Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh’ color=“ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ custom_font=“ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“] Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika.[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Saveti za osmišljavanje najefektivnijeg imena koje će izdvojiti vašu kompaniju na tržištu.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika. Ovo je naročito izraženo danas u vremenu kada posao u potpunosti prelazi na internet. U obilju podataka i ponude pravo ime firme može da privuče korisnike a dobro komponovano ime u skladu sa uslugom koju nudite može da vas na pretraživačima izbaci u prvi plan.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ime firme treba da istakne osnovni element vašeg posla. U idealnom slučaju ime bi trebalo da promoviše:

  1. Oblast i ekpertizu vašeg posla
  2. Vrednost koju nudite klijentima
  3. Jedinstvenost  vašeg proizvoda ili usluge koja vas izdvaja od konkurencije

Stručnjaci se slažu da prednost treba dati stvarnim rečima i kombinaciji reči nad izmišljenim i apstraktnim rečima. Ljudi više vole reči koje odmah mogu da razumeju i zato se ne preporučuju inicijali i brojevi.

Takođe treba izbegavati imena vezana za geografske pojmove ili imena suviše fokusirana na jedan deo posla, na primer Kompjuter servis Mirijevo. Šta ako posao proširite na celu Srbiju ili region ili vremenom razvijete posao sa prodajom kompjutera i softvera, koliko bi vas onda ograničavale reči servis i Mirijevo?

Koristite:

Opisna imena koja govore nešto konkretno o poslu: Šta se radi, gde je lociran i sl. – Konaci

Sugestivna imena koja su malo apstraktnija i fokusiraju se na suštinu tog posla. – Copy Centar

Kovanice kao Webdizajn ili Grčkatravel pomažu klijentima da odmah sagledaju šta se nudi.

Kada birate ime imajte sledeće savete na umu:

  • Izaberite ime koje ne privlači prvenstveno vas nego ciljnu grupu vaših korisnika
  • Izaberite prijatno ili familijarno ime koje izaziva pozitivne emocije tako da korisnici reaguju na vaš biznis na emotivnom nivou
  • Nemojte izabirati preduga i konfuzna imena
  • Klonite se interesantih igri reči koje samo vi razumete
  • Nemojte koristiti skraćenice koje opisuju oblik privrednog društva (str, doo i sl)

Ako je ime posla izuzetno značajno u vašem poslu možete angažovati i marketinšku agenciju, ovo je naročito važno ako planirate da glavne aktivnosti posla budu na internetu jer je ime firme i ime domena važno za pretraživače i reklamiranje.

Zbog ušteda na ovoj usluzi treba da je ugovarate zajedno sa izradom vizuelnog identiteta, web sajta i njegove optimizacije jer ćete tako dobiti nižu cenu za ove osnovne elemente posla koje svakako morate imati.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zapišite datum do kojeg ćete izvršiti istraživanje i doneti odluku o imenu vaše nove firme ili o promeni imena stare kompanije sa kojim niste zadovoljni.

Zašto:

  • Zato što zapisane obaveze imaju 70% više šansi da budu i realizovane.
[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop