Povećajte svoj uticaj na top 3 društvene mreže

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Povećajte svoj uticaj na top 3 društvene mreže’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jsx475yc’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Društvene mreže su najvažnija komponenta vašeg marketinga[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jsx47i7u’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Saveti za povećanje uticaja vaše kompanije i brenda na tri najmoćnija marketinška kanala današnjice Facebook, YouTube i Inastagram.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jsx47pvb’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što se ne samo marketing nego i veći deo poslova preselio na internet a najbolji način da pristupite svojoj ciljnoj grupi na internetu su društvene mreže. Zato što je gužva na društvenim mrežama svakim danom sve veća i morate da ovladate najboljim načinima za isticanje svoje kompanije i brenda da biste privukli svoju ciljnu grupu i povećali prodaju.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jsx486oo’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Facebook je konstantno rangiran na vrhu liste društvenih mreža kao platforma koja ima najveći broj i najaktivnije korisnike. Evo tri saveta kako da se istaknete na toj mreži.

Koristite video. Nije bitno da li je video uživo, snimljen ili slajdšou, važno je da koristite pokret koji privlači pogled i ljudi će se zaustaviti da nauče više o tome. Takođe, kreirajte sadržaje u epizodama bilo da idete uživo ili postavljate video ali radite istog dana u isto vreme svake nedelje kako biste stvorili naviku kod svojih korisnika. Ovo vam takođe povećava šanse da vaš sadržaj bude istaknut na Facebook Watch što će dramatično povećati vašu vidljivost i uticaj vašeg sadržaja.

Koristite Facebook Messenger marketing. Ovaj instrument može da postavi vaše sadržaje direktno u inbox vaših pratilaca. Naravno morate voditi računa da ne šaljete samo marketinške i prodajne sadržaje jer ćete brzo izgubiti publiku. Morate se bazirati na korisnim informacijama i edukativnim sadržajima koji su interesatni vašoj publici i diskretno provući svoju reklamu koja im omogućava da konkretnije zadovolje svoja interesovanja.

Učestvujte u Facebook grupama. Facebook posvećuje sve veću pažnju grupama i taj trend će se nastaviti zajedno sa proširenjem opcija u tom segmentu. Koristite grupe da bsite kreirali svoju Fan stranicu, izgradili svoju zajednicu i angažovali svoju ciljnu grupu na jednom dubljem nivou povezivanja i komunikacije.

 

YouTube. Prema nalazima DremGrow-a YouTube je rangiran na visokom drugom mestu među platformama za društvene mreže na osnovu aktivnih korisnika na mesečnoj bazi. Ovo su tri saveta eksperata kako da budete uspešni na ovoj platformi.

Budite autentični. Nemojte da se pretvarate da ste neko ko niste da biste privukli pažnju jer će vas publika brzo prozreti i odbaciti. Umesto toga proniknite dubinski u to ko vi jeste i šta istinski volite i nudite drugima da zavole. Samo kroz istinskin etuzijazam i strast možete privući i zadržati publiku.

Privucite ih brzo. Morate munjevito da privučete pažnju svoje publike od prvog sekunda vašeg videa tako što ćete biti energični i uzbudljivi. Ako ovo ne prikažete u prvim sekundama šanse da publika munjevito pređe na naredni video su veće od 100%. Takođe je važno da visok nivo svoje energije sa početka zadržite do kraja videa kako ne biste izgubili pažnju publike i kako biste ih držali angažovanima sve vreme.

Pronađite mentora. Ako želite da zaista ovladate ovom mrežom moraćete u nekom trenutku da pronađete stručnjaka koji će vam skratiti put, bilo da se radi o tehničkim aspektima bilo da se radi o sadržaju i prezentaciji. To će vam uštedeti mnogo stresa i vremena.

 

Instagram. Instagram je probio zvučni zid od jedne milijarde aktvinih korisnika mesećno i nalazi se na trećem mestu platformi za društvene mreže sa dobrim šansama da se probije na sam vrh. Korišćenjem Instagram „influensera“ mnoge kompanije su napravile boom od svojih Instagram prezentacija i dramatičtno uvećale svoju prodaju. Ovaj jeftini marketinški kanal isporučuje najbolji povraćaj investicija u reklamu od svih poznatih medija. Evo par saveta za uspeh na Instagarmu.

Sadržaj je zakon. Dobar reklamni sadržaj koji pogleda 50.000 ljudi će imati bolju konverziju od lošeg reklamnog sadržaja koji je videlo milion ljudi. Nemojte da jurite brojeve ljudi jurite prvo sadržaj svojih poruka i brojevi će se sami vremenom stvoriti.

Budite dosledni. Algoritam Instagrama se promenio i sada favorizuje redovno postavljanje sadržaja. Zato budite vredni i dosledni i neprestano postujete svoje sadržaje i imaćete više uspeha.

Pratite trendove. Influenseri na Instagramu znaju kako da brzo nakupe aktivne račune. Pomno pratite šta rade ovi influenseri i oponašajte njihovu taktiku sve dok je oni ne promene.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jsx49193′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ova trka na društvenim mrežama je globalna, masovna i nikada brža i svako zaostajanje danas vas ostavlja u prošlom veku već sutra.

Zašto:

Ne možeš očekivati da dobiješ džek pot dok ne ubaciš nekoliko novčića u mašinu.

Flip Vilson[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop