5 saveta za izgradnju kulture korisničkog servisa

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’5 saveta za izgradnju kulture korisničkog servisa’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5v2xrn’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Kako da negujete izvrsnost u vašem odnosu sa korisnicima[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5v3bye’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Izgradnja kulture izvrsnosti ili pružanja vrhunskog korisničkog servisa kao temeljna vrednost za održivi razvoj vaše kompanije.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5v3jlq’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je izvrsnost u pružanju usluga korisnicima postala ključna konkurentska prednost. Zato što vaši konkurenti, budite ubeđeni, svakog dana rade na unapređenju kvaliteta svoje usluge.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-ki5v40jr’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Ovo je pet saveta čija primena će značajno unaprediti kvalitet servisa koji pružate korisnicima.

# 1: Neka učinak zaposlenih u servisiranju  korisnika bude deo sistema nagrađivanja.

Ako vam je zaista stalo do vaših kupaca, potrebno je da obavezu pružanja usluga učinite delom procene učinka svakog zaposlenog i što je još važnije, njihove naknade. Tokom vašeg periodičnog pregleda učinka pitajte zaposlene kako je njihov rad uticao na kupce tokom poslednjeg kvartala. Na osnovu tog odgovora koji mora biti potkrepljen i nekim dokazima zadovoljstva korisnika ili primerima dobre prakse u kojoj je zaposleni našao način da korisnicima pruži dodatnu vrednost  i na osnovu vašeg nadgledanja rada zaposlenog potrebno je predložiti nagradu za vrhunsko pružanje usluge.

# 2: Menadžeri prve linije kao uzorni model za vrhunski korisnički servis.

Ne postoji pravi način da se sazna kako korporativna kultura funkcioniše u kompaniji, jer to obično nije nešto što je zapisano. Najsnažniji način komunikacije kulture vaše kompanije potiče iz ponašanja menadžera kompanije. Ovo je jedini istinski način na koji zaposleni shvate do kojih vrednosti organizacija drži – posmatrajući način ponašanja njihovih menadžera.

# 3. Reči koje morate dela su najbolji učitelji korisničkog servisa.

Kao i u svemu ostalom, većina nas uči na primerima, vaši zaposleni nisu tu izuzetak. Možda su primili dopis u kojem je rečeno „Sa vašim kupcima se mora postupati s poštovanjem“, međutim ovo nije način na koji oni vide da se uprava ponaša. Možemo da pretpostavimo kakva je njihova istinska kultura u kompaniji! Možda u biltenu kompanije stoji „Moramo uspostaviti dobre odnose sa našim kupcima i upoznati ih kao pojedince“, ali vaše osoblje sigurno ne vidi da vrhovni menadžment komunicira sa kupcima: brzo će zaključiti da to nije prava kultura vašeg kompanija. Vizualizujte menadžera kako razgovara sa svojim osobljem i govori im da budu ljubazni, topli i pozivni prema svim kupcima. Problem je u tome što ista ta menadžerka čak ni ne zna imena svojih zaposlenih, a teško da ikad razgovara sa njima. Zaposleni instinktivno znaju da postoji nešto sasvim drugo u stvarnoj kulturi ove kompanije. U obrazovanju se naziva „modeliranje“: u menadžerskom savetovanju ono je poznato kao „majmun vidi, majmun radi“. Nije važno kako to zovete, svoju korporativnu kulturu razvijate tako što zaposleni odražavaju postupke i ponašanje svojih menadžera. Menadžeri moraju toga biti svesni: vaše ponašanje govori zaposlenima koje su vaše stvarne vrednosti.

# 4: Budite savršen primer.

Kao menadžer, na vama je da stvorite kulturu usluge i da svojim ponašanjem pokažete šta znači služiti. Ponašajte se kao da su vaši zaposlenici vaši kupci; onda se prema njima tako ophodite. Oni će naučiti iz vašeg primera; pa bez obzira da li ste dobar ili loš primer, ovo će ogledati vaši članovi osoblja. Svojim zaposlenima saopštavate šta cenite i šta očekujete.

# 5: Izgradite kulturu saradnje u korisničkom servisu.

Zamislite šta bi kompanija mogla postići ako bi svi plovili na istom na brodu i bili odgovorni kao posada da pružaju vrhunsku uslugu korisnicima! Kada zaposleni rade zajedno sa ostalim zaposlenima iz drugih odeljenja, pružaju usluge kako bi udovoljili svojim kupcima. Zavisi od vaše korporativne kulture, ali u idealnom slučaju vaši zaposleni će biti više nego srećni da pređu funkcionalne granice i budu spremni da rade sa kolegama u drugim odeljenjima.[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop