5 saveta za bolji online marketing

[av_one_fourth first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_one_half min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_codeblock wrapper_element=“ wrapper_element_attributes=“ custom_class=“] [thumbnail] [/av_codeblock] [/av_one_half] [av_one_fourth min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“][/av_one_fourth] [av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=“ custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=“ icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [av_heading heading=’5 saveta za bolji online marketing’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=“ subheading_active=’subheading_below’ subheading_size=’15’ margin=“ margin_sync=’true’ padding=’10’ color=“ custom_font=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jrah205f’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Steknite brzo i jeftino prednost u online marketingu[/av_heading] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ŠTA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jrah2dyf’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Brza i jeftina strategija za sticanje prednosti u online marketingu.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’ZAŠTO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jrah2mzz’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Zato što je online marketing dokazano najuticajniji i najefektivniji na današnjem tržištu a svakako i najekonomičniji. Zato što mali budžeti za marketing  koje imaju male i srednje kompanije ne moraju da proizvedu i male efekte ukoliko se uključi i pravo znanje.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KAKO’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jrah30m5′ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Evo pet saveta od kojih neki ništa ne koštaju u realizaciji uz pomoć kojih možete da se ravnopravno takmičite u svojoj marketinškoj niši.

  1. Istaknite vaše komentare sa svih glavnih platformi na svojoj web stranici.

Većina današnjih potrošača voli da istraži komentare vaših kupaca na svim platformamma pre nego se odluče da vam ukažu poverenje. Olakšajte im te pretrage i stavite sve značajne komentare sa svih glavnih platformi na vidljivo mesto na vašem sajtu. Prvo ne krijete ništa, drugo brinete o vremenu i mišljenju svojih potencijalnih kupaca a ako su komentari povoljni i uverljivi onda su velike šanse da ste dobili kupca.

  1. Obezbedite nekoliko trenutnih opcija za lako kontaktiranje sa vašom kompanijom.

Često kada su servisne kompanije u pitanju kupac želi da dobije rešenje odmah. Ako nemate više različitih a lakih pristupa komunikaciji sa vašim poslom vi propuštate brojne mogućnosti za prodaju. Ali sve kontakt opcije na svetu vam ne mogu pomoći ukoliko vaši ljudi ne naprave napor da na njih odmah odgovore. Telefon na prvo zvono, e-malovi odmah sa zahvalnicom za kontakt i obećanjem da će u narednih par minuta dobiti detaljnu informaciju. Što duže odlažete prvi kontakt to veći prostor ostvaljate kupcu da potraži drugo rešenje.

  1. Istaknite sve oznake kvaliteta i druge informacije koje izgrađuju poverenje.

Prvi utisak je sve tako da istaknite odmah u prvi plan sve što može da podigne vašu reputaciju na najviši nivo. Članstvo u uglednim privrednim udruženjima, internacionalne oznake kvaliteta, nagrade, akreditacije, rejtinge, reference liste i sl. Ljudi vole da posluju sa priznatim i poznatim kompanijama jer tako imaju više poverenja da će dobiti željeni kvalitet. Pošto nemate mogućnost da im to usmeno predstavite najbolje je da poređate sve ikonice koje vas čine relevantnim.

  1. Računajte da će 80% vaših potencijalnih kupaca doći putem mobilnog telefona.

Poseban dizajn i preglednost naročito kontakata odradite za vašu prezentaciju za mobilne uređaje jer oni već dominiraju tržištem a tek su počeli da pobeđuju. Nemojte da računate da ćete kupce sa mobilnog prevesti na svoju web stranicu i tamo ih informisati. Glavni teren je mobilni telefon i na njemu treba da bude 80% vašeg fokusa i truda. Stavite im glavne info i kontakte odmah ispred nosa i nemojte računati sa njihovim trudom i traganjem za vašom firmom na internetu. Sve mora biti lako i brzo dostupno na mobilnim aparatima.

  1. Koristite retargetiranje da biste posetioce ponovo podsetili na vašu ponudu pošto su proveravali i druge ponude.

Budite svesni da će svaki korisnik proveriti nekoliko ponuda pre nego donese odluku o kupovini, internet je to učinio dostupnim svakom za samo nekoliko minuta. Kad vaš potencijalni kupac napusti vaš sajt vaša borba za njega tek počinje. Posetite njegovu Facebook stranicu uputite poziv za prijateljstvo i tako redom Instagram, LikedIn, Tweeter…Potom mu šaljite ključne info o vašim proizvodima i popustima. Kada budu bili spremni da donesu kupovnu odluku možete se kladiti da ćete i vi biti u užem izboru.[/av_textblock] [av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’KADA’ color=“ style=“ custom_font=“ size=“ subheading_active=“ subheading_size=’15’ custom_class=“ admin_preview_bg=“ av-desktop-hide=“ av-medium-hide=“ av-small-hide=“ av-mini-hide=“ av-medium-font-size-title=“ av-small-font-size-title=“ av-mini-font-size-title=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ margin=“][/av_heading] [av_textblock size=“ font_color=“ color=“ av-medium-font-size=“ av-small-font-size=“ av-mini-font-size=“ av_uid=’av-jrah4o0u’ custom_class=“ admin_preview_bg=“] Marketinški ratovi na internetu i mobilnim telefonima već uveliko traju oprobajte ovu strategiju juče ako može.

Zašto:

Pesimista se žali na vetar.

Optimista očekuje da će se vreme promeniti.

Lider prilagođava jedra vetru.

Džon Maksvel[/av_textblock] [av_one_full first min_height=“ vertical_alignment=“ space=“ custom_margin=“ margin=’0px’ padding=’0px’ border=“ border_color=“ radius=’0px’ background_color=“ src=“ background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=“ mobile_breaking=“ mobile_display=“] [av_social_share title=’Podeli članak’ style=“ buttons=“ custom_class=“ admin_preview_bg=“] [/av_one_full]

Podelite članak!

Poslednji broj

CC Workshop