih budžeta na Instagram stori
- 73% tinejdžera kaže da je Instagram najbolji način da im brendovi predstave nove proizvode i lansiraju promocije, drugi po redu je Snapchat sa 49% a treći email sa 37%
- Kako da… tutorijali su najpopularnija forma video sadržaja na Instagramu, razmislite kakav zabavan, kratak, lak za primenu sadržaj u formi instrukcije povezan sa vašim poslom možete da pretvorite u Instagram video
KADA
Odmah primenite ove podatke u izradi marketinške strategije za 2020 jer vaša glavna konkurencija to sigurno hoće.
Zašto:
Svi mi živimo pod istim nebom ali nemamo svi iste vidike.
Konrad Adenauer