Prodajne veštine – Test znanja

1 Proverite na ovom mini testu koliko su vaše prodajne veštine zasnovane na znanju i profesionalnosti a koliko na intuiciji i snalažljivosti.

A. Da li kupci najpre kupuju: (zaokružite tačan odgovor)

B. Proizvod-uslugu

C. Poverenje i dopadljivost prodavca

D. Reputaciju kompanije

 

2 Koji je najvažniji kvalitet za uspeh u prodaji: (zaokružite tačan odgovor)

A. Veština prodavca

B. Kvalitet proizvoda-usluge

C. Samouverenost i optimizam

 

3 Zaokružite jedan od ponuđenih iskaza koji nije tačan.

A. Nikada ne možete da prodate nekome bilo šta sve dotle dok vi sami ne poverujete u kvalitet toga što prodajete.

B. Nikada ne možete da postanete vrhunski prodavac ukoliko ne verujete u vrednost koju vaša kompanija isporučuje tržištu i korisnicima.

C. Nikada nećete biti šampion prodaje ukoliko vam je više stalo do vaših klijenata i njihove dobrobiti nego do dobrobiti za vas i vašu kompaniju.

 

4 Prodaja se prvenstveno smatra: (zaokružite tačan odgovor)

A. Transferom znanja

B. Transferom entuzijazma

C. Transferom novca

 

5 80% razloga zbog kojih kupac ne kupi proizvod-uslugu leži u: (zaokružite tačan odgovor)

A. Visokoj ceni

B. Lošoj prezentaciji

C. Strahu da ne donese pogrešnu odluku

 

6 Upišite tačan redosled aktivnosti u osnovnoj prodajnoj šifri AIDA.

A. Pažnja, želja interesovanje, akcija

B. Interesovanje, pažnja, želja, akcija

C. Pažnja, interesovanje, želja, akcija

 

7 Zaokružite najefektivniji tip prodajne komunikacije.

A. 30% vremena sluša, 70% vremena priča od toga 30% objašnjava ponudu 70% pita

B. 30% vremena sluša, 70% vremena priča od toga 70% objašnjava ponudu 30% pita

C. 70% vremena sluša, 30% vremena priča od toga 30% objašnjava ponudu 70% pita

 

8 Ako postavite zatvoreno Da ili Ne pitanje koji procenat kupaca će vam dati Ne odgovor:

A. 25-35%

B. 51-99%

C. 41-69%

 

9 Ljudi najviše kupuju: (Zaokružite tačan odgovor.)

A. Emocijama

B. Logikom

C. Interesom

 

10 Zaokružite tačan iskaz.

A. Raznovrsnost je majka prodaje

B. Ponavljanje je majka prodaje

 

11 Zaokružite tačan odgovor na pitanje ko je „zvezda # 1“ prodajne prezentacije?

A. Prodavac

B. Proizvod-usluga

C. Kupac

 

12 Zaokružite tačan redosled šifre za uspešnu prodajnu prezentaciju?

A. Rešenje + korist + primer

B. Problem + rešenje + korist

C. Rešenje + korist + jedinstvena prodajna prednost

 

13 Šta je to primedba? (Zaokružite jedan tačan odgovor.)

A. To je iskaz vašeg potencijalnog kupca koji pokazuje nespremnost da kupi vaš proizvod

B. To je iskaz vašeg potencijalnog kupca koji pokazuje da je vreme da odete

C. To je iskaz vašeg potencijalnog kupca koji pokazuje želju da sazna više o vašem proizvodu

 

14 Koliki procenat kupaca ne postavi na kraju prezentacije ključno pitanje za zaključenje prodaje: Hoćete li vi da kupite ovo o čemu smo razgovarali?

A. 20%

B. 30%

C. 50%

 

Rešenja testa: 1B, 2C, 3C, 4B, 5C, 6C, 7C, 8B, 9A, 10B, 11C, 12B, 13C, 14C

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop