
Gde je tu moja dobit
Kakvu sve ličnu dobit imaju zaposleni od pružanja vrhunskog servisa klijentima
ŠTA
Kada razmišljate o načinima da poboljšate kvalitet servisa značajno je podsetiti se na koji način isporučivanje vrhunskog servisa može uticati na ličnu dobit svih zaposlenih koji pružaju servis. Koji su najveći motivi zaposlenih da kontinuirano unapređuju uslugu klijentima?
ZAŠTO
Zato što nas korisnici zapošljavaju i održavaju na poslu bilo da smo radnici ili vlasnici kompanija! Razlika između sigurnog posla u budućnosti i nezaposlenosti je veoma ozbiljna. Ljudi u kompanijama sa kojima korisnici nisu zadovoljni suočiće se sa ovim ozbiljnim problemom. Kompanije su prinuđene na smanjivanje radnih mesta kada korisnici odluče da potroše svoj novac na nekom drugom mestu.
Tri činjenice o realnosti zapošljavanja u budućnosti:
- Zaposlenost u novoj ekonomiji će biti fokusirana na sticanje veštine pružanja vrhunskog korisničkog servisa.
- Kompanije će zapošljavati i unapređivati one koji poseduju sposobnosti značajne za korisnike.
- Razlika između profesionalca i amatera u korisničkom servisu nije očigledna samo korisniku nego i poslodavcu.
KAKO
Primarne sposobnosti za buduće preduzetnike i zaposlene će sadržati sledeća 4 principa:
- Fleksibilnost za individualne potrebe korisnika
- Kvalitet vašeg posla (bez grešaka) i vrednost koju isporučujete korisniku
- Brz odgovor na korisnikove zahteve i potrebe
- Sposobnost da se servis personalizuje
Sposobnost da ove principe pretvorite u centralnu tačku vaših aktivnosti u bilo kom poslu biće glavni izvor vaše poslovne sigurnosti i razvoja. Dobra vest u svetu koji kontrolišu korisnici – i vi imate kontrolu nad svojom budućnošću. Jednostavno radite na način koji će uticati da vas vaši korisnici ponovo izaberu. Uradite zajedno sa svojim zaposlenima sledeće vežbanje i diskutujte.
Vežbanje – Gde je tu moja dobit
Kada razmišljate o načinima da poboljšate kvalitet servisa značajno je podsetiti se na koji način isporučivanje vrhunskog servisa može uticati na vašu ličnu dobit. U prostoru ispod zapišite sve dobiti i koristi koje ćete imati sada i u budućnosti ako budete isporučivali vrhunski servis vašim korisnicima.
Gde je tu moja dobit sada?
Gde je tu moja dobit u budućnosti?
Primer za dobit sada:
- Lakši radni dan
- Manje stresa sa zadovoljnijim korisnicima
- Ušteda vremena kad je servis ispravno obavljen
- Pohvale od strane korisnika
- Veća sigurnost radnog mesta
- Veće mesečne zarade…
Primer za dobit u budućnosti:
- Dugoročna sigurnost radnog mesta
- Šire poslovne mogućnosti
- Priznanja koja vode ka unapređenjima
- Kontinuirano povećanje životnog standarda…
KADA
Onda kada vam postane važno da zaposleni budu 200% posvećeni vašim klijentima. Znači juče!
Zašto:
Bukvalno je tačno da najbolje i najbrže uspevate pomažući drugima da uspeju.
Napoleon Hil