Kako da ostvarite prodaju za 7 sekundi?

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Kako da ostvarite prodaju za 7 sekundi?’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kw1woiog’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Prvi utisak i šanse za prodaju[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kw1wqdmf’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da ostavljanjem dobrog prvog utiska povećate šanse za prodaju?[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kw1wqlmc’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je cilj prodati.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kw1wr182′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Možete li da prodate bilo šta za samo sedam sekundi? Možete to da učinite još brže ako ostavite odličan prvi utisak. Sedam sekundi je prosečno vreme koje je potrebno drugoj osobi da stekne prvi utisak o vama. Ako vaš prvi utisak nije dobar, nećete dobiti drugu priliku sa tim potencijalnim klijentom jer prvi utisak se ostavlja samo jednom. Ali ako ostavite odličan prvi utisak, možete se kladiti da će klijent shvatiti i vas i vašu kompaniju ozbiljno. Isplati se da razumete kako ljudi donose svoj prvi sud i šta možete da uradite da biste imali kontrolu nad tim rezultatima.

  1. Naučite kako ljudi formiraju svoje prvo mišljenje.

Kada nekoga sretnete licem u lice, 93% toga kako vas procenjuju zasniva se na neverbalnim podacima – vašem izgledu i govoru tela. Samo 7% je pod uticajem reči koje izgovorite. Ko god je rekao da se o knjizi ne može suditi po koricama, nije primetio da ljudi to rade. Kada se vaš prvi susret obavi telefonom, 70% načina na koji vas percipiraju zasniva se na vašem tonu glasa, a 30% na vašim rečima. Jasno je da nije ono što kažete – već način na koji to kažete.

  1. Pažljivo birajte svojih prvih dvanaest reči.

Iako istraživanja pokazuju da vaše reči čine samo 7% onoga što ljudi misle o vama u susretu jedan na jedan, ne prepuštajte ih slučaju. Izrazite neki oblik zahvalnosti kada upoznate klijenta. Možda je to „Hvala što ste odvojili vreme da me vidite danas“ ili „Hvala što ste mi se pridružili na ručku.“ Klijenti vas cene samo kada vi pokažete da cenite njih.

  1. Odmah koristite ime druge osobe.

Nema slađeg zvuka od našeg imena. Kada koristite ime klijenta u razgovoru u prvih dvanaest reči i prvih sedam sekundi, šaljete poruku da cenite tu osobu i da ste fokusirani na nju. Ništa ne privlači pažnju drugih ljudi tako efikasno kao kada ih zovete po imenu.

  1. Obratite pažnju na svoju kosu.

Vaši klijenti sigurno hoće. U stvari, oni će prvo primetiti vašu kosu i lice. Odlaganje tog preko potrebnog šišanja ili farbanja može vas koštati dogovora. Vrlo malo ljudi želi da posluje sa nekim ko je neuredan ili čija frizura ne izgleda profesionalno. Ne dozvolite da vas loša frizure košta dobre prodaje i odnosa sa klijentom.

  1. Održavajte svoje cipele u odličnom stanju.

Ljudi će gledati od vašeg lica do vaših stopala. Ako vaše cipele nisu dobro održavane, klijent će se zapitati da li obraćate pažnju na druge detalje. Cipele treba da budu uglačane kao i da odgovaraju poslovnom okruženju. Oni su možda poslednja stvar koju obučete pre nego što izađete kroz vrata, ali često su prva stvar koju vaš klijent primeti.

  1. Hodajte brzo.

Istraživanja pokazuju da se ljudi koji hodaju 10-20% brže od drugih smatraju važnim i energičnim – upravo sa takvom osobom vaši klijenti žele da posluju. Podignite tempo i hodajte sa svrhom ako želite da impresionirate. Nikad se ne zna ko može da gleda.

  1. Fino podesite rukovanje.

Prvi potez koji napravite kada upoznate svog potencijalnog klijenta je da pružite ruku. Nigde nema poslovnog čoveka koji vam ne može reći da dobar poslovni stisak treba da bude čvrst. Ipak, uvek iznova ljudi pružaju mlohavu ruku klijentu. Bićete sigurni da ćete dati impresivan stisak i dobro započeti ako postavite svoju ruku tako da ostvarite potpuni kontakt sa rukom druge osobe. Kada se povežete, zatvorite palac preko zadnje strane ruke druge osobe i lagano stisnite. Imaćete početak dobrih poslovnih odnosa.

  1. Predstavljajte sa stilom.

Važno je čije ime prvo izgovorite i koje reči koristite kada se predstavljate u poslu. Pošto je poslovna etiketa zasnovana na rangu i hijerarhiji, želite da odate počast višoj ili najviše rangiranoj osobi tako što ćete prvo izgovoriti njeno ime. Kada je klijent prisutan, on je uvek najvažnija osoba. Prvo izgovorite ime klijenta i upoznajete druge ljude sa klijentom. Ispravne reči koje treba koristiti su „želeo bih da vam predstavim…“ ili „želeo bih da vas upoznam…“ iza kojih sledi ime druge osobe.

  1. Nikada ne izlazite iz kancelarije bez svojih vizit karata.

Vaše vizit karte i način na koji rukujete njima doprinose vašem ukupnom imidžu. Imajte ih sa sobom u svakom trenutku jer nikada ne znate kada i gde ćete naići na potencijalnog klijenta. Koliko loše zvuči kada vam klijent zatraži vizit kartu a vi posle predugog traganja po džepovima kažete: „Oh, izvinite. Mislim da sam upravo dao svoju poslednju.“ Klijent onda ima osećaj da ste već upoznali sve koje ste želeli a on nije među njima. Držite svoje kartice u kutiji za kartice ili držaču gde su zaštićene od habanja. Na taj način ćete moći da ih pronađete bez mnogo petljanja i uvek će biti u besprekornom stanju.

  1. Usaglasite jezik vašeg tela sa svojom verbalnom porukom.

Osmeh ili prijatan izraz govori vašim klijentima da vam je drago što ste sa njima. Kontakt očima govori da obraćate pažnju i da ste zainteresovani za ono što se govori. Naginjanje ka klijentu čini da izgledate angažovano i uključeno u razgovor. Koristite što više signala da izgledate zainteresovano i zanimljivo.

U poslovnom okruženju brižljivo planirate svaki svoj potez sa potencijalnim klijentima. Dogovarate se za termin, pripremate se za sastanak, uvežbavate za prezentaciju, ali uprkos svim naporima, potencijalni klijenti se pojavljuju na najneočekivanijim mestima i u najbizarnijim trenucima. Iz tog razloga ništa ne prepuštajte slučaju. Svaki put kada izađete iz kancelarije, budite spremni da ostavite snažan prvi utisak.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-kw1wt83z’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ne morate da žurite, u pitanju su samo novac, uspesi, unapređenja…

Nije dovoljno samo raditi ono što najbolje umemo,
ponekad moramo učiniti ono što se traži.
Vinston Čerčil[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop