Kako da ojačate Ahilovu petu vašeg posla?

Eliminacija najslabije karike vašeg posla je ključan korak u poboljšanju poslovnih rezultata.

Kako da postanete bliski sa važnim ljudima?

5 jednostavnih tehnika za zbližavanje sa najvažnijim ljudima za vaš posao

Kako da osmislite profitabilan posao

Mnogi preduzetnici padnu na ovom zadatku, ili precene ili potcene proizvod ali ne uspeju da pronađu cenu koja će najbolje funkcionisati.

Stvaranje lojalnih korisnika = Opstanak kompanije

Zašto je izgradnja vrhunskog korisničkog servisa ključna tržišna bitka današnjice?

Ključ za konkurentsku prednost

„Uloga kompetentnog menadžera je da stvara okruženje u kojem će se najpoželjnije stvari najverovatnije i desiti.“ Ralf Albion

Najefektivniji stil za lidera prodajnog tima

„Ako želite da me uzdignete vi sami morate biti na višem nivou od mene." Voren Ostin

Personalni kvaliteti uspešnog prodavca

„Pre nego počnete da prodajete proizvod vi prodajete sebe.“ Brajan Trejsi

Kako da imenom firme trasirate poslovni uspeh

Pravo ime može vašu firmu da istakne kao novu poslovnu zvezdu na tržišnoj sceni a pogrešno može da vas potpuno ukloni sa radara korisnika .

Pojačajte ono što radite bolje od drugih

Korišćenjem ove analize bićete u mogućnosti da fokusirate svoje napore na razvoj jedinstvenog nivoa ekspertize ključnog za stizanje i ostajanje na samom vrhu.