ccm15 Mentor Korisnicki Servis

Budite sopstveni korisnik

Hodajte u cipelama svojih korisnika

ŠTA

Saznajte iz prve ruke kakvo iskustvo imaju vaši korisnici kada obavljaju posao preko vaše internet prezentacije (web site).

ZAŠTO

Posao se preselio na internet i utisak koji vaša web stranica ostavlja na korisnike postaje presudan za privla;enje i zadržavanje korisnika. Prvi a možda i poslednji kontakt sa vašom kompanijom korisnici će imati na internetu bez vašeg znanja i mogućnosti da u komunikaciji utičete na njihovo iskustvo. Zato je profesionalna web stranica jedna od najvažnijih karika u modernom poslovanju.

KAKO

Procenite vaš Web site na osnovu lakoće korišćenja, razumljivosti, naručivanja, rešavanja problema, vremena potrebnog za odgovor…

Web site moje kompanije je:

( zaokružite odgovor)

  1. Lak za korišćenje:
    • kretanje po Web site                                  Dobro     Osrednje    Loše
  1. Pristupačan za komunikaciju:
  • Postaviti pitanje?                                                  Dobro     Osrednje    Loše
  • Predstaviti problem?                                           Dobro     Osrednje    Loše
  • Primiti rešenje/odgovor?                                   Dobro     Osrednje    Loše
  1. Naručivanje robe?                                                Dobro     Osrednje    Loše
  2. Brzina reagovanja?                                              Dobro     Osrednje    Loše
  3. Nastavak poslovanja
  • Praćenje?                                                               Dobro     Osrednje    Loše
  • Izveštaj o stanju?                                                 Dobro     Osrednje    Loše
  1. Ostale infomacije od značaja:
  • Puna informacija o organizaciji?                     Dobro     Osrednje    Loše
  • Ko smo mi?                                                          Dobro     Osrednje    Loše
  • Čime se mi bavimo?                                           Dobro     Osrednje    Loše
  • Ko su naši korisnici?                                          Dobro     Osrednje    Loše
  • Gde smo locirani?                                               Dobro     Osrednje    Loše
  • Šta nas izdvaja od konkurencije                      Dobro     Osrednje    Loše

Kako možemo da poboljšamo svoju internet prezentaciju:

KADA

Onda kada vam privlačenje i zadržavanje korisnika postane cilj # 1.

Zašto:

Sebe procenjujemo prema onome što smo sposobni da uradimo,

dok nas drugi procenjuju isključivo prema onome što smo već uradili. 

Henri Vordsvort Longfelou