
Budite sopstveni korisnik
Hodajte u cipelama svojih korisnika
ŠTA
Saznajte iz prve ruke kakvo iskustvo imaju vaši korisnici kada obavljaju posao preko vaše internet prezentacije (web site).
ZAŠTO
Posao se preselio na internet i utisak koji vaša web stranica ostavlja na korisnike postaje presudan za privla;enje i zadržavanje korisnika. Prvi a možda i poslednji kontakt sa vašom kompanijom korisnici će imati na internetu bez vašeg znanja i mogućnosti da u komunikaciji utičete na njihovo iskustvo. Zato je profesionalna web stranica jedna od najvažnijih karika u modernom poslovanju.
KAKO
Procenite vaš Web site na osnovu lakoće korišćenja, razumljivosti, naručivanja, rešavanja problema, vremena potrebnog za odgovor…
Web site moje kompanije je:
( zaokružite odgovor)
- Lak za korišćenje:
- kretanje po Web site Dobro Osrednje Loše
- Pristupačan za komunikaciju:
- Postaviti pitanje? Dobro Osrednje Loše
- Predstaviti problem? Dobro Osrednje Loše
- Primiti rešenje/odgovor? Dobro Osrednje Loše
- Naručivanje robe? Dobro Osrednje Loše
- Brzina reagovanja? Dobro Osrednje Loše
- Nastavak poslovanja
- Praćenje? Dobro Osrednje Loše
- Izveštaj o stanju? Dobro Osrednje Loše
- Ostale infomacije od značaja:
- Puna informacija o organizaciji? Dobro Osrednje Loše
- Ko smo mi? Dobro Osrednje Loše
- Čime se mi bavimo? Dobro Osrednje Loše
- Ko su naši korisnici? Dobro Osrednje Loše
- Gde smo locirani? Dobro Osrednje Loše
- Šta nas izdvaja od konkurencije Dobro Osrednje Loše
Kako možemo da poboljšamo svoju internet prezentaciju:
KADA
Onda kada vam privlačenje i zadržavanje korisnika postane cilj # 1.
Zašto:
Sebe procenjujemo prema onome što smo sposobni da uradimo,
dok nas drugi procenjuju isključivo prema onome što smo već uradili.
Henri Vordsvort Longfelou