Kako da poboljšate rezultate svog prodajnog tima

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Kako da poboljšate rezultate svog prodajnog tima’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jhsvxs2s’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Predstavljamo vam 12 načina za povećanje prodajnih rezultata vašeg prodjanog tima[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jhsvy7wv’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Dvanaest načina za poboljšanje prodajnih rezultata prodajnog tima koje bi svaki, vrhunski menadžer prodaje trebalo da poznaje i koristi u kontinuitetu.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jhsvyp94′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je prodaja jedna od najtežih poslovnih disciplina a posao menadžera prodaje je da svojim prodavcima olakša rad i postizanje sve boljih rezultata.

  1. Pomognite im da redovno vežbaju prodajne veštine i tehnike

Nikome se ne dopada da redovno vežba prodajne veštine ali svi znaju da ta praksa daje rezultate. Nijedan prodavac vam neće tražiti da mu date vežbanja ali će veliki broj njih imati koristi od toga. Važno je da u vezi sa tom praksom stvorite relaksiranu i pozitivnu atmosferu. Diskusija pomaže da se uoče slabosti i snage tima i svakog pojedinca i da se otrkije i primeni najbolja prodajna praksa. Pitanja: Šta funkcioniše a šta ne mogu da otkriju polje za vežbu i motivišu prodavce da ulože dodatni napor.

  1. Neka vreme za prodaju bude posvećeno samo prodaji

Ako vaši prodavci moraju da se bave i pitanjima korisničkog servisa da bi zadržali klijente ili administracije da bi evidentirali prodaje fokusirajte ih da se bave jednom po jednom stvari u određenom vremenskom bloku a nikako da sve stvari obavljaju tokom celog dana jer će više vremena posvetiti servisu i administraciji koji su lakši. Vreme za prodaju mora biti striktno odvojeno u vremenskim blokovima od svih ostalih aktivnosti zbog fokusa, energije i veštine.

  1. Neka provizije i bonusi budu logični i stimulativni

Ako želite više od svojih prodavaca morate pregledati često svoj sistem provizija i bonusa da biste se uverili da su logični i proporcionalni. Svi hoće da naprave što više novca sa što manje napora, naročito prodavci. Zato nije dobro ako vaš sistem nagrađivanja ne stimuliše prodavce da idu za onim prodajama gde mogu i oni i vi najviše da zaradite.

  1. Oslobodite ih „kugle i lanca“

Ohrabrite vaše prodavce da se odlepe od radnog stola i izađu na teren. Njihov pravi posao je na terenu u razgovoru sa klijentima. Marketing u lokalnoj zajednici je naveća prednost koju prodavac ima u odnosu na telemarketing službenike.

  1. Pomognite im da postave dobre ciljeve

Evo nekoliko saveta za postavljanje dobrih, prodajnih ciljeva:

  • Postavite kratkoročne, srednjeročne i dugoročne ciljeve (dan, mesec, godina)
  • Neka budu izazovni ali ostvarljivi
  • Postavite ciljeve za ceo tim da biste imali koristi od timskog uticaja i podrške
  • Ne fokusirajte se previše na rezultate nego najviše na ponašanje i aktivnosti koje će vas dovesti do rezultata.
  1. Dajte im više odgovornosti

Neki prodavci počnu da rade više kada im se da dodatna odgovornost u kancelariji. Osete se kao vlasnici posla i problema i daju više od sebe. Neka vaši prodavci budu nadležni za:

  • Poboljšanje unakrsne prodaje tima (Cross Selling)
  • Povećanje broja preporuka
  • Neke druge radne procese koje treba unaprediti
  1. Oslobodite ih administrativnih opterećenja što više možete

Da li vaši prodavci gube najviše vremena popunjavajući obrasce ili na nekom drugom uzaludnom poslu koji bi neko drugi mogao da obavi umesto njih? Pomerite te poslove iz njihovih ruku. Uštedećete im vreme, smanjiti frustraciju a najvažnije daćete im više vremena za prodaju.

  1. Postavite ih na tron

Pogledajte oko sebe po kompaniji i shvatite da sve to ne bi bilo moguće i potrebno da nije prodavaca i njihovih rezultata. Vaši prodavci su najvažniji deo vašeg biznisa i moraju tako da se osećaju. To samopoštovanje će im povećati samouverenost a onda će i rezultati ići na bolje.

  1. Stvorite zdravu konkurenciju unutar tima

Neka se vaši prodavci takmiče jedan sa drugim. Učinite da to bude prijateljsko takmičenje. Izbegnite sva takmičenja gde svi znaju ko će da bude pobednik na kraju, to je kontraproduktivno. Vidljivost prodajnih rezultata = Stimulativan pritisak kolega

  1. Stvorite pozitivno okruženje i atmosferu na poslu

Svaki vaš zaposleni a naročito prodavci moraju da se osećaju komotno i dobro na poslu da bi mogli da daju najbolje od sebe. Zapamtite ako u vašem timu ne vlada pozitivna atmosfera za zaposlene ni vaši klijenti neće osećati pozitivno okruženje u kontaktu sa vašom kompanijom.

  1. Stimulišite ih da treniraju druge

Jedan od najboljih načina da postaneš bolji u nečemu jeste da poučavaš druge u tome. Poučavanje drugih prečišćava znanje i veštinu prodavaca i oni postaju efektivniji. Takođe oni će se potruditi još više da naprave dobre rezultate kako bi mogli da navedu primere iz svoje prakse i postanu uzorni modeli onima koje uče.

  1. Održavajte redovne sastanke prodajnog tima

Nije toliko važno šta ćete diskutovati koliko je važno da se demonstrira važnost prodajnog procesa i vaša posvećenost da se ostvare ciljani rezultati.

Evo jednostavne formule:

  • Istaknite skorašnje velike prodaje
  • Zapitajte se šta je to što dorbro funkcioniše da biste ga pojačali
  • Objasnite promene koje treba uvesti
  • Odgovorite na pitanja prodavaca
  • Bez izgovora samo rešenja
  • A sada svi nazad na posao
[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jhsvzjyo’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Odaberite svake nedelje po tri stvari sa ove liste i napravite akcioni plan za njihovu primenu u praksi. Za četiri nedelje imaćete plan za implementaciju svih 12 strategija.

ZAŠTO:

Što više ljudi razvijate to je veći obim vaših snova.

Džon Maksvel[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop