Mentori

Formula za podizanje lične produktivnosti - Put ka uspehu je uvek u gradnji. Arnold Palmer
Kako da ojačate Entuzijazam prodavaca - Postoji prava magija u pozadini entuzijazma, ona ispisuje razliku između prosečnosti i vrhunskog postignuća. Norman Vinsent Pil
8 upotrebljivih ideja za isticanje vašeg posla - Gde god da se okrenete danas obasipaju vas inovativnim idejama za marketiranje proizvoda i usluga. Kako izabrati najefikasnije?
Monetarna vrednost vašeg klijenta - Ako gubite samo jednog klijenta dnevno zbog lošeg korisničkog servisa koliki je to gubitak za kompaniju godišnje? Koliko vremena, napora i novca će morati da bude utrošeno u proces marketinga i prodaje da bi se povratilo izgubljeno? Koliki uticaj će imati negativne priče koje će ovi izgubljeni korisnici ispričati na tržištu?
Kako izabrati dobrog knjigovođu - Pre nego postavite nekoga za kormilo vaših poslovnih knjiga proverite njegove veštine i uspostavite pravila igre da biste se uverili da ste izabrali pravu osobu za vaš posao.
Šest saveta za maksimizovanje e-mail marketinga - Ime korisničke igre je: Ostani u kontaktu.
Proverite nivo svojih liderskih sposobnosti - Da li bi vam vaši zaposleni dali otkaz kad bi mogli?
Dobri odnosi sa korisnicima su moneta budućnosti! - Slušajte, slušajte a onda još malo slušajte korisnike!
Jeste li majstor brze naplate računa? - Uglavnom svi klijenti na kraju plate račun, gotovo niko ne plaća pre roka a većina ne plaća na vreme. Kako da rešite ovaj problem a da se „ne rešite“ klijenata?
Stvaranje lojalnih korisnika = Opstanak kompanije - Zašto je izgradnja vrhunskog korisničkog servisa ključna tržišna bitka današnjice?
Ključ za konkurentsku prednost - „Uloga kompetentnog menadžera je da stvara okruženje u kojem će se najpoželjnije stvari najverovatnije i desiti.“ Ralf Albion
Najefektivniji stil za lidera prodajnog tima - „Ako želite da me uzdignete vi sami morate biti na višem nivou od mene." Voren Ostin
Personalni kvaliteti uspešnog prodavca - „Pre nego počnete da prodajete proizvod vi prodajete sebe.“ Brajan Trejsi
Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh - Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika .
Pojačajte ono što radite bolje od drugih - Korišćenjem ove analize bićete u mogućnosti da fokusirate svoje napore na razvoj jedinstvenog nivoa ekspertize ključnog za stizanje i ostajanje na samom vrhu.
Kako da koristite marketinšku tehniku 4P - „Ako želiš da pridobiješ nekog čoveka za svoju stvar prvo ga ubedi da si njegov prijatelj, a zatim otkrij šta je to što bi on želeo da ostvari.“ Abraham Linkoln
Kako da povećate vaš finansijski IQ - Upravljanje finansijama je kritično važno za opstanak vašeg posla.
Kako da poboljšate šanse za dobijanje kredita - Dobre veze sa vašim bankarom i poznavanje procedura i principa za donošenje kreditnih odluka mogu povećati vaše šanse za dobijanje kredita.
Kako da naplatite potraživanja a zadržite klijente - Naplaćivanje računa je kritično važno za vašu likvidnost a zadržavanje klijenata je presudno za održivi razvoj vašeg posla. Kako usaglasiti i jedno i drugo?
7 principa moćnih pregovarača - Najveće šanse da dobijete nešto što želite od druge osobe imate uz pomoć veštog pregovaranja.
Priznavanje kao metod motivisanja - Ako hoćete kod nekog čoveka da razvijete osobinu koja vam treba najbolje je da mu tu osobinu odmah pripišete i uporno ističete. Vinston Čerčil
Da li radite na sva 4 nivoa produktivnosti? - Zahtevi modernog poslovanja su nametnuli i nove zahteve za produktivnost zaposlenih.