Jeste li već uključili „micro-influencere“ u svoj marketinški tim?

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’Jeste li već uključili „micro-influencere“ u svoj marketinški tim?’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lqaev’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zašto niste ili zašto kasnite za tržištem?[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lqs2m’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da se uključite u trend „Influencer marketinga“ koji je postao neophodan doadatak modernoj marketinškoj strategiji u novom svetu kojim dominiraju društvene mreže.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lr198′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što su se nove generacije sasvim preselile na društvene mreže na kojima najveći uticaj imaju influenceri, ljudi kojima veruju značajan broj vaših potencijalnih korisnika i preko kojih možete da pošaljete poruku svojoj ciljnoj grupi. Zato što oni imaju sposobnost da određenom brendu dodaju ljudsku dimenziju i ton koji uliva poverenje više od tradicionalnih reklama. Oni nisu toliko direktni i agresivni kao stari tip marketinga koji više ne prolazi kod modernog potrošača i zbog toga je poverenje njihovih sledbenika u njihov sud još jače. Deluju kao dobri prijatelji koji im ništa ne prodaju nego ih samo savetuju o kvalitetnim stvarima koje su sami već isprobali i uverili se u njihovu vrednost. Influenceri su najelegantnija i najmasovnija tehnika preporuke koja je u osnovi svake prodajne strategije.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lreie’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Prikazaćemo nekoliko činjenica i strategija ove vrste marketinga koje vam mogu pomoći da se uključite u ovaj brzorastući trend.

Fokusirajte se na micro-influencere (koji imaju manje od 10.000 sledbenika). Razlog nije samo što su oni neuporedivo jeftiniji od poznatih i popularnih ličnosti koje imaju više stotina hiljada i miliona sledbenika nego što su oni od njihojih sledbenika viđeni kao „normalni ljudi“ koji razumeju njihove probleme i želje. Oni se više angažuju oko svojih sledbenika i istinski komuniciraju sa njima a ne kao velike zvezde koje imaju administratore koji umeste njih održavaju formalnu i veštačku komunikaciju. Oni takođe mnogo bolje poznaju svoje sledbenike i njihove probleme i potrebe i zato se njihovim preporukama više veruje.

Fokusirajte se na storytelling. Sama suština influencer marketinga je storytelling. Najbolje kampanje su one u kojima se brend poveže sa influencerom i zajedno izgrade sadržaj koji će istinski angažovati njihovu publiku. Samo slika sa marketinškom porukom više nije dovoljna da privuče korisnike neophodna je zanimljiv video klip sa dobrom i interesantnom pričom.

Video sadržaji i programi uživo (live streaming) su dominantni na društvenim mrežama. Ljudi imaju sve manje vremena i pažnje ali sve više žele da se zabave. Zato video marketing raste na svim platformama i zauzima više od tri četvrtine prometa na internetu. Tekstovi i slike su već izgubile trku sa video sadržajima a razlika će biti samo još veća.

Birajte influencere koji su autentični i pošteni. Publika ima nultu toleranciju za sadržaje koje su neiskreni ili iza kojih ne posotoji istinsko uverneje i strast. Zato je neophodno da influencer veruje u vrednost proizvoda koji predlaže svojoj publici. U stvari većina brendova traga za influencerima koji već koriste njihove brendove i stimuliše ih da pričaju o svojim iskustvima sa korišćenjem tih proizvoda u svakodnevnom životu.

Lažni influenceri i prevaranti. Treba voditi računa da ne uđete u poslovni odnos sa lažnim influencerima i prevarantima. Pošto je ovo postao veoma unosan posao neki ljudi se koriste  kupovinom sledbenika ili automatizacijom i servisima za botove da bi prikazali veliki broj sledbenika i lajkova. Svetski prosek je da na internetu postoji oko 20% lažnih micro-influencera. Morate dobro da proverite influencera pre nego ga angažujete.

Instagarm je kralj ali nemojte da zanemarite druge platforme. Instagram nastavlja da dominira kao najvažnija društvena mreža za influencer marketing zbog svoje ogromne baze lako svarljivih video sadržaja. Ali YouTube poseduje takođe ogromnu snagu u nešto ozbiljnijim video sadržajima i sve značajniji broj influencera. Facebook, Pinterest i Snapchat influencer marketing je takođe u porastu. Blog je još uvek u zaostaje za Instagramom i Facebook-om ali ozbiljno raste u popularnosti a značajan je zbog ozbiljnijih i dubljih sadržaja koji odgovaraju pojedinim brendovima.

Stalno proširujte svoj tim influencera. Pošto većina micro-influencera ima relativno malu publiku brendovi nastoje da pronađu više micro-influencera da bi proširili uticaj na svoju ciljnu grupu. Dakle potrudite se da stvorite tim od nekoliko micro-influencera koji imaju uticaj na vaše potencijalne korisnike.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jx1lv4wh’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kad odlučite da prihvatite realnost da se tržište preselilo na internet a da na njemu vladaju društvene mreže na kojima influenceri imaju uticaj.

Zašto:

Kada čovek zadobije poverenje javnosti on se mora smatrati javnim dobrom.

Tomas Džeferson[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop