ccm22 Mentor prodaja

4 navike uspešnih prodavaca

Uspešni prodavci su ljudi koji su stekli naviku da rade stvari
koje su neuspešnima neprijatne i teške za obavljanje.

ŠTA

Upoznavanje sa navikama koje morate steći ako želite da budete vrhunski prodavac uopšte a posebno prodavca osiguranja.

ZAŠTO

Ljudi jednostavno ne vole da zovu druge ljude koji neće da se sastanu sa njima i da ih nagovaraju da razgovaraju o nečemu o čemu oni ne žele da govore. Ne volimo da nas ljudi odbijaju i pokazuju nam dnevno da nas nepoštuju i ne cene ono što radimo. Kako uspešni prodavci prevazilaze ovu neprijatnost i stvaraju naviku pozivanja ljudi koji ih odbijaju i nepoštuju? Tako što su uspešni prodavci fokusirani samo na prijatne krajnje rezultate prodaje a neuspešni na prijatne trenutne metode i načine prodaje koji treba da im omoguće da stignu do rezultata. Zato što uspešni prodavci rade sa lakoćom neprijatne i teške stvari jer su fokusirani na prijatne rezultate koje žele da ostvare, to jest imaju ogromnu želju da ostvare svrhu svoga rada vrhunsku zaradu za svoju porodicu i poštovanje armije klijenata kojima su pomogli da dobiju ono što im treba.

KAKO

Kada najbolji prodavac padne u krizu što manje pričate sa njim o njegovim rezultatima a što više pričate o njegovoj svrsi rada to će on pre izaći iz krize. Svrha je ono što ga pokreće da radi neprijatne i teške stvari a prodaja je sazdana upravo od takvih aktivnosti. Svaki uspeh je proizvod navike. Ljudi stvaraju navike a navike stvaraju njihovu budućnost. Četiri navike koje moraju razviti uspešnih prodavaci a pre svega oni koji prodaju osiguranje su:

  1. Navika pronalaženja šansi
  2. Navika pozivanja ljudi
  3. Navika prodavanja
  4. Radna navika

Navika pornalaženja šansi. Svaki uspešan prodavac osiguranja će vam reći da je lakše prodati osiguranje čoveku koji ne želi da ga kupi nego pronaći čoveka koji želi da ga kupi. Znači ako niste smišljeno razvili naviku da pozivate ljude koji ne žele da kupe vaš proizvod onda ste nesvesno razvili naviku da tragate za ljudima koji žele da ga kupe što je glavni razlog zašto imate mali broj prodajnih šansi.

Navika pozivanja ljudi. Ako niste smišljeno razvili naviku da pozivate ljude koji mogu da kupe vaš proizvod ali ne želi da vas saslušaju onda ste  nesvesno razvili naviku  da pozivate ljude koji su spremni da vas saslušaju ali ne mogu da kupe vaš proizvod. To je razlog zašto imate nisku prodajnu konverziju ili mali procenat odnosa između broja kontaktiranih ljudi i broja prodaja.

Navika prodavanja. Ukoliko niste smišljeno razvili naviku da pozivate ljude odlučni da im omogućite da shvate razloge zbog kojih bi trebalo da kupe vaš proizvod onda ste nesvesno razvili naviku da pozivate ljude sa stanjem svesti u kojem ste unapred spremni da shvatite njihove razloge zašto ne žele da kupe vaš proizvod. To je glavni razlog zašto imate mali procenat prodajnih prezentacija koje su se završile sa uspešnom prodajom.

Radna navika. Da biste formirali ove pobedniče navike i pretvorili ih u deo svoje radne rutine potrebno je da ih na početku povežete sa svrhom svoga rada da bi imale obavezujuće i osnažujuće značenje za vas. A onda je potrebno da svakog jutra donosite tu istu odluku vezanu za obavljanje neprijatnih stvari i da se te odluke držite u toku dana. Ako preskočite jedan dan volja vam je vraćena na početnu poziciju i sve morate ispočetka. I zato svaka odluka treba da bude donošena iznova i iznova svakoga dana i spovedena iznova i iznova u toku dana da bi ste se jednog jutra probudili i shvatili da više ne treba da donosite takve odluke da je to sada postala vaša radna navika. Sada ste po prvi put u svom životu postali vladar svog života i vladar nad obavljanjem prijatnih i neprijatnih stvari zato što ste se snažno povezali sa svrhom svog života i rada. Vaš život više ne zavisi od spoljnih stvari kao što su ekonomska situacija ili kupovna moć ljudi, njihovo raspoloženje ili neraspoloženje ili vaše nego samo od vaše svrhe koja formira vašu budućnost i radne navike koja je realizuje.

Vaša svrha treba da bude praktična ali ne i logična zato što logične stvari nisu inspirativne. Potrebe su logične ali goruće želje su sentimentalne i emotivne a vaša svrha treba da bude vezana za goruću želju. Ako je vaša svha velika i vi ćete biti veliki u njenom dostizanju, ako je nesebična i vi ćete biti nesebični ako je poštena i dostojna i vi ćete biti poštovani i cenjeni. Kada se predate svojoj svrsi rada postićićete naviku obavljanja neprijatnih stvari i ostvariti uspehe kakve se ni u najluđim snovima niste nadali da ćete ostvariti.

KADA

Ako želite da budete prosečan prodavac sa osrednjim primanjima onda možete i da sačelate sa razvojem ovih navika ali ako imate ambiciju da se obogatite od prodaje morate sad odmah da počnete da ih izgrađujete, da donesete čvrstu odluku dok čitate ove redove.

Zašto:

Prepreke to su one stvari na vašem putu koje vidite kada skinete pogled sa vašeg cilja.

Henri Ford