Kreirali ste vebsajt i šta sad?

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Kreirali ste vebsajt i šta sad?’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jlgmgb6l’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Čak iako vam je sadržaj sajta izuzetan a punuda sjajna to vam neće biti dovoljno za uspeh[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jlgmgo7p’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kada ste kreirali vebsajt predstoji vam važniji deo posla stvaranje brenda od vašeg posla uz pomoć njegove prezentacije na internetu. Upoznaćemo vas sa nekoliko neophodnih akcija za uspeh u toj operaciji.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jlgmgzhp’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] U eri besplatnih vebsajt editora poput WYSIWYG editor više nije investicija a ni tehnički problem nijednom preduzetniku da za par sati samostalno kreira svoj vebsjat. Ali, i pored toga što možete imati izuzetan sadržaj  i postaviti sjajnu punudu sve to vam neće biti  dovoljno za uspeh vašeg posla. Ljudi neće znati za postojanje vašeg veb prezenatcije i neće je posećivati Neophodno je da od svog posla i vebsajta napravite brend koji će vaša ciljna grupa posećivati. Evo nekoliko koraka i predloga koje treba da napravite da biste u tome uspeli.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jlgmhfah’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Plaćeni oglasi. Prva opcija je da iostražite plaćene oglase kao što su GOOGLe AdWords , pay per click platforme koje vam naplaćuju po broju korisnika koji su došli na vaš sajt. Ovo je uglavnom uobičajen i dobar načlin da se započne sve dok imate budžet za ovu vrstu reklamiranja. Problem je što početnici nikada nemaju dovoljno sredstava da sa ovom poraksom izdrže i naprave vrednu bazu korisnika.

SEO (Search Engine Optimization). Ovo je neophodna strategija jer vas pozicionira na pretraživačima pre svega Googlu. Besplatni ili jeftini vebsajt editori nude templejte koji su pogodni za SEO sa čistim kodom i upotrebljivom infrastrukturom. Pored toga moraćete da kreirate interesantan i originalna sadržaj kako biste privukli što više backlinkova koji usmeravaju ljude na vaš sajt da biste pojačali autoritet vašeg domena.

Blog. Postavljanje bloga je još jedna dobra strategija ali i neophodna za bilo koju SEO kampanju jer blog pojačava autoritet vašeg domena i omogućava vam optimizaciju sa više ključnih reči. Naravno cilj je da privučete odgovarajuću publiku sa vašim sadržajima i da ih upoznate i sa drugim delovima vašeg sajta.

Društvene mreže. Največa prednost ovih mreža je mogućnost da svoju poruku dobacite do miliona korisnika i to besplatno. Ideja je da koristite sadržaj da biste svoj sajt učinili vidljivim, da biste dobili povratne informacije od ljudi i da bsite pokušali da pridobijete sledbenike a vremenom i svoje pleme (Tribe) koje je zainteresovano za ono što imate da kažete i ponudite. Ta grupa ljudi je vaš najveći marketinški adut u borbi za osvajanje vaše tržišne niše.

Lični brendovi. Ovo je dodatna strategija u kojoj vi kreirate lični brend da biste podržali svoj glavni vebsajt. Na primer, napravili ste vebsajt za svoj StartUp i pored njega startujete blog o vašem iskustvu kao preduzetnika koji počinje i razvijate svoj profil na društvenim mrežama kao dodatak vašem profesionalnom profilu. Ako se efektivno izvedu ovi lični brendovi  mogu da vam pomognu da uduplate vidljivost i povećate poverenje pratilaca jer ljudi više veruju drugim ljudima nego brendovima.

Saopštenje za javnost. Potrošite nekoliko stotina evra da biste objavili svoju prisutnost preko medijskih PR kanala. Tako ćete najbrže proturiti informaciju o svom poslu a možda i prikupiti nekoliko backlinkova usput.

Gostujući postovi. Koristite svoj personalni brend i blogove da biste gostovali na sajtovima „Influensera“ ili ljudi koji imaju uticaj na veliki broj sledbenika koji pripadaju vašoj ciljnoj grupi. Ako su vaši sadržaji interesantni toj grupi ljudi možda to gostovanje možete dogovoriti i besplatno ili za neku pristojnu sumu, Cilj je da se predstavite toj ciljnoj grupi ljudi i da od njih stvorite svoje sledbenike.

Eksperimentišite i merite. Bez obzira koju od strategija ćete koristiti ili kombinaciju neophodno je da neprestano merite rezultate i eksperimentišete sa novim pristupima. Ako neka taktika daje odlične rezultate kod jednog korisnika ne znači da ćete i vi sa njom imati iste rezultate. Budite strpljivi i isprobajte više načina i zadržite se normalno na onom koji je najbolji za vaš posao.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jlgmhqfu’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ako imate sajt analizirajte šta ste od ovih strategija probali i onda primenite one koje niste još pokušali. Ako tek treba da kreirate sajt pronađite nekog vebsajt editora koji daje i besplatne templejte za SEO i blog i startujte u velikom stilu. Prvi utisak je važan u životu a na internetu je on presudan. Budite 200% spremni i profesionalni jer drugu šansu nećete dobiti.

 Zašto:

Ne možeš očekivati da dobiješ džek pot dok ne ubaciš nekoliko novčića u mašinu.

Flip Vilson[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop