ccm33 Mentor Prodaja

Šampionsko stanje uma

Zašto hoću da budem vrhunski prodavac

ŠTA

Vežba za izgradnju šampionskog prodajnog stava ili postavljanje pobedničkog stanja uma.

ZAŠTO

Zato što je utvrđeno u brojnim istraživanjima načina na koji ljudi utiču jedni na druge, a suština prodaje je izvršiti pozitivna uticaj na mišljenje i odluku druge osobe,  da na drugog čoveka utičete: 7% verbalno (sadržajem vašeg govora) 36% vokalno (načinom na koji to izgovarate) i 57% stavom (svojim verovanjem i oduševljenjem za to što govorite ili svojim entuzijazmom). Zato što jedna od najkraćih definicija prodaje glasi: Prodaja je transfer entuzijazma. Dakle transfer vašeg stava o vašoj vokaciji prodavca plus entuzijazma za ono što prodajete ima najveći uticaj na drugog čoveka a samim tim i na vaše prodajne rezultate.

Zato što je na veliku scenu trgovine i ekonomije je stupio novi lik prodavca: konsultant, finansijski savetnik, asistent u traženju dobrih rešenja, dugoročni saradnik u procesu nabavke proizvoda i usluga, poštena i prijatna osoba od poverenja i integriteta koja nikada ne izneveruje ono što je obećala klijentu. Ukoliko ne vidite sebe kao ovakvu osobu i profesionalca nikada nećete postati šampion prodaje i nikada nećete biti omiljeni od svojih klijenata, zadovoljni svojim ugledom u društvu i srećni na svom poslu a to znači da nikada nećete biti zadovoljni ni svojim bankovnim računom. Postavljanje šampionskog prodajnog stava ili stanja uma nije samo prvi nego obavezujući korak u gradnji vrhunske prodajne karijere.

KAKO

Uradite sledeća tri vežbanja da biste osnažili svoj prodajni stav:

 

Vežbanje # 1.

Pokušajte da pronađete svoje veliko zašto u sledećim iskazima i njihovim kombinacijama:

Sloboda, Novac, Sigurnost, Značaj, Raznovrsnost, Prihvatanje, Razvoj ličnosti, Priznanja, Užitak, Pomoć drugima, Izazov, Dostizanje vrhunske veštine, Mreža poznanika, Prijateljstvo, Isporučivanje vrhunskog kvaliteta,  Finansijska nezavisnost…

 

Hoću da budem šampion prodaje zbog:

Vežbanje # 2.

Opišite  vaš stereotip prodavca, sve loše epitete koji vam padnu na pamet, a zbog kojih vam se ta uloga u kompaniji i životu čini nedovoljno primamljivom, uglednom, značajnom.

Moj stereotipni lik prodavca izgleda ovako:

Vežbanje # 3

Opišite vaš idealni lik prodavca, sve pozitivne karakteristike čoveka koji se bavi prodajom a zbog čega vam se ta uloga čini jako primamljivom, uglednom i značajnom.

Moj idealni lik prodavca izgleda ovako:

KADA

Svakog jutra pre polaska na posao postavite sebi sledeća pitanja i čitajte svoje odgovore da biste se podsetili zašto je važno i značajno što ste odabrali poziv prodavca i odlučili da postanete Šampion prodaje.

  • Zašto volim da radim kao prodavac?
  • Zašto je moj rad značajan mojoj kompaniji i mom društvu?
  • Zašto je moj rad značajan mojoj porodici?
  • Kolikom broju klijenata ću danas pomoći da ostvare svoje želje i zadovolje svoje potrebe?

 Zašto:

 Vi prvo prodajte poverenje i simpatije prema vašoj ličnosti pa tek onda vaš proizvod ili uslugu.

Zig Ziglar