Imate li kvalitetan korisnički servis?

Kako da stalno imate objektivan uvid u kvalitet vašeg korisničkog servisa.

Osnažite prodaju u vreme krize

Kriza se na kineskom piše sa dva slikana znaka, jedan označava opasnost a drugi mogućnost. Samo od nas zavisi koji ćemo od ova dva znaka izabrati. Džon F. Kenedi
ccm9 Mentor Marketing

Bazični koraci u kreiranju marketinškog plana

Nemate novca za skupe marketinške agencije? Napravite sami svoj marketinški plan.
ccm9 Mentor Finansije

Imate li pobedničku strategiju za formiranje cena

Način na koji formirate cene često pravi razliku između poslovnog uspeha i bankrota

Akcioni plan za poboljšanje učinka

Cilj je motivisati a ne kontrolisati, korigovati a ne kritikovati zaposlenog
CCM 8 POST VIZUAL

Cloud Coaching Magazine jun 2018

Cloud Coaching Magazine jun 2018 - preuzmite novi broj
infografik ccm8

PKS WHY COACHING

INFOGRAFIK
ccm8 Uzorni model

9 motivacionih rečenica Elona Maska

Osnivač Tesla kompanije i najinspirativniji biznis lider današnjice
ccm8 Pobednički mentalitet

Cena stresa na radnom mestu - NEUSPEH

Preko 50% zaposlenih smatra da stres značajno snižava njihovu produktivnost

Kako da razvijete interno preduzetništvo

Ne treba da radimo više nego efektivnije. Ne treba da radimo teže nego pametnije. Naš krajnji cilj je da stvorimo armiju mislećih radnika. Japanska menadžerska mantra