You are here: Home / Mentori
4 navike uspešnih prodavaca - Uspešni prodavci su ljudi koji su stekli naviku da rade stvari koje su neuspešnima neprijatne i teške za obavljanje.
Budi Korisnik! - Imperativ profesionalca u Korisničkom Servisu: RAZMIŠLJAJ KAO KORISNIK!
Osnažite prodaju u vreme krize - Kriza se na kineskom piše sa dva slikana znaka, jedan označava opasnost a drugi mogućnost. Samo od nas zavisi koji ćemo od ova dva znaka izabrati. Džon F. Kenedi
5 skupih predrasuda o socijalnim mrežama - Ako ste okušali svoju sreću u marketingu preko socijalnih mreža i niste dobili povratni efekat koji ste želeli nemojte tako lako da odustajete od tog moćnog marketinškog prostora.
Gde je tu moja dobit - Kakvu sve ličnu dobit imaju zaposleni od pružanja vrhunskog servisa klijentima
Monetarna vrednost vašeg klijenta - Ako gubite samo jednog klijenta dnevno zbog lošeg korisničkog servisa koliki je to gubitak za kompaniju godišnje? Koliko vremena, napora i novca će morati da bude utrošeno u proces marketinga i prodaje da bi se povratilo izgubljeno? Koliki uticaj će imati negativne priče koje će ovi izgubljeni korisnici ispričati na tržištu?
Kako izabrati dobrog knjigovođu - Pre nego postavite nekoga za kormilo vaših poslovnih knjiga proverite njegove veštine i uspostavite pravila igre da biste se uverili da ste izabrali pravu osobu za vaš posao.
Jeste li majstor brze naplate računa? - Uglavnom svi klijenti na kraju plate račun, gotovo niko ne plaća pre roka a većina ne plaća na vreme. Kako da rešite ovaj problem a da se „ne rešite“ klijenata?
Ključ za konkurentsku prednost - „Uloga kompetentnog menadžera je da stvara okruženje u kojem će se najpoželjnije stvari najverovatnije i desiti.“ Ralf Albion
Pojačajte ono što radite bolje od drugih - Korišćenjem ove analize bićete u mogućnosti da fokusirate svoje napore na razvoj jedinstvenog nivoa ekspertize ključnog za stizanje i ostajanje na samom vrhu.
Kako da koristite marketinšku tehniku 4P - „Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari.“ Abraham Linkoln
Priznavanje kao metod motivisanja - Ako hoćete kod nekog čoveka da razvijete osobinu koja vam treba najbolje je da mu tu osobinu odmah pripišete i uporno ističete. Vinston Čerčil
Scroll to top