Mentori

ccm46 Jesu li vizija i misija kompanije pomodni detalj ili poluga uspeha - Kako da najbolje trasirate svoj uspeh?   ŠTA Pisanje misije i vizije je isto što i pisanje garancije uspeha. Kako da to pravilno uradite. ZAŠTO Ozbiljnost i angažman prilikom pisanja izjave o misiji i viziji kompanije pokazuje stepen ozbiljnosti te kompanije na tržištu. I zato nema velikog igrača na tržištu koji nije istinski definisao svoju… Pročitaj
ccm44 mentori komunikacija Ispit na kome lideri redovno padaju - Umete li efektivno da koristite moć i ovlašćenja ŠTA Kako da ne izgubite produktivnost svog tima zbog moći prinude za koju pogrešno smatrate da je najefikasnija. ZAŠTO Prilika i pravo da upravlja timom ili delom organizacije nameće pred lidera i obavezu i odgovornost da efektivno koristi moć i ovlašćenja u cilju podizanja produktivnosti. Korišćenje moći… Pročitaj
ccm46 Kompanije koje poštuju svoju listu vrednosti su uspešnije - Jeste li sastavili listu vrednosti vaše kompanije? ŠTA Kako da kreirate svoju listu vrednosti i zašto da pratite njeno poštovanje u praksi. ZAŠTO Osnovne vrednosti su okosnica svake kompanije. Osnovne vrednosti su principi po kojima kompanija funkcioniše. Šta god kompanija radi, trebalo bi da bude usklađeno sa njenim vrednostima. Svaka kompanija, mala ili velika, bi… Pročitaj
ccm45 Zašto u sportu znamo da igramo timski a u poslu ne znamo? - Timski rad protiv udruženog rada   ŠTA Razlozi za loš timski rad i definicija tima kao recept za izlečenje. ZAŠTO Timski rad  je postao kultna, magična reč za povećanje produktivnosti u savremenoj ekonomiji. Na kursevima širom sveta ga često šaljivo nazivaju Ali babina pećina. Team Building open up! Ovo je poklič na početku seminara o… Pročitaj
ccm46 Upravljanje poslovnim preopterećenjem prodavaca - Analiza vašeg posla u 6 koraka   ŠTA Svi smo iskusili to „izazovnu“ poslovnu situaciju u kojoj smo suočeni sa ogromnim poslom i neshvatljivo malim vremenskim rokom za obavljanje a u poslu prodavaca to opterećenje pomnožite sa deset. ZAŠTO Možemo da izaberemo da ignorišemo taj pritisak i radimo nerazumno dugo do kasno u noć da… Pročitaj
ccm46 Šale na račun zaposlenih u korisničkom servisu - Rad sa ljudima nije lak to najbolje znaju zaposleni koji rade u korisničkom servisu i zato je šaljivo posmatranje tog posla način da se ublaži stres i težina tog posla.   Žena zove službu za korisnike.. „Zdravo, kupila sam haljinu za trudnice preko vašeg sajta i želim da otkažem porudžbinu.“ Predstavnik servisa kaže: „Naravno, mogu… Pročitaj
ccm45 Mentor komunikacija 10 saveta za postizanje sjajnih dogovora - Najozbiljnije greške nisu napravljene kao rezultat pogrešnih odgovora. Najopasnija stvar je postavljanje pogrešnog pitanja.  Piter Draker  ŠTA Saveti i tehnike za postizanje sjajnih dogovora umesto dovoljno dobrih dogovora ili umesto pristajanja na lošije dogovore nego što ste planirali. ZAŠTO Nije više tajna da od veštine pregovaranja u najvećoj meri zavisi da li će vaši poslovni… Pročitaj
ccm45 Formiranje tima od grupe zaposlenih u 6 koraka - Timovi su produktivniji od grupa zaposlenih i zato je liderski imperativ # 1 formiranje tima   ŠTA Jednostavna strategija i tehnika za formiranje tima od grupe zaposlenih sa kojima upravljate. ZAŠTO Timovi su produktivniji i inovativniji od grupa zaposlenih. Lider je odgovoran za formiranje tima i izgradnju timskog duha unutar grupe ljudi koja mu je… Pročitaj
ccm45 Kako dobiti prodajni sastanak telefonom - Zašto je pozivanje novih kupaca („Cold Calling“) noćna mora prodavaca ŠTA Kako da jednu od najtežih prodajnih operacija pozivanje potencijalnih kupaca i dobijanje sastanka za izvođenje prodajne prezentacije učinite efikasnijom. ZAŠTO Zato što je pozivanje potencijalnih klijenata telefonom da bi se dobio sastanak i izvela prodajna prezentacija jedna od najvećih prepreka za redovno punjenje vašeg… Pročitaj
ccm45 Kako korigovati loš radni učinak zaposlenog - Akcioni plan za poboljšanje radnog učinka ŠTA Radni izveštaj ima svoj finalni deo u predstavljanju rezultata i ocena rada zaposlenog i pokretanju dijaloga o konkretnom učinku koji bi u narednom periodu trebalo da dovede do povećanja efekata rada. Akcioni plan za poboljšanje učinka je njegov krajnji proizvod. Dobra priprema lidera za ovaj sastanaka od izuzetne… Pročitaj
ccm45 5 saveta za stvaranje vrhunskog korisničkog iskustva - Kako obezbediti izvrsnost vašeg korisničkog servisa  ŠTA Stvaranje vrhunskog korisničkog servisa ima svoja pravila i zakonitosti koje morate ispoštovati i pretvoriti u svoju radnu etiku i kulturu. Postoji pet bazičnih koraka na tom putu koje treba preći. ZAŠTO Jednostavno praksa je pokazala da je stvaranje lojalnih korisnika najbolja garancija održivosti vašeg biznisa. Sve svetske kompanije… Pročitaj
ccm44 Mentori korisnićki servis Vežba za unapređenje korisničkog servisa - Otvoreno protiv zatvorenih pitanja ŠTA Vežba za unapređenje korisničkog servisa a pre svega svesti vaših ljudi o važnosti stvaranja odnosa sa vašim korisnicima.  ZAŠTO Zato što je još mudri Konfučije objasnio kako ljudi uče, ako ne zapišu i ne urade to što ih usmeno učite mala je verovatnoća da će zapamtiti a još manja da… Pročitaj
ccm44 Mentor prodaja Lideri prodajnih timova - Koji liderski stil je najproduktivniji   ŠTA Lideri prodajnih timova pored planiranja i dostizanja targeta, prodajnih strategija i motivacije svog tima imaju i veliku dilemu: koji menadžerski stil primeniti u upravljanju timom? Šta je bolje, biti lider prodajnog tima koji je fleksibilan, otvoren i prijateljski nastrojen prema prodavcima-«lider prijatelj» ili biti strog, krut i autoritativan… Pročitaj
ccm44 Mentor timski rad Konstruktivna timska saradnja - Kako da timski uspešno rešavate konflikte u timu  ŠTA Istraživanja sprovedena u velikim korporacijama su pokazala da njihovi timovi ne koriste optimalna rešenja kada su u pitanju konfliktne situacije koje snižavaju nivo produktivnosti. U konfliktnim situacijama timovi najčešće reaguju na način koji oslabljuje timski duh umesto da ga ojačava. Kako da izbegnete loše odgovore na… Pročitaj
ccm44 Najmoćnije lidersko oruđe za uticanje na druge ljude - Etičko liderstvo ŠTA O izuzetnoj važnosti etičkog liderstva za uspeh organizacije. ZAŠTO Zato što se način na koji lideri u nekoj organizaciji koriste moć i utiču na druge odražava na sve aspekte posla a naročito na organizacijsku kulturu, produktivnost, posvećenost, optimizam, identitet, zadovoljstvo i pozitivno radno ponašanje. KAKO Nekoliko kriterijuma se posmatra u ocenjivanju individualnih… Pročitaj
ccm44 Kako ostati samopouzdan i opušten pod pritiskom - Pobednici su oni ljudi koji su razvili naviku da rade stvari koje su gubitnicima neprijatne. Ed Formen Poslovni pritisak je najveći uzročnik stresa a loša vest je da je on stigao u naše živote i ne namerava da ode, naprotiv namerava da bude sve prisutniji u svakodnevnim aktivnostima. Kada vas direktor pozove i obrati vam… Pročitaj
ccm 47 Kako da smanjite broj neuspešnih pregovora - 10 saveta za uspešno pregovaranje  ŠTA Saveti i tehnike za postizanje sjajnih dogovora umesto dovoljno dobrih dogovora ili umesto pristajanja na lošije dogovore nego što ste planirali. ZAŠTO Nije više tajna da od veštine pregovaranja u najvećoj meri zavisi da li će vaši poslovni rezultati biti loši, dobri ili sjajni. Pregovori se događaju svakog dana… Pročitaj
Poboljšane interpersonalne veštine, povećan uticaj na druge - Kako da povećate uticaj na saradnike i klijente ŠTA Provereni i efikasni načini da poboljšate svoje interpersonalne veštine i povećate uticaj na saradnike i klijente. ZAŠTO Zato što mnogi ljudi provedu više vremena na poslu radeći sa ljudima nego sa proizvodima ili na radnim procesima. Zato što je fokus na interpersonalne veštine u takvim slučajevima… Pročitaj
Kako da efikasno donosite timske odluke? - Donošenje odluka i postizanje timskog konsenzusa je kruna sastanka i najbolja garancija da će se dogovoreno realizovati. ŠTA Tehnika za stimulisanje donošenja odluka o stvarima koje su diskutovane na sastanku i postizanje konsenzusa unutar tima. ZAŠTO Važno da svi učesnici sastanka učestvuju u donošenju odluka i da to potvrde jedinstvenim stavom i aklamacijom jer tako… Pročitaj
ccm47 Vežba za unapređenje prodajne tehnike - Kako da svoj tim prodavaca izvežbate u najefikasnijoj prodajnoj tehnici?  ŠTA Vežba za unapređenje prodajnih veština vaših prodavaca. ZAŠTO Zato što je prodaja jedna od najsloženijih poslovnih veština i nikada ne možete preterati u vežbanju svog prodajnog  tima. Brzo snalaženje u prodajnim situacijama i nagonsko reagovanje manirom vrhunskog prodavca je nešto što biste želeli da… Pročitaj
ccm47 Pad lojalnosti korisnika = Pad prihoda = Pad primanja? - Da li vaši zaposleni razumeju posledice prosečnog korisničkog servisa na opstanak vašeg posla? ŠTA Naučićete tehniku kako da kod svojih zaposlenih razvijete svest o potrebi posvećenog odnosa prema korisnicima i motivišete ih da pružaju vrhunski korisnički servis koji će stvarati lojalne korisnike vaših proizvoda i usluga. ZAŠTO Nije više tajna da je za većinu kompanija… Pročitaj
10 razloga zašto je kvalitet korisničkog servisa vaš najvažniji pokazatelj - Morate da isporučite dodatnu vrednost kako biste transformisali dobar u veliki posao. Pročitaj
7 pravila za poboljšanje vaše pregovaračke veštine - Kako da isposlujete željeni rezultat Pročitaj
Devet saveta za poboljšanje interpersonalnih veština - Važna liderska alatka za unapređenje timskog rada Pročitaj
Kako da uspostavimo proaktivnu komunikaciju? - Proaktivna komunikacija je kada sprečavate probleme umesto da ih rešavate Pročitaj
Vrednovanje saradnika – Vežba - Postoji nešto što je ređe od sposobnosti. To je sposobnost da se prepozna sposobnost. Robert Half Pročitaj
Kako da stvorite organizacionu kulturu koja odgovara korisnicima? - Odnosi unutar organizacije se preslikavaju na vaše korisnike Pročitaj
Najmoćniji afrodizijak za prodavce - Vidljivost prodajnih rezultata Pročitaj
Čarobni štapić za uklanjanje nezadovoljstva zaposlenih - ko balansirati učinak i nagrade radi zadovoljstva zaposlenih Pročitaj
Kako da postanete uspešan lider-mentor svom timu? - Zašto su komunikacijske veštine presudno važne za uspešno liderstvo? Pročitaj
Koliko vas košta stresna radna sredina? - Problemi i troškovi uzrokovani stresom na radnom mestu Pročitaj
Stvaranje kulta kvaliteta je prvi zadatak modernih rukovodilaca - Ako radite stvari na isti način a očekujete drugačije rezultate to je najsigurniji znak ludila. Albert Ajnštajn ŠTA Upravljanje kvalitetom u zapadnom svetu  ili KAIZEN tehnika u istočnom su dokazano najefektivniji i najefikasniji načini za uspeh u bilo ko  poslu. ZAŠTO Kada je Ajnštajn izgovorio ovu rečenicu mnogima nije bila jasna ili je delovala previše… Pročitaj
5 tipičnih faza prodajnog procesa - Da li ste dobro razumeli i ovladali ovim fazama Pročitaj
8 saveta za prevazilaženje timske krize. - Timovi su višestruko produktivniji od grupa zaposlenih Pročitaj
Kako lakše upravljati konfliktima - „Unutrašnji“ rad ŠTA Unutrašnji ili kontemplativni rad se odnosi na posmatranje i identifikovanje načina na koji pristupamo konfliktu u cilju poboljšavanja naše svesti o svom ponašanju u bilo kojoj konfliktnoj situaciji. ZAŠTO Što više možemo da razumemo sebe, to ćemo imati više sposobnosti da razumemo druge. Pošto naši stavovi, osećanja i emocije pokreću naše postupke,… Pročitaj
Kako da efektivno upravljate promenama - Na kraju važno je zapamtiti da ne možemo postati ono što treba da postanemo ako ostanemo ono što sada jesmo.  Maks Depre ŠTA Kako da uspete u sprovođenju promena koje imaju nezgodan epitet – stalne. ZAŠTO Zato što ne možete biti uspešan lider ako ne znate vrhunski da upravljate sa glavnom pošasti današnjeg i sutrašnjeg… Pročitaj
10 razloga zašto je korisnički servis najbolja mera vašeg posla - Zašto je korisnički servis toliko važan za održivost vašeg posla? Pročitaj
Poslovno umrežavanje i efikasnija prodaja - Kako da pronađete potencijalne kupce Pročitaj
Koji je vaš stil rada? - Otkrijte stilove rada vaših saradnika Pročitaj
Izjava o misiji  - Sadašnja svrha vašeg rada Pročitaj
Ljudska strana upravljanja promenama - Zašto vaši planovi za implementaciju promena nisu uspešni Pročitaj
Zašto je timski rad ključ za poverenje korisnika? - Poverenje korisnika je najvrednija tržišna moneta danas Pročitaj
Kako da osvojim osobinu šampiona prodaje – OPTIMIZAM - Pesimisti nemaju šta da traže u prodajnoj avanturi Pročitaj
Kako da formirate tim od grupe zaposlenih? - Timovi su produktivniji od grupa Pročitaj
Glas i stas na prezentaciji - Veći uticaj ostvarujete glasom i stasom nego rečima Pročitaj
Posledice stresa na radnom mestu - Smanjite stres na radnom mestu i povećaćete produktivnost Pročitaj
Kako da dobijete preporuke da biste ojačali svoju prodaju? - 85% kupovina se dogodi preporukom od usta do usta. Pročitaj
ccm37 Mentor Prodajaa Humor i proaktivna prodajna kultura - Pesimista se žali na vetar. Optimista očekuje da će se vreme promeniti. Lider prilagođava jedra vetru. Džon Maksvel   Smeh i humor su dobar saveznik lideru prodajnog tima koji pokušava da izgradi proaktivnu kulturu. Kompanijska kultura koja neguje humor i vedrinu u međuljudskim odnosima je plodno tlo za razvoj optimističnog duha a optimizam podiže produktivnost… Pročitaj
ccm37 Mentor Timski rad 3 ključne aktivnosti koje lider tima mora redovno i uspešno da obavlja: - Prioriteti, produktivnost, lični primer. Pročitaj
Samo-procenjivanje je najveći kvalitet lidera - Liderska pitanja i odgovori Pročitaj
ccm37 Mentor Upravljanje Trčite li kao kornjača ili kao zec? - Da li koristite vreme ili mu robujete? Pročitaj
ccm36 Mentor Korisnicki Servis Kako stvoriti organizacionu kulturu koja odgovara korisnicima - Sinergija organizacione kulture i korisničkog servisa Pročitaj
ccm36 Mentor Prodajaa Kako da ostvarite prodaju za 7 sekundi? - Prvi utisak i šanse za prodaju Pročitaj
ccm36 Mentor Timski rad Rizične situacije koje proizvode poslovni stres - Kako da ublažite i eliminišete stresne situacije iz vaše radne sredine Pročitaj
ccm36 Mentor Komunikacija 5 efektivnih pristupa za rešavanje konflikata - Poboljšajte koheziju vašeg tima i kompanije Pročitaj
ccm36 Mentor Upravljanje 7 načina za stimulaciju inicijative zaposlenih - Kako da dobijete maksimum pameti, volje i ideje vaših ljudi Pročitaj
Vežba za unapređenje korisničkog servisa - Ono što čujem zaboravim. Ono što zapišem zapamtim. Ono što uradim naučim. Konfučije Pročitaj
Test za konsultante u prodaji - Kvalitetna priprema za prodajne pregovore je pola dobijene bitke Pročitaj
ccm35 Mentor Timski rad Vežba – Timsko rešavanje problema - Ako radite stvari na isti način a očekujete drugačije rezultate to je najsigurniji znak ludosti. Albert Ajnštajn Pročitaj
ccm35 Mentor Komunikacija Kako da ojačate svoj poslovni „Network“? - 5 jednostavnih tehnika za zbližavanje sa najvažnijim ljudima za vaš posao Pročitaj
ccm35 Mentor Upravljanje Liderski izazovi i rešenja - Saveti za tranziciju od menadžera „šefa“ do tim lidera Pročitaj
5 načina da smirite nezadovoljnog korisnika - Nezadovoljan korisnik nije lojalan korisnik Pročitaj
Upitnik – Organizacijski model ponašanja - Cilj: Utvrditi u kom modelu ponašanja vaša organizacija pretežno radi i kako to utiče na vašu produktivnost, timsku sinergiju i kreativnost. Instrukcije: Pored svake izjave označite koliko često ili retko vaša organizacija ispoljavaju ovo ponašanje koristeći sledeći sistem ocenjivanja: Skoro nikada  – 1 Retko               – 2 Povremeno     – 3 Često                – 4 Skoro uvek      –… Pročitaj
Zašto je važna organizacijska kultura? - Neizgrađena organizacijska kultura može značajno smanjiti vašu efikasnost Pročitaj
ccm32 Mentor Komunikacija Liderski orijentisane aktivnosti - Stvaranje lidera od menadžera je imperativ modernih organizacija Pročitaj
ccm33 Mentor Korisnicki Servis Vežba za unapređenje korisničkog servisa - Ono što čujem zaboravim. Ono što zapišem zapamtim. Ono što uradim naučim. Konfučije Pročitaj
ccm33 Mentor Prodaja Šampionsko stanje uma - Zašto hoću da budem vrhunski prodavac Pročitaj
ccm33 Mentor Timski rad Od odbijanja do prihvatanja promena - Kako da promenite odnos vašeg tima prema promenama Pročitaj
Kriterijumi za ocenu etičkog liderstva - Da li sredstva opravdavaju cilj? Pročitaj
ccm33 Mentor Upravljanje PEST Analiza - Alatka za strateško planiranje održivog razvoja Pročitaj
Šta stoji u pozadini ljutitog korisnika - Da li poznajete psihologiju besa Pročitaj
ccm32 Mentor Prodaja Prodajne veštine – Test znanja - Test znanja Pročitaj
ccm32 Mentor Timski rad 5 Principa za rešavanje konflikata u vašem timu - Narušeni međuljudski odnosi u timu su pouzdan pokazatelj lošeg liderstva Pročitaj
ccm32 Mentor Komunikacija Kako da trenirate zaposlenog kome ste delegirali posao - Izvežbajte zaposlene da samostalno rešavaju probleme Pročitaj
Aktivnosti koje lider mora redovno da obavlja - Prioriteti, produktivnost, lični primer Pročitaj
Korporativna kultura i odnosi sa vašim korisnicima - Kako da ojačate karakter vaše kompanije Pročitaj
Prodajni intervju - Dijagnostikovanje problema, potreba i želja kupaca Pročitaj
ccm31 Mentor Timski rad Mapiranje aktivnosti u timu - Delegiranjem do moćnog tima Pročitaj
Liderske nedoumice i odgovori - Transformacija od menadžera do lidera Pročitaj
Četiri liderska okvira - Kako koristiti pravi liderski stil u svakoj situaciji Pročitaj
Kako da izbegnete loš korisnički utisak - Nemojte da gubite korisnike zbog sitnih propusta Pročitaj
Artiljerijska podrška prodajnom procesu - Svedočanstva zadovoljnih korisnika Pročitaj
ccm30 Mentor finansije Koliko dobro poznajte saradnike - Sebe procenjujemo prema onome što smo sposobni da uradimo, dok nas drugi procenjuju prema onome što smo već uradili. Henri Vordsvort Longfelou Pročitaj
ccm30 Mentor Marketing Test – izmerite nivo svoje produktivnosti - Nikada od radnika ne tražite da rade teže, tražite im samo da rade pametnije. Japanska menadžerska mantra Pročitaj
Hijerarhija kljucanja - Autoritet pozicije protiv autoriteta karaktera Pročitaj
ccm29 Mentor Korisnicki Servis Razmišljaj kao KORISNIK ili zatvori posao - Koliki je totalni trošak vaših korisnika u saradnji sa vama Pročitaj
Stvaranje mreže lojalnih kupaca - Najbolja prodajna investicija Pročitaj
Najveći „sagorevači“ novca u marketingu - Kako da ne bacite novac na precenjene marketinške strategije Pročitaj
ccm29 Mentor finansije Rešite se loših finansijskih navika - Zašto većina preduzetnika ne postane bogata Pročitaj
Fokus na interpersonalne veštine - Više bih dao za veštinu komunikacije nego za bilo koju veštinu pod kapom nebeskom. Dejvid Rokfeler Pročitaj
ccm28 Mentor Korisnicki Servis 5 saveta za izgradnju kulture korisničkog servisa - Kako da negujete izvrsnost u vašem odnosu sa korisnicima Pročitaj
Tehnika „hladno pozivanje“ (Cold Calling) - Prodajna aktivnost zbog koje najveći broj prodavaca „dezertira“ Pročitaj
ccm28 Mentor Marketing 7 smrtnih grehova marketinga na internetu - Znaci koje ne smete prevideti jer puno koštaju Pročitaj
ccm28 Mentor finansije 8 Finansijskih savet za StartUpo-ove - Kako da postavite temelje za održivi biznis Pročitaj
ccm28 Mentor Upravljanje Deset saveta za upravljanje vremenom - Da li upravljate vremenom kao pobednik ili gubitnik? Pročitaj
ccm27 Mentor Korisnicki Servis Pobednička kultura izvrsnosti u korisničkom servisu - Bitka za osvajanje lojalnih korisnika se nikada ne završava. Pročitaj
ccm27 Mentor prodaja Veština uspostavljanja prisnosti - Kako da prodate poverenje i simpatije kupcu Pročitaj
Briga o kupcima je vaša najbolja marketinška strategija - Jeste li povezali marketinšku sa službom za korisnički servis? Pročitaj
ccm27 Mentor finansije Kako da smanjite finansijski stres u poslovanju - Finansije ne moraju da budu vaš verni, stresni pratilac u poslu Pročitaj
Kako nastaju ciklusi korupcije u kompanijama - Glavni uzročnici korupcije Pročitaj
Značaj oporavka od servisne greške - Ništa ne kreira naš imidž na tržištu kao oporavak od servisne greške Pročitaj
ccm26 Mentor prodaja Veština ubeđivanja - Koliko ste vešti i samopouzdani kad utičete na druge? Pročitaj
8 prodajnih i marketinških StartUp zapovesti - Prodaj ili potoni! Pročitaj
Biznis plan sa fokusom na finansije - Kako da privučete investitore ili pridobijete kreditore Pročitaj
10 Saveta za držanje produktivnih sastanaka - Stimulacija odgovornosti i posvećenosti zaposlenih Pročitaj
Zadržite lojalne korisnike! - Trka za osvajanje lojalnih korisnika je počela pre završetka pandemije Pročitaj
ccm25 Mentor prodaja Razvoj timskog duha u prodaji - Ambiciozni prodavci su važni ali prodajni tim je još važniji Pročitaj
ccm25 Mentor Marketing Potraga za najpozitivnijom stranom posla - Kako da stalno ističete najveći kvalitet svoje kompanije Pročitaj
ccm25 Mentor finansije Poboljšajte finansijsko zdravlje vašeg posla - Imate li zdrave finansijske navike? Pročitaj
ccm25 Mentor Upravljanje Zloupotreba liderske moći i ciklus korupcije - Najefikasniji način za ruiniranje pozitivne atmosfere u kompaniji Pročitaj
Najveće predrasude korisničkog servisa - Kako da izbegnete najskuplje greške u korisničkom servisu Pročitaj
Koji je najbolji stil upravljanja prodajnim timom - Prednosti i slabosti liderskih stilova Pročitaj
ccm24 Mentor Marketing Dominacija mobilnog marketinga je potpuna - Jeste li prilagodili svoj marketing ovoj činjenici Pročitaj
ccm24 Mentor finansije Kako da smanjite svoja dugovanja - Strategija za pregovaranje sa vašim poveriocima Pročitaj
ccm24 Mentor Upravljanje Akcioni plan za poboljšanje radnog učinka - Kako da kreirate i koristite efektivan akcioni plan Pročitaj
ccm23 Mentor Korisnicki Servis Izvrstan korisnički servis u pet mentorskih koraka - Najsavremenije tehnike treninga zaposlenih koje daju rezultate Pročitaj
Pobedite konkurenciju - Status kvo je vaša najveća konkurencija Pročitaj
ccm23 Mentor Marketing 4 veštine za vrhunski lični marketing - Kako prvi utisak može da poništi sjajnu marketinšku kampanju Pročitaj
ccm23 Mentor finansije Kako da postavite zdrave temelje za održivi biznis - Saveti za kretanje u Start Up avanturu Pročitaj
Važnost uklanjanja komunikacionih barijera - Komunikacija faktor # 1 za napredovanje u karijeri Pročitaj
ccm22 Mentor Korisnicki Servis Korisnički servis u mobilnom dobu - Tehnološki trendovi su promenili sve priortete osim odnosa sa korisnicima Pročitaj
ccm22 Mentor prodaja 4 navike uspešnih prodavaca - Uspešni prodavci su ljudi koji su stekli naviku da rade stvari koje su neuspešnima neprijatne i teške za obavljanje. Pročitaj
Uticaj Instagrama na promociju brendova u 2020 godini - Planirajte svoju marketinšku strategiju na osnovu ovih trendova Pročitaj
ccm22 Mentor finansije 5 negativnih efekata straha od neuspeha na vaš posao - Šta je to što smanjuje vaš kapacitet da zarađujete više Pročitaj
ccm22 Mentor Upravljanje 6 stvari koje pravi lideri rade svakog dana - Koje navike treba da izgradite da biste postali vrhunski lider Pročitaj
Kako da merite kvalitet svog korisničkog servisa - Od toga zavisi samo opstanak vašeg posla Pročitaj
ccm21 Mentor prodaja Scenario za pozivanje potencijalnih kupaca - Zašto je Cold Calling noćna mora prodavaca Pročitaj
ccm21 Mentor Marketing Zašto je pripovedanje najmoćnija poluga vašeg brenda - Ne možete prodati svoj brend i viziju bez dobre priče u pozadini Pročitaj
Organizujte svoje finansije u sedam lakih koraka - Kako da planirate i kontrolišete privatne finansije Pročitaj
ccm21 Mentor Upravljanje Jeste li vešti u upravljanju rizikom? - Rizik je noćna mora savremenog poslovanja Pročitaj
Njegovo veličanstvo KORISNIK - Drži ga, nedaj ga jer je dragocen Pročitaj
Hoćete li češće da pobeđujete u pregovorima? - Vrhunski prodavci su bez izuzetka izvrsni pregovarači Pročitaj
Nova formula pobedničkog marketinga - Efektivnija preraspodela budžeta za marketing Pročitaj
Da li znate kako se kupuje finansijski zdrav posao? - Pre nego investirate svoj novac poverite ključne faktora finansijskog zdravlja Pročitaj
ccm20 Mentor Upravljanje Postanite sinonim za vrhunsko prezentovanje - Kako da organizujete formu i strukturu prezentacije Pročitaj
ccm19 Mentor Korisnicki Servis Da li vaš „klijenting“ tiho razgrađuje vašu reputaciju - Kako merite svoj korisnički servis Pročitaj
ccm19 Mentor prodaja 1 Šta je suština prodajnog intervjua - Dijagnostikovanje problema, potreba i želja kupaca Pročitaj
Marketinški fokus u novoj ekonomiji - Jeste li prilagodili marketinšku startegiju 21-om veku Pročitaj
Koliko ste finansijski pismeni - Da li negujete i povećavate svoj finansijski IQ Pročitaj
Šargarepa & Šargarepa - Rešenje za motivaciju #1 - Stvorite motivacionu sredinu Pročitaj
ccm18 Mentor Korisnicki Servis 5 načina da smirite ljutitog i nezadovoljnog klijenta - Nezadovoljan klijent je u 7% slučajeva ponovni kupac a u 95% negativna reklama Pročitaj
ccm18 Mentor prodaja 1 Najefektivniji načini za davanje priznanja i pohvala - Osećanje da smo priznati i cenjeni su dva najveća motivatora Pročitaj
ccm18 Mentor Marketing Jeste li već uključili „micro-influencere“ u svoj marketinški tim? - Zašto niste ili zašto kasnite za tržištem? Pročitaj
Biznis plan kakav banke vole da vide - Kako da povećate šanse za dobijanje povoljnih kredita Pročitaj
ccm18 Mentor Upravljanje Efikasna tehnika za upravljanje besom - Kako da smanjite posledice besa na vašu produktivnost i zdravlje Pročitaj
Šta korisnici stvarno očekuju od vaše usluge - Kako da vaša podrška korisnicima bude veća, bolja i ličnija Pročitaj
ccm17 Mentor prodaja 1 Zašto prodavac mora postati profesionalac korisničkog servisa - Nije cilj jednom prodati korisniku, cilj je prodavati mu godinama Pročitaj
ccm17 Mentor Marketing Maketinški lepak za lojalne kupce - Cilj nije samo poslati poruku nego izgraditi odnos sa kupcima Pročitaj
ccm17 Mentor finansije Nemojte samo da preživljavate, obogatite se! - 4 navike bogatih ljudi koje morate razviti Pročitaj
ccm17 Mentor Upravljanje Koliko često koristite moć prinude? - Moć na kojoj većina lidera gubi i produktivnost i autoritet je moć prinude. Pročitaj
ccm16 Mentor Korisnicki Servis Izgradnja korisničkog utiska - Korisnici donose odluke o lojalnosti na osnovu utiska o vama Pročitaj
Kako da dobijete preporuku - Najefektivniji način za reklamiranje i proizvoda i prodavca su preporuke Pročitaj
ccm16 Mentor Marketing Zašto su Mikro-influenseri dobri za vaš mikro biznis - Zamislite da vaš najbolji prijatelj preporučuje vaše proizvode svojim prijateljima Pročitaj
ccm16 Mentor finansije Kako da izbegnete loše finansijske odluke - Posao se ne propada zbog nedostatka profita nego zbog nedostatka keša. Pročitaj
Zašto je sprovođenja promena teško - Blokade u ponašanju zaposlenih koje koče promene Pročitaj
ccm15 Mentor Korisnicki Servis Budite sopstveni korisnik - Hodajte u cipelama svojih korisnika Pročitaj
ccm15 Mentor prodaja Koristite pobednički govor kad zakazujete sastanke - Uspeh u zakazivanju sastanka je pola prodaje Pročitaj
Povećajte svoj uticaj na top 3 društvene mreže - Društvene mreže su najvažnija komponenta vašeg marketinga Pročitaj
ccm15 Mentor finansije Finansijske greške koje većina napravi u trećoj dekadi - Ako hoćete finansijsku sigrnost izbegnite ove greške Pročitaj
ccm15 Mentor Upravljanje Zašto vam je neophodan biznis info centar - Ko vlada informacijom vlada poslovnom situacijom Pročitaj
ccm14 Mentor Korisnicki Servis Kako se stvara pozitivna korisnička priča - Korak ka vrhunskom servisu Pročitaj
ccm14 Mentor prodaja Izgradnja poverenja je ključni preduslov prodaje - Niko ne želi da kupi od čoveka u koga nema poverenje Pročitaj
5 saveta za bolji online marketing - Steknite brzo i jeftino prednost u online marketingu Pročitaj
Uobičajene StartUp finansijske greške - Upoznajte ih i smanjite broj njihovog pojavljivanja Pročitaj
Transformaciono liderstvo imperativ 21-og veka - Liderstvo orijentisano ka promenama Pročitaj
Budi Korisnik! - Imperativ profesionalca u Korisničkom Servisu: RAZMIŠLJAJ KAO KORISNIK! Pročitaj
ccm13 Mentor prodaja 6 lekcija Top prodavaca - Poklonite kupcima vrhunsko prodajno iskustvo Pročitaj
Zašto preduzetnici treba da koriste YouTube - Kakve benfite imaju i kako da ih osvoje Pročitaj
5 najčešćih finansijskih problema preduzetnika - 82% StartUp-ova propadne zbog lošeg upravljanja kešom Pročitaj
ccm13 Mentor Upravljanje Kako poboljšati efikasnost zaposlenih u izvršenju radnih zadataka - Da li primenjujete sistem menadžmenta - Upravljanje po zadacima Pročitaj
ccm12 Mentor Korisnicki Servis 5 ljudskih kvaliteta za korisnički servis 21-og veka - Loša komunikacija i servisne greške ugrožavaju i ugled kompanije i karijeru pojedinca. Pročitaj
Kako da uspešnije zakazujete prodajne sastanke - Zakazivanje prodajnih sastanak „Cold Calling“ ne mora da bude stresan posao. Pročitaj
8 načina da izgradite Wow Homepage - Imate u proseku 5 sekundi da privučete pažnju posetiocima vaše web prezentacije Pročitaj
Kako da pravite novac na YouTube - Promovišite svoj posao na najuticajnijem komunikacionom kanalu današnjice besplatno. Pročitaj
Zašto menadžeri moraju da nadgledaju zaposlene? - Privatnost na poslu, krađa od strane zaposlenih i bezbednost na poslu. Pročitaj
7 načina za zadržavanje korisnika - Tretirajte korisnike kao najveće prijatelje i oni će vam istom merom uzvratiti Pročitaj
ccm11 Mentor prodaja Najefikasnije strategije za povećanje Cross Selling-a - Tehnike za izgradnju odnosa sa klijentima koje garantuju povećanje profita Pročitaj
ccm11 Mentor Marketing Zašto je važno da vaša firma ima svoj Blog - Marketing ratovi su se preselili na internet a Blog je jedno od najmoćnijih oružja Pročitaj
Kako da rešite problem sa protokom keša - Najgora stvar sa krizom likvidnosti je da budete nepripremljeni i neaktivni Pročitaj
Uspešno delegiranje je lako kada znate sledeće… - Povećanje produktivnosti je uslovno posledično povezano sa delegiranjem Pročitaj
4 menadžerska koraka do vrhunskog korisničkog servisa - Koje izmene u korporativnoj kulturi vas vode ka vrhuskom korisničkom servisu? Pročitaj
Recept za trenutno povećanje prodajnih rezultata - Nema lakog i brzog prodajnog rešenja ali ima veštog i kontinuiranog prodajnog poboljšanja Pročitaj
Kreirali ste vebsajt i šta sad? - Čak iako vam je sadržaj sajta izuzetan a punuda sjajna to vam neće biti dovoljno za uspeh Pročitaj
ccm10 Mentor Finansije Kako da prevarite potrošača i podržite štedišu u sebi - Imate li disciplinu uštede malih suma koje se vremnom pretvaraju u pojas za spasavanje? Pročitaj
Povećajte svoju moć ubeđivanja - 5 koraka udajeni od veštine ubeđivanja Pročitaj
Imate li kvalitetan korisnički servis? - Kako da stalno imate objektivan uvid u kvalitet vašeg korisničkog servisa. Pročitaj
Osnažite prodaju u vreme krize - Kriza se na kineskom piše sa dva slikana znaka, jedan označava opasnost a drugi mogućnost. Samo od nas zavisi koji ćemo od ova dva znaka izabrati. Džon F. Kenedi Pročitaj
ccm9 Mentor Marketing Bazični koraci u kreiranju marketinškog plana - Nemate novca za skupe marketinške agencije? Napravite sami svoj marketinški plan. Pročitaj
ccm9 Mentor Finansije Imate li pobedničku strategiju za formiranje cena - Način na koji formirate cene često pravi razliku između poslovnog uspeha i bankrota Pročitaj
Akcioni plan za poboljšanje učinka - Cilj je motivisati a ne kontrolisati, korigovati a ne kritikovati zaposlenog Pročitaj
ccm8 Mentor Prodaja Kako da predstavite i prodate kredibilitet vaše kompanije - Najvrednija imovina kompanije jeste njena reputacija. Pročitaj
ccm8 Mentor Marketing 10 načina za legalno „špijuniranje“ konkurencije - Organizacije koje se ne bave promenama na vrhu tržištu završavaju na dnu. Pročitaj
4 greške koje uzrokuju investicione promašaje - Investiranje je umetnost procenjivanja i preuzimanja kontrolisanog rizika a greške na tako osetljivom terenu koštaju mnogo. Pročitaj
ccm8 Mentor Upravljanje Od prihvatljivog do sjajnog dogovora - Najozbiljnije greške nisu napravljene kao rezultat pogrešnih odgovora. Najopasnija stvar je postavljanje pogrešnog pitanja. Piter Draker Pročitaj
Mentor Korisnicki Servis 10 svetih tablica vrhunskog korisničkog servisa - Samo u korisničkom servisu možete svaki dan da stvarate prednost nad vašom konkurencijom Pročitaj
Kako da poboljšate rezultate svog prodajnog tima - Predstavljamo vam 12 načina za povećanje prodajnih rezultata vašeg prodjanog tima Pročitaj
Mentor Marketing Povećajte profit korišćenjem Jedinstvene vrednosti vaše kompanije - Kako najbolje da iskoristite jedan od najznačajnijih poslovnih koncepata moderne ekonomije Pročitaj
Mentor Finansije Brza naplata dugovanja bez neželjenih posledica - Održavanje likvidnosti i povećanje lojalnosti klijenata su u velikoj koliziji u procesu naplate dugovanja. Kako usaglasiti i jedno i drugo? Pročitaj
Mentor Upravljanje 7 koraka za poboljšanje vaše pregovaračke veštine - Kada govoriš ne možeš da slušaš. Kada ne slušaš, ne učiš. Bernard Lind Pročitaj
5 bazičnih stvari za zadržavanje korisnika - Pola rata za sticanje konkurentske prednosti se odlučuje u bici za izvrsnost u korisničkom servisu Pročitaj
Mentor Prodaja Kako da privučete pažnju potencijalnom kupcu - Cold Calling ili „hladna telefonska komunikacija“ sa novim kupcima je noćna mora prodavaca Pročitaj
Najefektivniji i najjeftiniji način za marketiranje - Svedočanstva zadovoljnih klijenata su najmoćnije oružje marketinga Pročitaj
Jednostavno do savršenog biznis plana - Imate li savršen Biznis plan? Pročitaj
mentor upravljanje Kako da efikasno donosite timske odluke - Donošenje odluka i postizanje timskog konsenzusa je kruna sastanka i najbolja garancija da će se dogovoreno realizovati Pročitaj
Mentor Korisnicki Servis Gubitak lojalnosti korisnika = Gubitak prihoda - Da li vaši zaposleni razumeju posledice prosečnog korisnikog servisa na opstanak vašeg posla? Pročitaj
Mentor Prodaja Najefektivnija i najbrža prodajna tehnika - Kako da svoj tim prodavaca izvežbate u najefikasnijoj prodajnoj tehnici Pročitaj
Mentor Marketing 5 skupih predrasuda o socijalnim mrežama - Ako ste okušali svoju sreću u marketingu preko socijalnih mreža i niste dobili povratni efekat koji ste želeli nemojte tako lako da odustajete od tog moćnog marketinškog prostora. Pročitaj
Mentor Finansije 12 grešaka prilikom fakturisanja koje morate izbeći - Ispravno fakturisanje je uslov za brzu naplatu, brza naplata je uslov za brži protok keša i likvidnost a likvidnost je uslov za dugoročno održiv posao. Pročitaj
Mentor Upravljanje Planiranje produktivnog sastanka i kreiranje agende - Držanje sastanaka je jedna od tri najčešće aktivnosti menadžera. Proverite da li radite na nivou vrhunskih lidera produktivnih sastanaka? Pročitaj
Vežba za unapređenje liderskih veština - Priča mog života Pročitaj
Gde je tu moja dobit - Kakvu sve ličnu dobit imaju zaposleni od pružanja vrhunskog servisa klijentima Pročitaj
Moć prvog utiska o vašoj web stranici - Ako mislite da stari website još može da posluži vašem biznisu pročitajte slede istraživanje. Pročitaj
Kako da napravite moćan prvi utisak - Ako prvi utisak o vama nije dobar nećete dobiti drugu šansu da ga popravite sa tim klijentom. Pročitaj
Kako da prikupite kapital za vašu Start Up kompaniju - Dobra poslovna ideja bez dovoljno kapitala je beskorisna kao i dobar motor bez goriva. Pročitaj
Formula za podizanje lične produktivnosti - Put ka uspehu je uvek u gradnji. Arnold Palmer Pročitaj
Kako da ojačate Entuzijazam prodavaca - Postoji prava magija u pozadini entuzijazma, ona ispisuje razliku između prosečnosti i vrhunskog postignuća. Norman Vinsent Pil Pročitaj
8 upotrebljivih ideja za isticanje vašeg posla - Gde god da se okrenete danas obasipaju vas inovativnim idejama za marketiranje proizvoda i usluga. Kako izabrati najefikasnije? Pročitaj
Monetarna vrednost vašeg klijenta - Ako gubite samo jednog klijenta dnevno zbog lošeg korisničkog servisa koliki je to gubitak za kompaniju godišnje? Koliko vremena, napora i novca će morati da bude utrošeno u proces marketinga i prodaje da bi se povratilo izgubljeno? Koliki uticaj će imati negativne priče koje će ovi izgubljeni korisnici ispričati na tržištu? Pročitaj
Kako izabrati dobrog knjigovođu - Pre nego postavite nekoga za kormilo vaših poslovnih knjiga proverite njegove veštine i uspostavite pravila igre da biste se uverili da ste izabrali pravu osobu za vaš posao. Pročitaj
Šest saveta za maksimizovanje e-mail marketinga - Ime korisničke igre je: Ostani u kontaktu. Pročitaj
Proverite nivo svojih liderskih sposobnosti - Da li bi vam vaši zaposleni dali otkaz kad bi mogli? Pročitaj
Dobri odnosi sa korisnicima su moneta budućnosti! - Slušajte, slušajte a onda još malo slušajte korisnike! Pročitaj
Priprema za pregovaranje u prodaji - test samoprocene Pročitaj
Jeste li majstor brze naplate računa? - Uglavnom svi klijenti na kraju plate račun, gotovo niko ne plaća pre roka a većina ne plaća na vreme. Kako da rešite ovaj problem a da se „ne rešite“ klijenata? Pročitaj
Stvaranje lojalnih korisnika = Opstanak kompanije - Zašto je izgradnja vrhunskog korisničkog servisa ključna tržišna bitka današnjice? Pročitaj
Ključ za konkurentsku prednost - „Uloga kompetentnog menadžera je da stvara okruženje u kojem će se najpoželjnije stvari najverovatnije i desiti.“ Ralf Albion Pročitaj
Najefektivniji stil za lidera prodajnog tima - „Ako želite da me uzdignete vi sami morate biti na višem nivou od mene." Voren Ostin Pročitaj
Personalni kvaliteti uspešnog prodavca - „Pre nego počnete da prodajete proizvod vi prodajete sebe.“ Brajan Trejsi Pročitaj
Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh - Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika . Pročitaj
Pojačajte ono što radite bolje od drugih - Korišćenjem ove analize bićete u mogućnosti da fokusirate svoje napore na razvoj jedinstvenog nivoa ekspertize ključnog za stizanje i ostajanje na samom vrhu. Pročitaj
Kako da koristite marketinšku tehniku 4P - „Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari.“ Abraham Linkoln Pročitaj
Kako da povećate vaš finansijski IQ - Upravljanje finansijama je kritično važno za opstanak vašeg posla. Pročitaj
Kako da poboljšate šanse za dobijanje kredita - Dobre veze sa vašim bankarom i poznavanje procedura i principa za donošenje kreditnih odluka mogu povećati vaše šanse za dobijanje kredita. Pročitaj
Kako da naplatite potraživanja a zadržite klijente - Naplaćivanje računa je kritično važno za vašu likvidnost a zadržavanje klijenata je presudno za održivi razvoj vašeg posla. Kako usaglasiti i jedno i drugo? Pročitaj
7 principa moćnih pregovarača - Najveće šanse da dobijete nešto što želite od druge osobe imate uz pomoć veštog pregovaranja. Pročitaj
Priznavanje kao metod motivisanja - Ako hoćete kod nekog čoveka da razvijete osobinu koja vam treba najbolje je da mu tu osobinu odmah pripišete i uporno ističete. Vinston Čerčil Pročitaj
Da li radite na sva 4 nivoa produktivnosti? - Zahtevi modernog poslovanja su nametnuli i nove zahteve za produktivnost zaposlenih. Pročitaj