Stvaranje kulta kvaliteta je prvi zadatak modernih rukovodilaca-Ako radite stvari na isti način a očekujete drugačije rezultate to je najsigurniji znak ludila. Albert Ajnštajn ŠTA Upravljanje kvalitetom u zapadnom svetu ili KAIZEN tehnika u istočnom su dokazano najefektivniji i najefikasniji načini za uspeh u bilo ko poslu. ZAŠTO Kada je Ajnštajn izgovorio ovu rečenicu mnogima nije bila jasna ili je delovala previše… Pročitaj
Kako lakše upravljati konfliktima-„Unutrašnji“ rad ŠTA Unutrašnji ili kontemplativni rad se odnosi na posmatranje i identifikovanje načina na koji pristupamo konfliktu u cilju poboljšavanja naše svesti o svom ponašanju u bilo kojoj konfliktnoj situaciji. ZAŠTO Što više možemo da razumemo sebe, to ćemo imati više sposobnosti da razumemo druge. Pošto naši stavovi, osećanja i emocije pokreću naše postupke,… Pročitaj
Kako da efektivno upravljate promenama-Na kraju važno je zapamtiti da ne možemo postati ono što treba da postanemo ako ostanemo ono što sada jesmo. Maks Depre ŠTA Kako da uspete u sprovođenju promena koje imaju nezgodan epitet – stalne. ZAŠTO Zato što ne možete biti uspešan lider ako ne znate vrhunski da upravljate sa glavnom pošasti današnjeg i sutrašnjeg… Pročitaj
Humor i proaktivna prodajna kultura-Pesimista se žali na vetar. Optimista očekuje da će se vreme promeniti. Lider prilagođava jedra vetru. Džon Maksvel Smeh i humor su dobar saveznik lideru prodajnog tima koji pokušava da izgradi proaktivnu kulturu. Kompanijska kultura koja neguje humor i vedrinu u međuljudskim odnosima je plodno tlo za razvoj optimističnog duha a optimizam podiže produktivnost… Pročitaj
Vežba – Timsko rešavanje problema-Ako radite stvari na isti način a očekujete drugačije rezultate to je najsigurniji znak ludosti. Albert Ajnštajn Pročitaj
Upitnik – Organizacijski model ponašanja-Cilj: Utvrditi u kom modelu ponašanja vaša organizacija pretežno radi i kako to utiče na vašu produktivnost, timsku sinergiju i kreativnost. Instrukcije: Pored svake izjave označite koliko često ili retko vaša organizacija ispoljavaju ovo ponašanje koristeći sledeći sistem ocenjivanja: Skoro nikada – 1 Retko – 2 Povremeno – 3 Često – 4 Skoro uvek –… Pročitaj
Koliko dobro poznajte saradnike-Sebe procenjujemo prema onome što smo sposobni da uradimo, dok nas drugi procenjuju prema onome što smo već uradili. Henri Vordsvort Longfelou Pročitaj
4 navike uspešnih prodavaca-Uspešni prodavci su ljudi koji su stekli naviku da rade stvari koje su neuspešnima neprijatne i teške za obavljanje. Pročitaj
Osnažite prodaju u vreme krize-Kriza se na kineskom piše sa dva slikana znaka, jedan označava opasnost a drugi mogućnost. Samo od nas zavisi koji ćemo od ova dva znaka izabrati. Džon F. Kenedi Pročitaj
Od prihvatljivog do sjajnog dogovora-Najozbiljnije greške nisu napravljene kao rezultat pogrešnih odgovora. Najopasnija stvar je postavljanje pogrešnog pitanja. Piter Draker Pročitaj
Brza naplata dugovanja bez neželjenih posledica-Održavanje likvidnosti i povećanje lojalnosti klijenata su u velikoj koliziji u procesu naplate dugovanja. Kako usaglasiti i jedno i drugo? Pročitaj
Kako da efikasno donosite timske odluke-Donošenje odluka i postizanje timskog konsenzusa je kruna sastanka i najbolja garancija da će se dogovoreno realizovati Pročitaj
5 skupih predrasuda o socijalnim mrežama-Ako ste okušali svoju sreću u marketingu preko socijalnih mreža i niste dobili povratni efekat koji ste želeli nemojte tako lako da odustajete od tog moćnog marketinškog prostora. Pročitaj
12 grešaka prilikom fakturisanja koje morate izbeći-Ispravno fakturisanje je uslov za brzu naplatu, brza naplata je uslov za brži protok keša i likvidnost a likvidnost je uslov za dugoročno održiv posao. Pročitaj
Kako da ojačate Entuzijazam prodavaca-Postoji prava magija u pozadini entuzijazma, ona ispisuje razliku između prosečnosti i vrhunskog postignuća. Norman Vinsent Pil Pročitaj
Monetarna vrednost vašeg klijenta-Ako gubite samo jednog klijenta dnevno zbog lošeg korisničkog servisa koliki je to gubitak za kompaniju godišnje? Koliko vremena, napora i novca će morati da bude utrošeno u proces marketinga i prodaje da bi se povratilo izgubljeno? Koliki uticaj će imati negativne priče koje će ovi izgubljeni korisnici ispričati na tržištu? Pročitaj
Kako izabrati dobrog knjigovođu-Pre nego postavite nekoga za kormilo vaših poslovnih knjiga proverite njegove veštine i uspostavite pravila igre da biste se uverili da ste izabrali pravu osobu za vaš posao. Pročitaj
Jeste li majstor brze naplate računa?-Uglavnom svi klijenti na kraju plate račun, gotovo niko ne plaća pre roka a većina ne plaća na vreme. Kako da rešite ovaj problem a da se „ne rešite“ klijenata? Pročitaj
Ključ za konkurentsku prednost-„Uloga kompetentnog menadžera je da stvara okruženje u kojem će se najpoželjnije stvari najverovatnije i desiti.“ Ralf Albion Pročitaj
Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh-Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika . Pročitaj
Pojačajte ono što radite bolje od drugih-Korišćenjem ove analize bićete u mogućnosti da fokusirate svoje napore na razvoj jedinstvenog nivoa ekspertize ključnog za stizanje i ostajanje na samom vrhu. Pročitaj
Kako da koristite marketinšku tehniku 4P-„Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari.“ Abraham Linkoln Pročitaj
Kako da poboljšate šanse za dobijanje kredita-Dobre veze sa vašim bankarom i poznavanje procedura i principa za donošenje kreditnih odluka mogu povećati vaše šanse za dobijanje kredita. Pročitaj
Kako da naplatite potraživanja a zadržite klijente-Naplaćivanje računa je kritično važno za vašu likvidnost a zadržavanje klijenata je presudno za održivi razvoj vašeg posla. Kako usaglasiti i jedno i drugo? Pročitaj
7 principa moćnih pregovarača-Najveće šanse da dobijete nešto što želite od druge osobe imate uz pomoć veštog pregovaranja. Pročitaj
Priznavanje kao metod motivisanja-Ako hoćete kod nekog čoveka da razvijete osobinu koja vam treba najbolje je da mu tu osobinu odmah pripišete i uporno ističete. Vinston Čerčil Pročitaj