
7 smrtnih grehova marketinga na internetu
Znaci koje ne smete prevideti jer puno koštaju
ŠTA
Greške koje kompanije prave u pokušaju da plasiraju svoje marketinške kampanje preko interneta i načini kako da ih izbegnete.
ZAŠTO
Zato što je internet ubedljivo najuticajniji medij za marketing proizvoda i usluga. Zato što su greške na tom tovom mediju česte, skupe i teško se popravljaju.
KAKO
Internet je uvek u pokretu. To su i dobre i loše vesti. Vi možete na osnovu sledećíh uvida odmah da promenite svoju marketinšku kampanju na internetu da biste postigli bolje rezultate, i obrnuto ukoliko na ove greške ne obratite pažnju na vreme možete doživeti ne samo finansijski nego i gubitak imidža kompanije.
Zaštitite svoj brend od ovih skupih grešaka:
- Gubljenje koda za praćenje oglasa
Ako se prethodno profitabilna oglasna kampanja rezerviše, saznajte da li su vaše veb stranice ugrađene u kod za praćenje oglasa slučajno zamenjene. Podsetite svoj veb tim da preuzmu (download) stranice sa servera pre nego što počnu da rade na njima.
- Neuspešno uklanjanje zastarelih ponuda
Pratite posebne promocije kako biste mogli da zamenite kopiju bilo koje internet kampanje koju vodite, kao i odgovarajuće odredišne stranice oglasa.
- Propuštene odložene radnje
Neće svi potencijalni klijenti kliknuti na vaš oglas i odmah preduzeti akciju. Povećajte dužinu trajanja kolačića ili rešenje za praćenje oglasa na najmanje 30 dana kako biste pravilno ispratili potencijalne korisnike koje ste zadobili marketingom.
- Ignorisanje sumnjivih klikova
Proučite datoteke dnevnika u izveštajima o saobraćaju na vašem sajtu, ako primetite nagli skok u kampanjama sa plaćanjem po kliku. Možda ćete morati da popravite svoje kampanje, podsetite članove tima da ne klikću na vaše oglase ili se obraćaju konkurentima koji učestvuju u prevarama sa klikovima.
- Propust u nadgledanju konkurencije
Kada konkurenti promene svoje ponude, vaša možda više neće biti ubedljiva. Pazite na svoj marketinšku nišu da biste brzo odgovorili sopstvenim novim promocijama i održali svoju konkurentsku prednost.
- Propust da se optimizuju ponude
Prestanite da prikazujete jednu te istu marketinšku poruku! Poboljšajte učinak kampanje i privucite nove kupce tako što čete neprestano testirati inovativne ponude. To je jedini način da zadržite konkurentsku prednost u ovom vremenu munjevitih promena i inovacija..
- Previđanje stope konverzije
Mali porast stope konverzije na vašem „websajtu“ može dovesti do skoka vašeg prihoda i dobiti, zato se ne fokusirajte isključivo na svoje marketinške poruke. Vaš „websajt“ takođe igra važnu ulogu u vašem marketinškom učinku.
U potrazi za rastom i razvojem svog poslovanja uz pomoć internet marketinga, morate biti osetljivi na sve znakove upozorenja i odmah odgovoriti unapređenjem svoje trenutne kampanje pre nego što započnete neku novu. Na taj način možete poboljšati svoj rezultat bez dodatnih ulaganja i troškova.
KADA
Promene na internetu a posebno online marketing su toliko brze I brojne da ste zakasnili I ako počnete sad odmah.
Zašto:
Dobar plan danas je bolji od najboljeg plana sutra.
general Džordž Paton